İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Facebook Neden Arayüz Geliştirme İçin Yüzlerce Kişi Çalıştırıyor?

Facebook halen sosyal medya platformu olarak tanınıyor olabilir. Ama şirketin araştırma ekibinin çalışmaları bu algının yakında değişeceğini gösteriyor.

Devamını Oku »
Müşteri Sadakati Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar

Köşedeki bakkalın bile müşteri sadakati alanında aksiyon aldığı bir çağı yaşıyoruz.

Devamını Oku »
Akıllı Şehirlerin Kalbi Çin'de Atıyor

Müşterisini doğru tanıyan ve müşterisinin isteklerine hızlı cevap veren, kısacası değişime ayak uyduran, perakendeciler avantajlı hale gelecek, nasıl mı?

Devamını Oku »
Perakendede Rönesans: Akıllı Mağazalar

Müşterisini doğru tanıyan ve müşterisinin isteklerine hızlı cevap veren, kısacası değişime ayak uyduran, perakendeciler avantajlı hale gelecek, nasıl mı?

Devamını Oku »
Perakendenin Dijital Dönüşümü

Jeff Bezos 1995 yılında online kitap satışı yapan Amazon.com’u kurduğunda, online ortamda alışveriş yapmak bir çok insanın hayallerinin bile ötesindeydi. 2016 yılına geldiğimizde ise online alışverişin artık hayatımızın bir parçası olduğunu ve bu imkândan yararlanan kitlenin giderek arttığını görüyoruz. Basit bir kitap sitesi olarak başlayan Amazon ve pazardaki diğer rakipleri, artık A’dan Z’ye tüm ürünleri kapımıza kadar getirmek için kıyasıya rekabet halinde.

Devamını Oku »
İş Sağlığı ve Güvenliğinde Ziyaretçi Karşılama Teknolojileri

İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası’nın çıkışı, çok uzun süren bir serüven sonrası gerçekleşti. Bu yasa çıkarken, Kurumsallaşma ve Örgütlenme, Denetim, Mevzuat, Meslek Standartları, Eğitim ve Araştırma gibi ana başlıklar derinliğine incelendi. Avrupa Birliği’nin, iş sağlığı ve güvenliği konusundaki direktiflerini uyumlulaştırmayı kabul eden hükümet, iş sağlığı ve güvenliği mevzuatını da yeniden yapılandırmayı yeğledi.

Devamını Oku »
Bir Buluttan Daha İyisi, Birden Fazla Bulut

İş dünyasının çağdaş rekabet hızına uyum sağlama ihtiyacı, bilgi teknolojileri hizmetlerini servis olarak kullanma (IT as a Service) tercihinin giderek artmasına sebep oldu. Çünkü yeni dünyanın rekabet koşullarında yönetimi ve ölçeklendirilmesi zor yerleşik altyapılara yatırım yapmak ideal bir seçenek olmaktan çıktı. Bunun yerine ihtiyaç halinde anında genişleyebilen, ihtiyaç duyulmadığında ise kullandıkça öde modeliyle maliyet avantajı sağlayan yapıların sunduğu tasarruf ve verimlilik öne çıkıyor. Bu ihtiyaca uygun yapıların ana eksenini de bulut bilişim hizmetleri oluşturuyor.

Devamını Oku »
Endüstri 4.0 İle Gelen Yeni Üretim Çağı – Akıllı Fabrikalar

Üretim süreçlerinin bilgisayarlı otomasyonu olarak özetlenebilecek Endüstri 4.0 kavramı ilk olarak Alman hükümetinin yüksek teknoloji yatırım stratejileri arasında yer verdiği bir proje ile ortaya çıktı. 2011 yılında düzenlenen Hannover Fuarı’nda ilk defa kitlelerin kulaklarına çalınan “Dördüncü Endüstri Devrimi” veya kısaca “Endüstri 4.0” deyiminin gerçeğe dönüşmesi için ise 2013 yılına kadar beklendi.

Devamını Oku »
Ürünü Müşteriden Önce Satış Danışmanına Sat

Günümüzdeki ekonomik gelişmelerin paralelinde, perakende sektöründe faaliyet gösteren mağazaların, rekabetin artarak kârlılığın azaldığı bir dönemde, sürdürülebilir bir başarıyı elde edebilmeleri için yürüttükleri operasyonların yüksek verimliliğe sahip olması gerekiyor. Başta perakende sektörü olmak üzere, hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin en düşük kaynak ile en fazla çıktıyı elde ederek, aynı anda hem rekabette öne geçebilmek, hem de büyüyebilmek ve kârlılıklarını artırabilmek için mevcut kaynaklarını en etkin şekilde kullanmak zorunda oldukları bir gerçek.

Devamını Oku »
E-Ticarette OmniChannel Yaklaşımına Dair Kulağa Küpe Tavsiyeler

OmniChannel, yani çoklu kanal dediğimiz kavram hemen her sektörde gün geçtikçe daha fazla kulağımıza çalınmaya başladı. Elektronik iletişim araçları, mobil, sosyal medya ve hatta yeni yeni yaygınlaşmaya başlayan sanal gerçeklik gibi kavramları içine alarak tüketici ve marka arasındaki iletişimi yepyeni platformlara taşıyan bu kavrama artık kimse kayıtsız kalamıyor.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12