İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Sadakat programları uzun bir süre, markaların yeni müşterileri ve var olan sadık müşterileri için etkili yöntemlerden biri oldu. Son kullanıcılar olarak da sizler farkında olarak veya olmayarak eminim en az bir programa mutlaka üyesinizdir. Ancak teknoloji ve hayat tarzlarındaki son trendler sadece puan toplayıp harcatmaya yönelik programların yeterli olmadığını ve pazarlamada kişiselleştirmenin önemini daha da arttırdı.

Devamını Oku »
Yeni nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Bildiğiniz gibi artık müşteri-marka döngüsünde salt puan toplatan ve harcatan klasik sadakat uygulamaları yeterli olmayıp daha kapsamlı bir konsept oluşturmak gerekiyor. Bu konsepti tam olarak yansıtan söylem, Türkçe’de tam da karşılığı olmayan “Customer Engagement” yani müşterilerin sadece para kazandıran kişiler değil aynı zamanda marka ile olan ilişkisini öne çıkaran ve onları birer iş ortağı gibi gören konsepttir.

Devamını Oku »
Saha teknisyenlerinin kış aylarında karşılaştığı 3 temel sorun

Yeni yılın yaklaştığı şu günlerde herkesi yeni bir yıla girmenin heyecanı sarmışken, soğuk ve yağışlı geçen bu dönem hepimiz için aynı derecede mutluluk verici olmayabilir… En azından, müşterilerine en hızlı yoldan hizmet taşımaya çalışan işletmeler ve onların saha operasyon ekiplerinin kış aylarını sizin kadar sevmediğine emin olabilirsiniz.

Devamını Oku »
Saha hizmetlerinin performansı nasıl ölçülebilir?

İşinizin doğası gereği personeliniz, çalışmalarını sahada gerçekleştiriyor ya da müşterinize yerinde hizmet veriyor olabilir. Her işletme gibi siz de performans artışı sağlamayı planlıyor olabilirsiniz. Ama performans artışı sağlamak için çalışma yöntemlerinizde değişiklikler yapmadan önce, işinizin mevcut performansını tam olarak ölçebiliyor olmalısınız…

Devamını Oku »
Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement

Pazarlamanın temel prensipleri zamanla pek değişmese de, bu alanda her gün yeni bir terimin, yaklaşımın, modelin veya kanalın hayatımıza girdiğini görüyoruz. Dolayısıyla pazarlama dediğimiz süreç her geçen gün daha karmaşık ve bütünleşik bir hal alıyor.

Devamını Oku »
Kapı kolundan, son kullanıcıya: Tasarım

Don Norman, bir blog yazısının tamamını ayırmayı isteyeceğimiz türden bir insan. Human-Computer Interaction (HCI - İnsan-Bilgisayar İletişimi) alanında bir duayen. Başarıyla taşıdığı çok sayıda şapkanın altında; parlak zekasının pırıltılarını saklıyor.

Devamını Oku »
Akıllı Şehir - Şehir 3.0

2025 yılında dünya nüfusunun %60’ının şehirlerde yaşaması ve İstanbul gibi mega-şehirlerin sayısının gittikçe artması bekleniyor.  Şehirler artık rekabette ülkelerden daha fazla ön plana çıkıyor.  Devasa boyuttaki sorunlarını aşabilen mega-şehirler büyük cazibe merkezleri haline geliyor; geri kalanlarında ise yaşam koşulları gittikçe zorlaşıyor.

Devamını Oku »
Akıllı şehirler çağı başlıyor (2)

Bir önceki yazımda enerji, bina, ulaşım, teknoloji, sağlık, altyapı ve yönetişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanılması ile oluşturulan akıllı çözümlerin hayata geçirildiği ve bu akıllı çözümleri benimseyerek hayatlarına dahil eden vatandaşların yaşadığı kentlerin “akıllı şehirler” olarak nitelendirildiğini belirtmiştim.

Devamını Oku »
Akıllı şehirler çağı başlıyor (1)

Yakın zamanlı araştırmalar küresel GSYH’nin %80’inin şehirlerde oluştuğunu gösteriyor. Şehirler, sundukları ekonomik, sosyal ve kültürel imkânlarla cazibe merkezleri haline geliyorlar. Diğer yandan hızlı kentleşme ile birlikte ortaya çıkan iklim değişikliği ve doğal kaynakların hızlı tüketimine ilişkin sorunlar, yeni şehircilik anlayışının çözüm bulması gereken ana konuları arasına girmiş bulunuyor.

Devamını Oku »
'Mobil uygulama geliştirenlerin düştüğü 5 kritik güvenlik hatası'

Akıllı telefonların ve tabletlerin öngörülebilir yükselişi, mobil uygulama pazarını da giderek daha cazip kılıyor. Gerek kurumsal, gerekse bireysel olarak yazılım dünyası da mobil uygulama geliştirmeye daha fazla ağırlık veriyor. Uygulamaların geniş kitleler tarafından kabul görebilmesi için albenili, etkileyici, işe yarar, fonksiyonel olması önemli. Ama kullanıcılar göz ardı etse de, yazılımcıların kesinlikle özen göstermeleri gereken çok önemli bir yönü daha var: “güvenilir olmalı”.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13