İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Havacılıkta Yeni Dönem: Dijital Kabin Yönetimi

Havacılık sektörü rekabetin had safhada yaşandığı, operasyonel harcamaların bir kaç şirket satın alacak meblağlara ulaştığı, hatta bu satın almaların gerçekten de yapıldığı bir alan. Uçak üreticileri bir yandan havacılık firmalarına daha düşük maliyetli uçuş ve daha ucuz bakım gerektiren teknolojiler geliştirmeye gayret ederken bir yandan da havayolu firmaları kendi operasyonel maliyetlerini düşürmenin aracı olarak dijital havacılığın nimetlerinden yararlanma gayreti içindeler.

Devamını Oku »
Apple Pay'den Sonra Android Pay de Geliyor!

Google’ın Kıdemli Başkan Yardımcısı Sundar Pichai tarafından yapılan açıklamada Pichai, Android Pay’in Google Wallet gibi ayrı bir uygulama olmayacağını belirtti. Bu açıklama da, son kullanıcıların kullanacağı bir uygulamadan ziyade geliştiricilerin Google’ın sağlayacağı API’lerle entegre ettiği uygulamaları içerisinden ödeme alma özelliği ekleyeceğini gösteriyor. Bu özelliği ile Android Pay, Apple Pay’in gömülü uygulamasından farklı bir yöntemle son kullanıcılara sunulmuş olacak gibi görünüyor.

Devamını Oku »
E-ticaret siteleri için e-Arşiv ve e-Fatura zorunluluğu

2014 yılı cirosu 5 Milyon TL ve üzerinde olan e-ticaret sitelerinin, 1 Ocak 2016 tarihinden önce e-Arşiv uygulamasına geçme zorunluluğu bulunuyor. E-Arşiv uygulamasına geçebilmek için e-Fatura uygulamasına da geçme zorunluluğu bulunuyor.

Devamını Oku »
Excel'den modern bütçe planlama dönemine geçiş

Kurumların kendi süreçlerini yönetirken kullandıkları birçok yazılım, araç veya online hizmet var. Bütün bu araçları ve hizmetleri yan yana dizip gözden geçirdiğimizde özellikle hesap tablosu yazılımlarının öne çıktığını görüyoruz. İsim vermek istersek aklımıza ilk gelen de şüphesiz Microsoft’un Excel’i olacak...

Devamını Oku »
Sanal POS ile bayilerden e-tahsilat

İş dünyasındaki hemen herkesin bildiği üzere Sanal POS (vPOS, Virtual Point of Sale), tahsilatların online olarak yapılmasını sağlayan teknoloji... Sanal POS daha çok e-ticaret yapmak isteyen şirketlerin, bankalarından almaları gereken bir hizmet olarak bilinmekle birlikte bayi ağı bulunan şirketlerin bayi tahsilatları için de kullanılıyor.

Devamını Oku »
Agile hakkında her şey...

Agile çalışma şeklinde uygulanacak çalışma disiplinlerinden biri bizim kullandığımız SCRUM’dır. SCRUM, rugby oyunundan gelen ve tüm oyuncularla hücum ederek topu karşı sahaya taşıma tekniğine verilen isimdir. Scrum çalışma disiplini ile Agile proje yönetiminde ilerleme şekli aşağıda açıklandığı gibidir.

Devamını Oku »
Sigorta Sektörünün Kanayan Yarası: Sadakatsizlik!

Sigorta sektörü, şirket – müşteri iletişiminin kısıtlı olduğu, üstüne üstlük arada çoğu zaman bir aracı (acente / broker) bulunduran, kısacası iletişimin dolaylı olduğu bir sektör. Müşteriyle ana temas noktaları poliçe satın alma, poliçe yenileme ve hasar süreci olarak göze çarpıyor. Yani sigortalı poliçesini satın almış olduğu dönem boyunca hasar yaşamazsa poliçe yenileme dönemi gelene kadar neredeyse sigorta şirketinin adını unutacak hale geliyor.

Devamını Oku »
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Sadakat programları uzun bir süre, markaların yeni müşterileri ve var olan sadık müşterileri için etkili yöntemlerden biri oldu. Son kullanıcılar olarak da sizler farkında olarak veya olmayarak eminim en az bir programa mutlaka üyesinizdir. Ancak teknoloji ve hayat tarzlarındaki son trendler sadece puan toplayıp harcatmaya yönelik programların yeterli olmadığını ve pazarlamada kişiselleştirmenin önemini daha da arttırdı.

Devamını Oku »
Yeni nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Bildiğiniz gibi artık müşteri-marka döngüsünde salt puan toplatan ve harcatan klasik sadakat uygulamaları yeterli olmayıp daha kapsamlı bir konsept oluşturmak gerekiyor. Bu konsepti tam olarak yansıtan söylem, Türkçe’de tam da karşılığı olmayan “Customer Engagement” yani müşterilerin sadece para kazandıran kişiler değil aynı zamanda marka ile olan ilişkisini öne çıkaran ve onları birer iş ortağı gibi gören konsepttir.

Devamını Oku »
Saha teknisyenlerinin kış aylarında karşılaştığı 3 temel sorun

Yeni yılın yaklaştığı şu günlerde herkesi yeni bir yıla girmenin heyecanı sarmışken, soğuk ve yağışlı geçen bu dönem hepimiz için aynı derecede mutluluk verici olmayabilir… En azından, müşterilerine en hızlı yoldan hizmet taşımaya çalışan işletmeler ve onların saha operasyon ekiplerinin kış aylarını sizin kadar sevmediğine emin olabilirsiniz.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12