İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Güçlü bir CRM ile 4 adımda gelirlerinizi artırın

CRM ile müşterinin beklentilerine hızlı ve etkin yanıt vermek kolaylaşırken, satış ve servislere bağlı gelirler de artıyor.

Devamını Oku »
Maliyetlerinize ne kadar hakimsiniz?

İyi bir CRM çözümü, gelir kalemlerinde sağladığı fayda kadar giderlerin daha etkin takibini de kolaylaştırıyor.

Devamını Oku »
CRM kullanmıyor musunuz? Krize hazır olun!

CRM kullanmadığınız için dolu dizgin yaklaşan krizi tespit etmenizi sağlayacak 4 temel belirti.

Devamını Oku »
Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

Müşterileriniz değerlidir. Onları daha değerli hissettirmek için yapmanız gerekenlerden biri ise onlara ait verileri akıllı bir şekilde ele alarak kişi ya da gruplara özel çözümler sunmaktan geçer.

Devamını Oku »
350 milyar faturanın kaderi e-fatura ile yeniden yazılıyor

E-fatura, her hesap kesim döneminde müşterilere basılıp zarfa koyulup gönderilen bildirimlerin e-posta adresine gönderilmesi anlamına geliyor. Burada büyük bir fırsat var, çünkü pazarın büyüklüğü akıl alacak gibi değil. Dünya genelinde yılda üretilen fatura sayısının tahminen 350 milyar civarında olduğunu söylersem, aklınızda bir resim belirmeye başlayacaktır.

Devamını Oku »
Diğer Sayfalar: 1