İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Müşteri sadakati yönetiminde trendler

Müşteri sadakatinde müşterilerin kazanacağı hediye puanlar, onlara özel geliştirilen ayrıcalıklar ve tasarlanan hediyeler gün geçtikçe daha sıradan bir hal alıyor. Müşteriler çok daha fazla şirketten hizmet alıyor ve tüm şirketler de onlara kendilerini 'kral' gibi hissettirmek için birbirleriyle yarışıyor.

Devamını Oku »
Müşteri sadakati 2.0

Müşteri sadakatinin anlamını ve gerekliliğini irdelediğimiz zamanlar da geride kaldı. Bugün hangi araçlarla bu sürecin aktif üyesi olacağımızı hesaplıyoruz. Doğru kişilere doğru oranlarda indirim yaparak ve puan kazandırarak müşteri bağlığını güçlendirmenin yanında neler yapabiliriz?

Devamını Oku »
Müşteri sadakatini sağlamanın 7 yolu

Müşterileri anlamak sadece elde edilen rakamlar üzerinden varsayımlar geliştirmek değildir. Şimdi müşteri sadakatini kazanmanın yüzlerce yolundan ilham veren 7 tanesine geçelim: 1. Müşteri sadakati bir program değil süreçtir. Stratejik ve kurumlar faaliyetlerini sürdürdükçe devam edecek bir süreç...

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1