İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Ürünü Müşteriden Önce Satış Danışmanına Sat

Günümüzdeki ekonomik gelişmelerin paralelinde, perakende sektöründe faaliyet gösteren mağazaların, rekabetin artarak kârlılığın azaldığı bir dönemde, sürdürülebilir bir başarıyı elde edebilmeleri için yürüttükleri operasyonların yüksek verimliliğe sahip olması gerekiyor. Başta perakende sektörü olmak üzere, hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin en düşük kaynak ile en fazla çıktıyı elde ederek, aynı anda hem rekabette öne geçebilmek, hem de büyüyebilmek ve kârlılıklarını artırabilmek için mevcut kaynaklarını en etkin şekilde kullanmak zorunda oldukları bir gerçek.

Devamını Oku »
Sen Oyunlaştır, Acenten Daha Çok Kazansın!

Gelişmiş ülkelerde önde gelen ve gelişmekte olan ülkeleri ileri taşıyan sektörlerin başında finans geliyor. Ülkedeki para akışını yöneten sektörün bankacılık ve sigorta olmak üzere iki bacağı bulunuyor. Türkiye’de sigorta bacağı çeşitli nedenlerle hep üvey evlat muamelesi görmüş ve hedeflenen büyümeyi hiç yakalayamamış bir sektör. Bunun nedenleri ayrı bir yazının hatta yazı dizisinin konusu. Bu yazıda değineceğimiz konu ise sektörün kilit oyuncularından acenteler.

Devamını Oku »
Şirketlerde Satışları Artırmak İçin Oyunlaştırma Kullanın

Şirketlerde satışları artırmanın yolu satış ekibini oyunlaştırma yaklaşımıyla sosyal ve duygusal olarak motive etmekten geçiyor. Bunun sırrı ise çalışanları oyuna dâhil etmek: Gerçek hayatta oyunlaştırma tekniklerinden yararlanan kadroların yaratıcılığı ve sorun çözme becerileri gelişiyor.

Devamını Oku »
Markanıza Ortak Lazım (mı?)

Teknoloji alanında yapılan yatırımların, dünyanın önde gelen CEO’larının gündeminde 2015 yılında olduğu gibi 2016 yılında da ilk sırada yer alacağı öngörülüyor. Bu alanda yatırım yapmayı planlayan yöneticilerin %37’sinin müşteri deneyimi yönetimi, %32’sinin dijital pazarlama ve %28’inin veri madenciliği / iş analitiği üzerinde olacağı tahmin ediliyor. Özetle, teknoloji ve müşterinin önemi giderek artıyor ve bu alanda yapılan yatırımların meyvelerini alabilmek adına ek yatırımlar yapılıyor.

Devamını Oku »