İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

T-Bank Kurumiçi Portalı: BİRLİK-T

T-BANK İnsan Kaynakları, SharePoint altyapısı ile geliştirilen kurum içi portal sayesinde haber ve duyuruları çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara iletebiliyor.

Kurumsal bankacılık, KOBİ bankacılığı ve perakende bankacılık hizmetleri sunan T-BANK, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. Şube sayısını 27’e çıkaran banka, orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-BANK, hızla genişleyen kadrosuna, mevzuattaki değişiklikleri, kurum içi haber ve duyuruları ulaştırmak için bugüne kadar e-posta mesajlarını kullanıyordu. T-BANK, iç iletişimde yaşanan bu tarz sıkıntıların önüne geçilebilmesi için daha profesyonel bir ortama geçmeye karar verdi.

T-Bank Logo
Firma İsmi T-BANK
Çözüm Microsoft SharePoint Portal Server
Sektör Finans

T-BANK İnsan Kaynakları, İnnova’nın gerçekleştirdiği SharePoint altyapısı ile geliştirilen kurum içi portal sayesinde haber ve duyuruları çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara iletebiliyor.

Kurum içi portal, kullanıma başlandığında T-BANK çalışanları tarafından büyük bir ilgi gördü. Bankacılık sistemine girmeden önceki ekranda çıkan portal sayesinde artık iç iletişim çok daha kolay sağlanabiliyor. Kurum içi duyuruların dışında, bölgelerden gelen haberler, doğum günleri, sosyal aktiviteler ve kişisel gelişime yönelik makaleler çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara ulaştırılabiliyor.


Kurum içi birlikteliği için T-Bank BİRLİK-T portalı

T-BANK İnsan Kaynakları, SharePoint altyapısı ile geliştirilen kurum içi portal sayesinde haber ve duyuruları çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara iletebiliyor.

Kurumsal bankacılık, KOBİ bankacılığı ve perakende bankacılık hizmetleri sunan T-BANK, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. 2008 yılında şube sayısını 25’e çıkaran banka, orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-BANK, hızla genişleyen kadrosuna, mevzuattaki değişiklikleri, kurum içi haber ve duyuruları ulaştırmak için bugüne kadar e-posta mesajlarını kullanıyordu. İnnova’nın gerçekleştirdiği SharePoint kurum içi portal uygulaması sayesinde artık T-BANK çalışanları ihtiyacı olan bilgilere çok daha hızlı ulaşıyor.

SharePoint portal çözümü

Dr. Hakkı Yıldırmaz, iç iletişimde yaşanan bu tarz sıkıntıların önüne geçilebilmesi için daha profesyonel bir ortama geçmeye karar verdiklerini belirtiyor. Karar sürecinde İnnova’nın kendilerine sunduğu vizyonu şöyle açıklıyor: “İnsanlar bilmedikleri şeyleri talep etmiyorlar ve hayal edemedikleri bir şeyi sorduğunuzda, “bu şekilde iyi” diyerek mevcut durumu korumaya çalışıyorlar. Kısacası yeni bir şeye alışmak ve adapte olmak bir hayli zahmetli. Biz bunu aşmak için ek bir çaba harcamadık. İnnova’nın sunduğu çözümler doğrultusunda yönetimimizi bilgilendirdik. Yönetim onayını aldıktan sonra ne yapılmasını gerektiğini az çok biliyorduk. Karşımızdaki firma Türkiye’de bu işi en iyi yapan firma olduğu için süreç sorunsuzca gelişti ve çalışmalara başladık.

İç iletişimde e-posta

T-BANK Yönetim Hizmetleri Direktörü Dr. Hakkı Yıldırmaz, bugüne kadar iç iletişim faaliyetlerinde geleneksel yöntemleri kullandıklarını ve karşılaştıkları sorunları şöyle anlatıyor: “460 kişilik bir çalışan kadromuz var. Çalışanlarımızın 200 kadarı Genel Müdürlük binasında görev yapıyor. 260 kişi de sahada çalışıyor. Tüm ekibe e-posta ile ulaşmak elbette birçok sıkıntıyı da beraberinde getiriyor. Çalışanlarımızın okuması gereken mevzuat değişiklikleri veya dönem dönem iletmek zorunda olduğumuz acil duyurular var. Ancak e-posta ile gönderdiğimiz mesaj, çoğu zaman gün içerisinde gelen onlarca e-posta arasında kaybolup gidebiliyor. T-BANK çalışanlarının motivasyonları ve kişisel gelişimleriyle ilgili yaptığımız son çalışmada, Pazartesi sabahları profesyonel hayata ve kişisel gelişime dair, Cuma akşamları ise daha eğlenceli içeriğe sahip mesajlar göndermeye başlamıştık. Ancak yine de bu e-postaların okunması konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyorduk. Özellikle tatilde iken, birikmiş onlarca e-posta arasında kurum gönderilerinin takibini yapmak oldukça zahmetli ve zor bir iş... Halbuki sizin istediğiniz zaman, kendi tercihiniz dahilinde ulaşabileceğiniz bir kaynak olması daha kullanışlı bir yöntem.”

Kurum kültürünü her yere yaymak

Kurum içi portal, kullanıma başlandığında T-BANK çalışanları tarafından büyük bir ilgi gördü. Bankacılık sistemine girmeden önceki ekranda çıkan portal sayesinde artık iç iletişim çok daha kolay sağlanabiliyor. Kurum içi duyuruların dışında, bölgelerden gelen haberler, doğum günleri, sosyal aktiviteler ve kişisel gelişime yönelik makaleler çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara ulaştırılabiliyor. Dr. Hakkı Yıldırmaz, tüm çalışanların portalı kısa süre içerisinde benimsediklerini ve bu durumun kuruma yararlarını şöyle anlatıyor, “Portalın öncelikle çalışanlar üzerinde kurum aidiyetini artırdığını söyleyebilirim. Örneğin biz insan kaynakları olarak çalışanlarımızın doğum günlerini biliyorduk ve “iyi ki doğdun” mesajı gönderiyorduk. Ama bunu yalnızca o çalışanımız ve yönetim biliyordu. Halbuki bu portal sayesinde doğum günlerini tüm bankaya, tüm çalışma arkadaşlarına aynı anda kolayca duyurma fırsatımız oldu. Buradaki asıl hedefimiz kişilerin kurumsal aidiyetlerinin yüksek tutulması. Bu durum pek çok avantajı beraberinde getiriyor, çalışanların motivasyonu ve verimliliği artıyor.”

Farklı uygulamalar

T-BANK kurum içi portalı olan BİRLİK-T, kurum çalışanlarına farklı imkanlar da sunuyor. Örneğin bölgelerde çalışanlar düzenledikleri sosyal aktiviteleri herkesle ve tüm şubelerle paylaşabiliyorlar. Portalın diğer bir ilgi çeken kısmı olan ilan panosu sayesinde T-BANK çalışanları ikinci el ürünlerine ait ilanlar verebiliyorlar. Dr. Hakkı Yıldırmaz, ilerleyen süreçte portalın çok daha gelişeceğini ve yepyeni uygulamalara sahip olacağını belirtiyor.