İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Zeki ama analitik değil…

Analitik bir kişiyle mi çalışmak istersiniz yoksa zeki bir kişiyle mi? Bu sorunun kesin bir cevabını vermek güç.Tıpkı bunun gibi iş analitiği ve iş zekâsı kavramlarını da birbirinden ayırmak ve hangisinin daha iyi olduğuna karar vermek de öyle.

Devamını Oku »
Büyük Veri ve büyüyen ihtiyaçlar

Hızla artan bir donanım ve servis pazarı olarak Büyük Veri (Big Data) giderek artan hacme sahip. IDC projeksiyonları 2016 yılında 6 milyar dolarlık Büyük Veri depolama pazarına sahip olacağımızı ortaya koyuyor. Tüm Büyük Veri (Big Data) pazarı ise 24 milyar dolar gibi muazzam bir büyüklüğe ulaşacak. Büyük Veri depolama pazarının 2011 yılında sadece 379 milyon dolar olduğunu hatırlatacak olursak, kaydedilecek büyüme çok daha net şekilde anlaşılabilir.

Devamını Oku »
Bilgi güvenliği: Rekabetin yeni boyutu

Bilgiye erişimde sınırların silikleştiği bir dünyada bilgi güvenliği nasıl sağlanır? Doğrusu cevabı sıklıkla değişen zor bir soruyla karşı karşıyayız. Bir taraftan yönetişim gibi yeni gelişen kavramlar etrafında şeffaflık sağlamalı diğer yandan artan rekabet koşullarında en değerli kurumsal varlığımızı, fikri mülkiyetimizi güvence altına almalıyız.

Devamını Oku »
E-yaşama geçiş, e-devlet ve rakamlar

En fazla kullanıcıya hizmet veren ve en yaygın hizmet ağına sahip olan kurumların kamu kurumları olması, e-dönüşümde e-devletin rolünü ortaya koyuyor. Zincirin en zayıf halkası kadar güçlü olması veya bir çarkın dişlileriyle gerçek potansiyeline kavuşması gibi örneklerden hareket edecek olursak, e-devletin kapladığı yeri ve önemini daha net ortaya koymuş oluruz.

Devamını Oku »
Müşteri sadakati yönetiminde trendler

Müşteri sadakatinde müşterilerin kazanacağı hediye puanlar, onlara özel geliştirilen ayrıcalıklar ve tasarlanan hediyeler gün geçtikçe daha sıradan bir hal alıyor. Müşteriler çok daha fazla şirketten hizmet alıyor ve tüm şirketler de onlara kendilerini 'kral' gibi hissettirmek için birbirleriyle yarışıyor.

Devamını Oku »
Müşteri sadakati 2.0

Müşteri sadakatinin anlamını ve gerekliliğini irdelediğimiz zamanlar da geride kaldı. Bugün hangi araçlarla bu sürecin aktif üyesi olacağımızı hesaplıyoruz. Doğru kişilere doğru oranlarda indirim yaparak ve puan kazandırarak müşteri bağlığını güçlendirmenin yanında neler yapabiliriz?

Devamını Oku »
Müşteri sadakatini sağlamanın 7 yolu

Müşterileri anlamak sadece elde edilen rakamlar üzerinden varsayımlar geliştirmek değildir. Şimdi müşteri sadakatini kazanmanın yüzlerce yolundan ilham veren 7 tanesine geçelim: 1. Müşteri sadakati bir program değil süreçtir. Stratejik ve kurumlar faaliyetlerini sürdürdükçe devam edecek bir süreç...

Devamını Oku »
E-Devlet yaygınlaşmaya hazır

TÜİK’in verilerine göre, 2011 Nisan - 2012 Mart aylarını kapsayan 12 aylık dönemde, internet kullanan bireylerin kişisel amaçla kamu kurum/kuruluşları ile iletişimde internet kullanma oranı %45.1 olarak gerçekleşti. Bu oran önceki yılın aynı döneminde %38.9 idi. Bu rakam bize Türkiye’de e-devlet uygulamalarının geliştiğini işaret ediyor.

Devamını Oku »
Yeterince hafif misiniz?

Sınırlı kaynaklarla sınırsız bir potansiyeli ortaya çıkarmak, kişilerin ve kurumların gitmek istedikleri nokta… Bulut bilişim işte bunu öneriyor ve özündeki bu felsefeyle tüm dünyadaki kişi ve kurumların ajandalarında yer alıyor. Kurumların devasa sunucu odaları, 15-20 yıl öncesi için gelişmişlik ifadesi sayılabiliyordu. Ancak bunlar, giderek artan bakım ve enerji maliyetleriyle bugün kurumsal bir kambur niteliği taşıyor. Kurumların BT için büyük değil, akıllı yatırımlar yapmaları önemli ve bu anlamda bulut günümüzün en akıllı tercihlerinden biri…

Devamını Oku »
Masa başından kurtulmak...

Bu örnek mobil teknolojilerin hayata nasıl entegre olduğunu açıkça gösteriyor. Kenya’nın gayri safi milli hasılasının yarısı cep telefonları üzerinden transfer edilen mobil paralardan oluşuyor. Bu da bir başka örnek…Türkiye’de yüzde 90’lara varan mobil penetrasyon da bu örnekleri destekliyor. Artık mobil, cep telefonunun ötesinde bir anlamtaşıyor…

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13