İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi Self Servis Ödeme Kiosku

Kiosk İnnova çözümüyle üretilen ASKİ’nin ödeme kioskları, veznelerde yapılmakta olan su kartı dolum hizmetini, selfservis olarak 7/24 kullanıcılara sunuyor. Kiosk İnnova’nın ASKİ için ürettiği ödeme kioskları İngiltere’de Avrupa’nın en iyi e-devlet projesi ödülüne layık görülmüştü.

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) su ve kanalizasyon konusundaki hizmetlerini dünya belediyelerine esin kaynağı olacak şekilde sürdürmek için kalıcı çözümler üretmek istiyordu. Bu bağlamda kurum, Ankara’nın altyapı ihtiyaçlarına mümkün olan en yüksek kalitede cevap verebilen başarılı projelere bir yenisini ekleyerek, su satın alma servislerini akıllı kart kullanıcılarına 7/24 açacak olan Kiosk İnnova ürünlerini kullanmaya karar verdi.

Firma İsmi Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi
Çözüm Tahsilat Kiosku Çözümü
Sektör Kamu

Kiosk İnnova’nın ASKİ ekipleriyle yaptığı ortak çalışma sonucunda, kullanıcıların akıllı kartlarını kullanarak mesai saatleri içinde ve dışında, 7/24 su satın alabilecekleri kiosklar tasarlandı. ASKİ’nin mevcut sistemine entegre edilen bu kiosklar, veznelerde yapılmakta su kartı dolum hizmetini, selfservis olarak saat ve gün sınırlaması olmaksızın kullanıcılara sunuyor. ASKİ kioskları, veznelerde oluşan kuyrukları en aza indirerek müşteri memnuniyetinde de artış sağlıyor.

Self Servis Ödeme Kiosku

ASKİ, 1997 yılından bu yana ‘Elektronik Akıllı Su Sayacı’ sistemini geliştiriyordu. Kurum, bu sistem sayesinde tahsilat konusunda başarılı sonuçlar elde etmiş, özellikle de yasa dışı kullanımı önleme konusunda önemli bir yol kat etmişti. Bu sistem sayesinde, aboneler suyu ASKİ veznelerinden kredi şeklinde satın alarak sayaçlarına yüklüyordu. Elektronik sayaç, satın almış oldukları miktarın bitmesine yakın aboneyi kredinin bitmekte olduğu konusunda uyarıyor ve abone kredinin bitimine kadar tekrar su satın alarak sayacına yüklemezse sayaç suyu kesiyordu. Ancak kredi yüklemelerinin sadece ASKİ veznelerinden yapılabiliyor olması, hem uzun kuyruklara sebep oluyor, hem de çalışan kesim için büyük bir sorun teşkil ediyordu. Hem veznelerin yükünün azaltılmasının sağlanması, hem de kullanıcıların mesai saatleri dışında da rahatlıkla kredi yükleme yapabilmeleri gerekiyordu.

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) su ve kanalizasyon konusundaki hizmetlerini dünya belediyelerine esin kaynağı olacak şekilde sürdürmek için kalıcı çözümler üretmek istiyordu. Bu bağlamda kurum, Ankara’nın altyapı ihtiyaçlarına mümkün olan en yüksek kalitede cevap verebilen başarılı projelere bir yenisini ekleyerek, su satın alma servislerini akıllı kart kullanıcılarına 7/24 açacak olan Kiosk İnnova ürünlerini kullanmaya karar verdi.

Kiosk İnnova’nın ASKİ ekipleriyle yaptığı ortak çalışma sonucunda, kullanıcıların akıllı kartlarını kullanarak mesai saatleri içinde ve dışında, 7/24 su satın alabilecekleri kiosklar tasarlandı. ASKİ’nin mevcut sistemine entegre edilen bu kiosklar, veznelerde yapılmakta su kartı dolum hizmetini, selfservis olarak saat ve gün sınırlaması olmaksızın kullanıcılara sunuyor.

Elektronik akıllı su sayacı kullanarak akıllı kartlar ile su alımı yapan ASKİ aboneleri, artık mesai saatleri sınırlaması olmaksızın akıllı kartlarına Askimatik sayesinde yükleme yapabiliyor. Geliştirilen özel kullanıcı ekranları sayesinde kullanıcılar 1 dakikadan az sürede işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Yapılan işlemlerin %15’i 24:00 ile 08:00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor. ASKİ kioskları veznelerde oluşan kuyrukları en aza indirerek müşteri memnuniyetinde de artış sağlıyor.