İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Endüstri 4.0 Çağı Başladı:
Yeni Rakipleriniz Robotlar ve Yapay Zeka

Buharlı makinelerin icadı, elektriğin yaygınlaşması ve seri üretim, bilgi teknolojilerine geçiş derken dünya artık Endüstri 4.0 adı verilen yeni bir dönüşümün eşiğine geldi. İlk kez 2013 yılında dünya mühendislik dehası Almanya tarafından telaffuz edilen bu yeni dönem, en basit tanımıyla “insanların bilgisayarlarla çalıştığı” dönemden “bilgisayarların insansız çalıştığı” döneme geçişi temsil ediyor.

Devamını Oku »
Kurumsal hafıza nedir, nasıl çalışır?

Yıllar önce piyasaya sürdüğünüz bir ürünün teknik dokümanları ortada yok mu? İş süreçlerinizi kurumsal bir yapının gerektirdiği şekilde organize etmekte güçlük mü çekiyorsunuz? Hemen hemen tüm araştırmalar, bilgi, belge ve süreç yönetimi konusunda dijitalleşme yolunda olan kurumların çoğunun aynı sorunları yaşadığını ortaya koyuyor.

Devamını Oku »
Nesnelerin İnternetinin Proje Yönetimine Etkisi

3G ile hayatımızın her alanında yer almaya başlayan dijital dönüşümün, Nisan ayında ülkemizde devreye girmesi beklenen 4,5G ile bambaşka bir boyut kazanacağı ve her alana yayılacağı kesin. Dünya genelindeki rakamları incelediğimizde akıllı cihazların 2020 yılında 26 milyar adet rakamını görecek olması bizleri yepyeni ve bir o kadar da yönetmesi zor bir dönemin beklediğinin de habercisi. 

Devamını Oku »
Sen Oyunlaştır, Acenten Daha Çok Kazansın!

Gelişmiş ülkelerde önde gelen ve gelişmekte olan ülkeleri ileri taşıyan sektörlerin başında finans geliyor. Ülkedeki para akışını yöneten sektörün bankacılık ve sigorta olmak üzere iki bacağı bulunuyor. Türkiye’de sigorta bacağı çeşitli nedenlerle hep üvey evlat muamelesi görmüş ve hedeflenen büyümeyi hiç yakalayamamış bir sektör. Bunun nedenleri ayrı bir yazının hatta yazı dizisinin konusu. Bu yazıda değineceğimiz konu ise sektörün kilit oyuncularından acenteler.

Devamını Oku »
Şirketlerde Satışları Artırmak İçin Oyunlaştırma Kullanın

Şirketlerde satışları artırmanın yolu satış ekibini oyunlaştırma yaklaşımıyla sosyal ve duygusal olarak motive etmekten geçiyor. Bunun sırrı ise çalışanları oyuna dâhil etmek: Gerçek hayatta oyunlaştırma tekniklerinden yararlanan kadroların yaratıcılığı ve sorun çözme becerileri gelişiyor.

Devamını Oku »
Markanıza Ortak Lazım (mı?)

Teknoloji alanında yapılan yatırımların, dünyanın önde gelen CEO’larının gündeminde 2015 yılında olduğu gibi 2016 yılında da ilk sırada yer alacağı öngörülüyor. Bu alanda yatırım yapmayı planlayan yöneticilerin %37’sinin müşteri deneyimi yönetimi, %32’sinin dijital pazarlama ve %28’inin veri madenciliği / iş analitiği üzerinde olacağı tahmin ediliyor. Özetle, teknoloji ve müşterinin önemi giderek artıyor ve bu alanda yapılan yatırımların meyvelerini alabilmek adına ek yatırımlar yapılıyor.

Devamını Oku »
10 Soruda Planlama ve Bütçeleme Bulut Hizmeti

Kurumların en kritik süreçleri olan planlama ve bütçeleme, mevcut piyasa koşularında rekabetçi tüm kurumların üzerinde durması gereken iki önemli başlık. Teknolojinin sağladığı tüm yönetimsel avantajları sonuna kadar kullanabilmek ve en önemlisi yeni nesil yönetim araçlarına en düşük maliyetlerle erişebilmek herkes için çok önemli.

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 2: “Biri bizi gözetliyor mu?”

Yazımızın birinci bölümünde kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi ve kişiye özgü teklif sunmanın avantajlarından söz etmiştik. Bir de riskleri var. En önemli risk, müşterilerinizin hayatına onlardan habersiz müdahil olup gizliliği ihlâl noktasına geldiğiniz şüphesini uyandırması...

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler

Evli bile değilsiniz, ama cep telefonunuza bebek bezlerinde indirim olduğuna dair kampanya mesajı geliyor. Arabanız yok, ama alışveriş yaptığınız süpermarketten oto-kuaför için hediye çeki veriyorlar. Fazla kahve içen biri değilsiniz, ısrarla size yeni çıkan kahveyi tattırmak istiyorlar.

Devamını Oku »
Müşteriniz gerçekte kim?

Aramızda bu cümleleri duymayan yoktur sanırım. Yukarıda yazanlar en az bir firmanın iyi üretim ya da iyi iş yapması kadar önemli hâttâ belki biraz daha fazla…

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12