İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Excel'den modern bütçe planlama dönemine geçiş

Kurumların kendi süreçlerini yönetirken kullandıkları birçok yazılım, araç veya online hizmet var. Bütün bu araçları ve hizmetleri yan yana dizip gözden geçirdiğimizde özellikle hesap tablosu yazılımlarının öne çıktığını görüyoruz. İsim vermek istersek aklımıza ilk gelen de şüphesiz Microsoft’un Excel’i olacak...

Devamını Oku »
Sanal POS ile bayilerden e-tahsilat

İş dünyasındaki hemen herkesin bildiği üzere Sanal POS (vPOS, Virtual Point of Sale), tahsilatların online olarak yapılmasını sağlayan teknoloji... Sanal POS daha çok e-ticaret yapmak isteyen şirketlerin, bankalarından almaları gereken bir hizmet olarak bilinmekle birlikte bayi ağı bulunan şirketlerin bayi tahsilatları için de kullanılıyor.

Devamını Oku »
Agile hakkında her şey...

Agile çalışma şeklinde uygulanacak çalışma disiplinlerinden biri bizim kullandığımız SCRUM’dır. SCRUM, rugby oyunundan gelen ve tüm oyuncularla hücum ederek topu karşı sahaya taşıma tekniğine verilen isimdir. Scrum çalışma disiplini ile Agile proje yönetiminde ilerleme şekli aşağıda açıklandığı gibidir.

Devamını Oku »
Sigorta Sektörünün Kanayan Yarası: Sadakatsizlik!

Sigorta sektörü, şirket – müşteri iletişiminin kısıtlı olduğu, üstüne üstlük arada çoğu zaman bir aracı (acente / broker) bulunduran, kısacası iletişimin dolaylı olduğu bir sektör. Müşteriyle ana temas noktaları poliçe satın alma, poliçe yenileme ve hasar süreci olarak göze çarpıyor. Yani sigortalı poliçesini satın almış olduğu dönem boyunca hasar yaşamazsa poliçe yenileme dönemi gelene kadar neredeyse sigorta şirketinin adını unutacak hale geliyor.

Devamını Oku »
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Sadakat programları uzun bir süre, markaların yeni müşterileri ve var olan sadık müşterileri için etkili yöntemlerden biri oldu. Son kullanıcılar olarak da sizler farkında olarak veya olmayarak eminim en az bir programa mutlaka üyesinizdir. Ancak teknoloji ve hayat tarzlarındaki son trendler sadece puan toplayıp harcatmaya yönelik programların yeterli olmadığını ve pazarlamada kişiselleştirmenin önemini daha da arttırdı.

Devamını Oku »
Yeni nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Bildiğiniz gibi artık müşteri-marka döngüsünde salt puan toplatan ve harcatan klasik sadakat uygulamaları yeterli olmayıp daha kapsamlı bir konsept oluşturmak gerekiyor. Bu konsepti tam olarak yansıtan söylem, Türkçe’de tam da karşılığı olmayan “Customer Engagement” yani müşterilerin sadece para kazandıran kişiler değil aynı zamanda marka ile olan ilişkisini öne çıkaran ve onları birer iş ortağı gibi gören konsepttir.

Devamını Oku »
Saha teknisyenlerinin kış aylarında karşılaştığı 3 temel sorun

Yeni yılın yaklaştığı şu günlerde herkesi yeni bir yıla girmenin heyecanı sarmışken, soğuk ve yağışlı geçen bu dönem hepimiz için aynı derecede mutluluk verici olmayabilir… En azından, müşterilerine en hızlı yoldan hizmet taşımaya çalışan işletmeler ve onların saha operasyon ekiplerinin kış aylarını sizin kadar sevmediğine emin olabilirsiniz.

Devamını Oku »
Saha hizmetlerinin performansı nasıl ölçülebilir?

İşinizin doğası gereği personeliniz, çalışmalarını sahada gerçekleştiriyor ya da müşterinize yerinde hizmet veriyor olabilir. Her işletme gibi siz de performans artışı sağlamayı planlıyor olabilirsiniz. Ama performans artışı sağlamak için çalışma yöntemlerinizde değişiklikler yapmadan önce, işinizin mevcut performansını tam olarak ölçebiliyor olmalısınız…

Devamını Oku »
Kapı kolundan, son kullanıcıya: Tasarım

Don Norman, bir blog yazısının tamamını ayırmayı isteyeceğimiz türden bir insan. Human-Computer Interaction (HCI - İnsan-Bilgisayar İletişimi) alanında bir duayen. Başarıyla taşıdığı çok sayıda şapkanın altında; parlak zekasının pırıltılarını saklıyor.

Devamını Oku »
Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement

Pazarlamanın temel prensipleri zamanla pek değişmese de, bu alanda her gün yeni bir terimin, yaklaşımın, modelin veya kanalın hayatımıza girdiğini görüyoruz. Dolayısıyla pazarlama dediğimiz süreç her geçen gün daha karmaşık ve bütünleşik bir hal alıyor.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12