İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Omni-Channel Perakende ile Müşteri Deneyimi Yönetimi

Bundan 30 sene önce sözlüklerde yer almayan dijital bilgi kavramı bugün katlanarak inanılmaz bir hızla büyüyen dev bir oluşum haline geldi. Y ve Z jenerasyonları bu dijital ortamda büyüdü ve onu günlük hayatın bir parçası gibi kullanıyorlar. İşin açıkçası bu devirde hayatta kalmak için markaların neler yapabileceğine değil, neler yapmaması gerektiğine de bakmak gerekir.

Devamını Oku »
Güçlü bir CRM ile 4 adımda gelirlerinizi artırın

CRM ile müşterinin beklentilerine hızlı ve etkin yanıt vermek kolaylaşırken, satış ve servislere bağlı gelirler de artıyor.

Devamını Oku »
Perakende sektörünün teknolojiye yatırımları artıyor

Perakende şirketleri IT için yaptıkları harcamayı artırarak, rekabette öne çıkmayı hedefliyor. Ancak dijital dönüşümde doğru iş ortağını seçmek de büyük önem taşıyor.

Devamını Oku »
Perakende sektörünü yeniden şekillendiren teknolojiler

Ne bulursa onu satın alan müşteriler evlerine çekildi. Alışveriş merkezlerini kolay yoldan ikna olmayan bir nesil sardı. Bu kitle, teknolojinin nimetlerinden yararlanmayan mağazaların önünden teğet geçiyor.

Devamını Oku »
Digital Signage eğitim alanında nasıl fayda sağlıyor?

Hayatlarının büyük kısmını ekran karşısında geçiren milenyum nesliyle iletişim kurmanın yolu onlarla aynı dili konuşmaktan, yani dijitale ayak uydurmaktan geçiyor.

Devamını Oku »
Maliyetlerinize ne kadar hakimsiniz?

İyi bir CRM çözümü, gelir kalemlerinde sağladığı fayda kadar giderlerin daha etkin takibini de kolaylaştırıyor.

Devamını Oku »
CRM kullanmıyor musunuz? Krize hazır olun!

CRM kullanmadığınız için dolu dizgin yaklaşan krizi tespit etmenizi sağlayacak 4 temel belirti.

Devamını Oku »
Perakende sektörünü 2017'nin kalanında neler bekliyor?

Satın aldığı ürünlerin ödemesini yapmak için kasa önünde bekleyen müşteri kavramı çok geride kaldı. Devir ÖKC; yani ödeme kaydedici cihazları müşterinin ayağına getirme devri.

Devamını Oku »
Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

Müşterileriniz değerlidir. Onları daha değerli hissettirmek için yapmanız gerekenlerden biri ise onlara ait verileri akıllı bir şekilde ele alarak kişi ya da gruplara özel çözümler sunmaktan geçer.

Devamını Oku »
S/4HANA ile Birlikte Metodoloji Değişiyor

S/4HANA’ya geçiş ile birlikte sadece kullanıcılar için daha kolay kullanılabilir, hızlı bir SAP ortaya çıkmıyor, danışmanların iş yapış şekli de bununla birlikte değişiyor. Peki yeni proje yönetim metodolojisi SAP Activate neler getiriyor?

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13