İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Nesnelerin İnterneti ile Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler

IoT yani Internet of Things, diğer bir deyişle Nesnelerin internetine dahil olan akıllı telefonlar, tabletler, beaconlar, akıllı bileklikler-takılar ve RFID sistemleri gibi elektronik etiketler artık her yerde...

Devamını Oku »
Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması

Nesnelerin interneti (IoT) artık, fitness bileklikleri, sensörler ve beacon’lar gibi hali hazırda kullanılmakta olan pek çok bileşeni sektörel gereksinimler için bir araya getirmeye hazır. Fiziksel mağazalarla online mağazaları birbirine bağlayabilen IoT bileşenleri, sinerji yaratarak ve stok-envanter-lojistik yönetimini iyileştirerek satışları artırabilme ve maliyetleri düşürebilme yeteneklerine sahip.

Devamını Oku »
Daha fazla ATM, daha kolay yönetim

Yapılan araştırmalara göre ATM'lerdeki operasyonel maliyetlerin yalnızca %30’unu nakit para yönetimi ve bunun tedariği oluşturuyor. Geri kalan maliyetler, saha hizmetlerinin nakit tedariki haricindeki ATM ziyaretleri, durum tespit, bakım ve onarım maliyetleri olarak karşımıza çıkıyor.

Devamını Oku »
Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok

Nesnelerin interneti (IoT) 2015’te e-ticaret ve perakende gündemine de oturdu: Pazarlama kampanyalarında kişi sayma, RFID etiketler ve elbette beacon teknolojisi gibi IoT dünyasının getirdiği yenilikçi çözümleri ve sunduğu katma değeri de kullanmaya başlayan perakende sektörünün yıllık satış hacmi şimdiden milyarlarca doları buluyor.

Devamını Oku »
IT'deki yeni akım, servisler ekonomisi olabilir mi?

Nesnelerin İnterneti (IoT), 2020 yılı itibarıyla dünya üzerindeki 50 milyar cihazı birbirine bağlamış olacak. Fakat IoT şimdiden, iş yapış biçimlerini kökten değiştirmek için sağladığı imkânlar nedeniyle gündemdeki yerini almış durumda...

Devamını Oku »
Artık Sizin İçin de E-Fatura Zamanı!

Uygulanmakta olan mevzuata göre 04.12.2003 tarihli ve 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu kapsamında madeni yağ lisansına sahip olanlar ile bunlardan 2011 takvim yılında mal alan mükelleflerden 31.12.2011 tarihi itibariyle asgari 25 Milyon TL brüt satış hasılatına sahip olanlar ve 06.06.2002 tarihli ve 4760 sayılı Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli sayılı listedeki malları imal, inşa veya ithal edenler ile bunlardan 2011 takvim yılında mal alan mükelleflerden 31.12.2011 tarihi itibariyle asgari 10 Milyon TL brüt satış hasılatına sahip olan mükellefler zorunluluk kapsamında e-fatura sistemine geçiş yapmış durumdaydı.

Devamını Oku »
E-Ticaret Sitenizin Satışlarını Müşteri Sadakat Programları İle Artırın

Evet, e-Ticaret sitenizi veya online mağazanızı açtınız, web sitenizi optimize ettiniz ve satışa yönelik faydalı dönüşüme hazırsınız. Satış grafiğinizi yükseltmeniz için, var olan anlık satışlarınıza ek olarak, müşterilerinizin geri gelmesini ve yeni ürünler satın almasını sağlamanız gerekiyor.

Devamını Oku »
Nakit Modası Geçiyor: Mobil Ödeme Sistemlerinin Geleceği

PayPal başkanı David Marcus’un dediği gibi ekonomide Para 3.0 dönemi başlıyor. Peki, nereden çıktı bu Para 3.0? Paranın gelişimine tekrar bakacak olursak, nakit dönemi Para 1.0, kredi kartı dönemi Para 2.0 ve mobil ödeme dönemini Para 3.0 oluyor.

Devamını Oku »
Hayatta Kalabilmek için Sayısal Dönüşüm (Digital Transformation)

Danışmanlar, bilişim şirketleri ve basının sıkça sözünü ettiği Sayısal Dönüşüm kavramının tam ve doğru olarak anlaşılmadığını düşünüyorum ve tekrarlandıkça içinin boşalacağından korkuyorum. Önümüzdeki dönemde şirketlerimizin hayatta kalmasını – ve bu şirketlerde hala çalışabilir olmayı – istiyorsak, Sayısal Dönüşümü bir an önce anlamamız gerek. Öyleyse hemen başlayalım.

Devamını Oku »
Ayrılmaz İkili: 3 Adımda Pazarlama-CRM Entegrasyonu

Pazarlama teknolojileri CRM platformlarıyla birlikte kullanıldığı zaman satış ve pazarlamada bireysel profillere göre lokasyon bazlı (Beacon) ve kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerine izin veriyor. Böylece CRM platformları tam kapasitede çalışarak müşteriye ihtiyacı olduğu anda en uygun ve ilgili çözümleri sunuyor.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12