İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Teknolojide yeniden devrim zamanı: Nesnelerin İnterneti

Teknolojik devrimler, devrimlerin temelini oluşturan buluşlardan çok sonra ortaya çıkıyor. İnternetin başlangıç tarihi en az 1970’lere, belki daha öncesine dayanıyor, ancak sokaktaki vatandaşın internetin varlığından haberdar olması için 20 yıl, internetin günlük hayatımızın vazgeçilmez parçası olması için bir yirmi yıl daha gerekti. Bu 20+20 yılda bilgisayarlar ucuzladı ve yaygınlaştı, işletmelerde bilgisayar kullanımı standart hale geldi, erişim hızlandı ve maliyetleri düştü, standartlar ortaya çıktı ve tüm üreticiler tarafından benimsendi. Bu dinamiklerden herhangi biri geri kalsaydı, bugün internet çağında yaşamıyor olurduk.

Devamını Oku »
Enerji sektöründe bilgi güvenliği tebliği

Sektörden edindiğimiz bilgilere göre “Enerji Sektöründe Bilişim Güvenliğinin Sağlanmasına Dair Yönetmelik” kapsamında yayınlanacak olan tebliğ ile enerji sektöründe bilişim güvenliği süreçleri detaylı bir biçimde ele alınacak.

Devamını Oku »
Elinizde tuttuğunuz veriyi bir de gözünüzle görün

2006 yılında dünyaca ünlü TED konferansının konuşmacıları arasında muhtemelen kimsenin beklemediği sürpriz bir kişi yer alıyordu: İsveçli bir doktor olan Hans Rosling. Rosling, hayatının önemli bir bölümünü Afrika’da geçirmiş ve burada salgın hastalıkların çevre ilişkisi üzerine yaptığı araştırmalarla Uppsala Üniversitesi’nden doktora derecesi almıştı.

Devamını Oku »
Bu dönüşümden 'dönüş' yok: E-fatura

E-Fatura zorunluluğunun, şu an için yaklaşık 30 bin firmayı kapsam altına aldığı öngörülmekte. Bu firmalardan doğrudan kapsama giren 1.100 civarındaki firmanın yanı sıra, bu firmalardan mal alan belli bir brüt satış hasılatına sahip olan firmalar da e-Fatura sistemeleri kurmak ve e-Fatura sistemine dahil olmuş firmalarla artık sadece e-Fatura yöntemi ile faturalaşmak zorunda. Burada bahsedilen portföyün büyüklüğü nedeniyle, devletin önerdiği üç yöntem bu firmaların operasyonlarına ve e-Fatura yatırım stratejilerine göre seçilecektir:

Devamını Oku »
E-Fatura bu kışa yetişir mi?

Son zamanların BT sektörünün “hot topic” özelliği taşıyan kavramı e-Fatura, artık bizim için bir proje ya da batı ülkelerinde duyduğumuz yeni bir iş modeli olmanın ötesinde... Devletin bilişim sektöründe yaptığı düzenleyici faaliyetler genellikle, tüketici yararını ya da kamu yararını gözeten konularla ilişkili olup, kurum veya son kullanıcıların iş akışlarını doğrudan etkileyecek nitelikli olmazdı.

Devamını Oku »
Limited ve Anonim Şirketleri Ekim 2013'e kadar sitelerini güncellemek zorunda…

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından 1 Temmuz tarihinde yürürlüğe alınan “Sermaye Şirketlerinin Açacakları İnternet Sitelerine Dair Yönetmelik” ile Bakanlar Kurulunca belirlenen denetime tabi şirketlerde zorunluluk haline getirilen internet siteleri için geri sayım başladı.

Devamını Oku »
CRM raporları müşteri beklentilerini anlatır mı?

“İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.” sözünü kuşkusuz bilmeyen yok. Peki bu sözüyle Robert Bosch’u, müşteri sadakati kavramının yaratıcılarından biri ilan edebilir miyiz? Şöyle okursak, evet: “Devamlı para kazanmak için güveni mutlaka elde tutmak gerekir”

Devamını Oku »
Yetenekler Çağı

İçinde bulunduğumuz çağı yetenekler çağı olarak nitelendirmek doğru olur. Kişisel becerilerin cömertçe ödüllendirildiği ve bireysel farklılıkların bir zenginlik olarak kabul edildiği bir çağda yaşıyoruz. Elbette bazı sıkıntılar olabilir ama kurumlar çalışanların ne söylediklerine ve ne istediklerine daha fazla önem veriyor. Bu süreç teknolojiden bağımsız değil.

Devamını Oku »
Sığırın Eti, Topluluğun Bilgeliği

1900’lerin başında bir kasaba şenliğinde, halkın eğlenmesi için düzenlenen çeşitli yarışmalardan birinde, Sir Francis Galton ilginç bir rastlantıyı farketti. Hayatının bundan sonraki bölümünü de, bunun bir rastlantı değil; bilimsel bir gerçek olduğunu kanıtlamakla geçirdi.

Devamını Oku »
Bankaların Apple'dan alması gereken önemli ders

Bankacılık sisteminin Apple’ın başarılı omnichannel sisteminden ilham alarak yeniden yapılanması ve daha yüksek müşteri sadakati sağlamasının zamanı geliyor.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12