İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
E-Ticarette OmniChannel Yaklaşımına Dair Kulağa Küpe Tavsiyeler

OmniChannel, yani çoklu kanal dediğimiz kavram hemen her sektörde gün geçtikçe daha fazla kulağımıza çalınmaya başladı. Elektronik iletişim araçları, mobil, sosyal medya ve hatta yeni yeni yaygınlaşmaya başlayan sanal gerçeklik gibi kavramları içine alarak tüketici ve marka arasındaki iletişimi yepyeni platformlara taşıyan bu kavrama artık kimse kayıtsız kalamıyor.

Devamını Oku »
Markanıza Ortak Lazım (mı?)

Teknoloji alanında yapılan yatırımların, dünyanın önde gelen CEO’larının gündeminde 2015 yılında olduğu gibi 2016 yılında da ilk sırada yer alacağı öngörülüyor. Bu alanda yatırım yapmayı planlayan yöneticilerin %37’sinin müşteri deneyimi yönetimi, %32’sinin dijital pazarlama ve %28’inin veri madenciliği / iş analitiği üzerinde olacağı tahmin ediliyor. Özetle, teknoloji ve müşterinin önemi giderek artıyor ve bu alanda yapılan yatırımların meyvelerini alabilmek adına ek yatırımlar yapılıyor.

Devamını Oku »
Ayrılmaz İkili: 3 Adımda Pazarlama-CRM Entegrasyonu

Pazarlama teknolojileri CRM platformlarıyla birlikte kullanıldığı zaman satış ve pazarlamada bireysel profillere göre lokasyon bazlı (Beacon) ve kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerine izin veriyor. Böylece CRM platformları tam kapasitede çalışarak müşteriye ihtiyacı olduğu anda en uygun ve ilgili çözümleri sunuyor.

Devamını Oku »
Sigorta Sektörünün Kanayan Yarası: Sadakatsizlik!

Sigorta sektörü, şirket – müşteri iletişiminin kısıtlı olduğu, üstüne üstlük arada çoğu zaman bir aracı (acente / broker) bulunduran, kısacası iletişimin dolaylı olduğu bir sektör. Müşteriyle ana temas noktaları poliçe satın alma, poliçe yenileme ve hasar süreci olarak göze çarpıyor. Yani sigortalı poliçesini satın almış olduğu dönem boyunca hasar yaşamazsa poliçe yenileme dönemi gelene kadar neredeyse sigorta şirketinin adını unutacak hale geliyor.

Devamını Oku »
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Sadakat programları uzun bir süre, markaların yeni müşterileri ve var olan sadık müşterileri için etkili yöntemlerden biri oldu. Son kullanıcılar olarak da sizler farkında olarak veya olmayarak eminim en az bir programa mutlaka üyesinizdir. Ancak teknoloji ve hayat tarzlarındaki son trendler sadece puan toplayıp harcatmaya yönelik programların yeterli olmadığını ve pazarlamada kişiselleştirmenin önemini daha da arttırdı.

Devamını Oku »
Yeni nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Bildiğiniz gibi artık müşteri-marka döngüsünde salt puan toplatan ve harcatan klasik sadakat uygulamaları yeterli olmayıp daha kapsamlı bir konsept oluşturmak gerekiyor. Bu konsepti tam olarak yansıtan söylem, Türkçe’de tam da karşılığı olmayan “Customer Engagement” yani müşterilerin sadece para kazandıran kişiler değil aynı zamanda marka ile olan ilişkisini öne çıkaran ve onları birer iş ortağı gibi gören konsepttir.

Devamını Oku »
Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement

Pazarlamanın temel prensipleri zamanla pek değişmese de, bu alanda her gün yeni bir terimin, yaklaşımın, modelin veya kanalın hayatımıza girdiğini görüyoruz. Dolayısıyla pazarlama dediğimiz süreç her geçen gün daha karmaşık ve bütünleşik bir hal alıyor.

Devamını Oku »
Microsoft Dynamics CRM ile dinamik bir işletmeye dönüşün

Müşterinin ‘kral’ olduğu iş hayatında oldum olası söylenen bir şeydir… Müşterilerin ihtiyaçları ve beklentileri daima kurumların çalışma anlayışına yön verdi, vermeye de devam ediyor. Ama teknolojinin yalnızca kurumları değil, bireyleri de fazlasıyla kuşattığı günümüze kadar, müşteriler ihtiyaçlarıyla ve talepleriyle kurumlara bu kadar net bir şekilde yön vermemişti.

Devamını Oku »
Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013

Masa başında çalışmak güzeldir. Dâhiliden bir telefonla çay gelir, yemek sipariş edilir. Ofisinizin en uzak noktası fotokopi makinesidir. Ofis dışında tüm bu olanaklar arasına hem mesafeler girer, hem de saatler…

Devamını Oku »
İdeal Programı Kurgulamak

Günümüzde birçok şeyin iç içe geçmesi ve oluşan bu yeni yapıların ortak ihtiyaçları gün yüzüne çıkarması, günümüzde benzer ihtiyaçları çözmek için benzer birçok fikrin aynı anda çıkmasına neden oluyor. Dolayısıyla ilk bakışta ‘çok iyi’ görünen yaklaşımların bu iyi olan yönlerini ortaya çıkarmak ve farklılaştırmak için detaylar üzerinde biraz çalışmaya, bazı noktaları özellikle önünde tutmaya ihtiyaç var.

Devamını Oku »
CRM raporları müşteri beklentilerini anlatır mı?

“İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.” sözünü kuşkusuz bilmeyen yok. Peki bu sözüyle Robert Bosch’u, müşteri sadakati kavramının yaratıcılarından biri ilan edebilir miyiz? Şöyle okursak, evet: “Devamlı para kazanmak için güveni mutlaka elde tutmak gerekir”

Devamını Oku »