İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
BYOD: Çalışanlarınız Kendi Cihazını Seçsin mi Seçmesin mi?

Çok değil, bundan 7-8 yıl öncesine kadar en yeni teknolojiler hep kurumsal kullanıcılara hitap edecek şekilde üretilir ve kurumlarda yaygınlaşır, ardından son kullanıcıya inerdi. En performanslı işlemciler, en yüksek çözünürlüklü ekranlar, en afili taşınabilir cihazlar hep şirket temsilcilerinin elinde dolaşır ve fiyatları da son kullanıcının kolay erişemeyeceği sınırlarda gezerdi.

Devamını Oku »
Veri Merkezi Taşımasında hayat kurtaran ipuçları

Veri merkezlerinin taşınması son zamanlarda sık karşılaştığım bir gereksinim halini aldı. Bunun çeşitli nedenleri var. En başta fiziksel ortamın, sistem altyapısının ihtiyaç duyduğu gereksinimleri karşılayamaması geliyor. Ortamdaki sunucu sayısı arttıkça ısıl yük, enerji gereksinimleri ve genellikle baştan planlanmadığı için spagettiye dönen kablolama başa bela olmaya başlıyor. Her ne kadar artık sanallaştırma teknolojileri oldukça yaygınlaşsa da, her yeni projeyle yeni sunucu eklenen ortamlar, bir süre sonra yönetilemez hale geliyor.

Devamını Oku »
ISO 27000:2014 güncellemesinin getirdiği yenilikler

BGYS (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) konusunda her ne kadar ISO/IEC 27001, ISO 27002 ve ISO 27005 standartları bilinse ve kullanılsa da ISO 27000 serisi aslında çok geniş ve kapsamlı bir standart seti. Bu yazıda ISO 27000 serisi ve yeni yayınlanan 27000:2014 revizyonunda neler değiştiği hakkında genel bilgi edinebilirsiniz.

Devamını Oku »
Microsoft Dynamics CRM ile dinamik bir işletmeye dönüşün

Müşterinin ‘kral’ olduğu iş hayatında oldum olası söylenen bir şeydir… Müşterilerin ihtiyaçları ve beklentileri daima kurumların çalışma anlayışına yön verdi, vermeye de devam ediyor. Ama teknolojinin yalnızca kurumları değil, bireyleri de fazlasıyla kuşattığı günümüze kadar, müşteriler ihtiyaçlarıyla ve talepleriyle kurumlara bu kadar net bir şekilde yön vermemişti.

Devamını Oku »
Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013

Masa başında çalışmak güzeldir. Dâhiliden bir telefonla çay gelir, yemek sipariş edilir. Ofisinizin en uzak noktası fotokopi makinesidir. Ofis dışında tüm bu olanaklar arasına hem mesafeler girer, hem de saatler…

Devamını Oku »
Büyük veriden önce, ''küçük'' verilerinizi değerlendirin

Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Büyük Veri başlıklı yazımda anlatmaya çalıştığım gibi, teknolojide önemli eğilimlerden biri, miktarı, çeşitliliği ve üretim hızı çok yüksek olan verinin saklanması, işlenmesi ve aksiyona dönüştürülmesini ifade eden Büyük Veri kavramı.

Devamını Oku »
Dijital sinir ağları şehri akıllandırmaya yeter mi?

Akıllı teknolojilerin hayatı düzene sokma ve zenginleştirme vaadi, bireyleri olduğu kadar şehirleri de ilgilendiriyor. Birçok büyük şirket, akıllı algılayıcılar ve akıllı cihazlar yardımıyla şehrin sunduğu servisleri daha verimli ve daha akıllı hale getirmeye çalışırken, şehir sakinlerini de birbirlerine ve şehir yönetimine daha bağlı hale getirmek için çaba gösteriyor.

Devamını Oku »
Mindshift

Türkçe’ye “eğlence öğesi” olarak çevirebileceğimiz bu sonuncu adım, bu girişimi; doğru fikir ve doğru uygulama birlikteliğini bulduğu halde başarılı olamayan diğer binlercesinden ayıracaktı. Wexler, Connect-Four’un kısa süre sonra paketlenerek raflarda yerini almasını sağlayacak o faktörü de çok geçmeden buldu: Oyun bittikten sonra, tahtayı ters çevirerek taşları çıkarmak; hiç eğlenceli değildi. Fakat taşları yerinde tutan ufak bir parça, oyun bittiğinde taşların altından çekilirse, yeniden oyuna başlamak çok eğlenceli olabilirdi.

Devamını Oku »
Endüstriyel internet ile akıllanan nesneler

Şu aralar bilişim dünyasında mobilite, bulut bilişim, büyük veri gibi bazı kavramların giderek ivme kazandığını gözlemliyoruz. Üstelik bundan 5-6 yıl öncesine kadar birkaç analist ve kurum hariç endüstride bu kavramların adından dahi bahseden yoktu. Oysa bugün bu kavramların gelecek 10 yıla yön verecek çok önemli birer bileşene dönüşmeye başladığını gözlemliyoruz. Şu ara herkes bulutu işlerine nasıl uyarlayacağını keşfetmeye çalışıyor, faydaları giderek genele doğru yayılma konusunda hız kazanan büyük verinin ne olduğunu anlamaya çalışıyor.

Devamını Oku »
Türk Bilişim Sektörünün – ve Türkiye'nin – Önündeki Fırsat KOBİ'ler

Türk Bilişim sektörünün ekonomimizin hacmi ile orantısız seviyede küçük olduğu, özellikle yazılım ve hizmet gelirlerinin gelişmiş ülkelerin çok altında olduğu yıllardır konuşulur durur. Gerçekten de, Türkiye’de kişi başına düşen bilişim harcaması gelişmiş ülkelerin onda biri mertebesinde. Asıl katma değerin yer aldığı yazılım ve hizmet segmentlerinin Türk pazarının sadece %25’ini kapsadığı da (gelişmiş ülkelerde %60) dikkate alındığında,katetmemiz gereken mesafenin ne kadar büyük olduğu kolayca anlaşılır sanıyorum.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13