İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Markanıza Ortak Lazım (mı?)

Teknoloji alanında yapılan yatırımların, dünyanın önde gelen CEO’larının gündeminde 2015 yılında olduğu gibi 2016 yılında da ilk sırada yer alacağı öngörülüyor. Bu alanda yatırım yapmayı planlayan yöneticilerin %37’sinin müşteri deneyimi yönetimi, %32’sinin dijital pazarlama ve %28’inin veri madenciliği / iş analitiği üzerinde olacağı tahmin ediliyor. Özetle, teknoloji ve müşterinin önemi giderek artıyor ve bu alanda yapılan yatırımların meyvelerini alabilmek adına ek yatırımlar yapılıyor.

Devamını Oku »
10 Soruda Planlama ve Bütçeleme Bulut Hizmeti

Kurumların en kritik süreçleri olan planlama ve bütçeleme, mevcut piyasa koşularında rekabetçi tüm kurumların üzerinde durması gereken iki önemli başlık. Teknolojinin sağladığı tüm yönetimsel avantajları sonuna kadar kullanabilmek ve en önemlisi yeni nesil yönetim araçlarına en düşük maliyetlerle erişebilmek herkes için çok önemli.

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 2: “Biri bizi gözetliyor mu?”

Yazımızın birinci bölümünde kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi ve kişiye özgü teklif sunmanın avantajlarından söz etmiştik. Bir de riskleri var. En önemli risk, müşterilerinizin hayatına onlardan habersiz müdahil olup gizliliği ihlâl noktasına geldiğiniz şüphesini uyandırması...

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler

Evli bile değilsiniz, ama cep telefonunuza bebek bezlerinde indirim olduğuna dair kampanya mesajı geliyor. Arabanız yok, ama alışveriş yaptığınız süpermarketten oto-kuaför için hediye çeki veriyorlar. Fazla kahve içen biri değilsiniz, ısrarla size yeni çıkan kahveyi tattırmak istiyorlar.

Devamını Oku »
Müşteriniz gerçekte kim?

Aramızda bu cümleleri duymayan yoktur sanırım. Yukarıda yazanlar en az bir firmanın iyi üretim ya da iyi iş yapması kadar önemli hâttâ belki biraz daha fazla…

Devamını Oku »
Nesnelerin İnterneti ile Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler

IoT yani Internet of Things, diğer bir deyişle Nesnelerin internetine dahil olan akıllı telefonlar, tabletler, beaconlar, akıllı bileklikler-takılar ve RFID sistemleri gibi elektronik etiketler artık her yerde...

Devamını Oku »
Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması

Nesnelerin interneti (IoT) artık, fitness bileklikleri, sensörler ve beacon’lar gibi hali hazırda kullanılmakta olan pek çok bileşeni sektörel gereksinimler için bir araya getirmeye hazır. Fiziksel mağazalarla online mağazaları birbirine bağlayabilen IoT bileşenleri, sinerji yaratarak ve stok-envanter-lojistik yönetimini iyileştirerek satışları artırabilme ve maliyetleri düşürebilme yeteneklerine sahip.

Devamını Oku »
Daha fazla ATM, daha kolay yönetim

Yapılan araştırmalara göre ATM'lerdeki operasyonel maliyetlerin yalnızca %30’unu nakit para yönetimi ve bunun tedariği oluşturuyor. Geri kalan maliyetler, saha hizmetlerinin nakit tedariki haricindeki ATM ziyaretleri, durum tespit, bakım ve onarım maliyetleri olarak karşımıza çıkıyor.

Devamını Oku »
Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok

Nesnelerin interneti (IoT) 2015’te e-ticaret ve perakende gündemine de oturdu: Pazarlama kampanyalarında kişi sayma, RFID etiketler ve elbette beacon teknolojisi gibi IoT dünyasının getirdiği yenilikçi çözümleri ve sunduğu katma değeri de kullanmaya başlayan perakende sektörünün yıllık satış hacmi şimdiden milyarlarca doları buluyor.

Devamını Oku »
IT'deki yeni akım, servisler ekonomisi olabilir mi?

Nesnelerin İnterneti (IoT), 2020 yılı itibarıyla dünya üzerindeki 50 milyar cihazı birbirine bağlamış olacak. Fakat IoT şimdiden, iş yapış biçimlerini kökten değiştirmek için sağladığı imkânlar nedeniyle gündemdeki yerini almış durumda...

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12