İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Müşteriniz gerçekte kim?

Aramızda bu cümleleri duymayan yoktur sanırım. Yukarıda yazanlar en az bir firmanın iyi üretim ya da iyi iş yapması kadar önemli hâttâ belki biraz daha fazla…

Devamını Oku »
Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement

Pazarlamanın temel prensipleri zamanla pek değişmese de, bu alanda her gün yeni bir terimin, yaklaşımın, modelin veya kanalın hayatımıza girdiğini görüyoruz. Dolayısıyla pazarlama dediğimiz süreç her geçen gün daha karmaşık ve bütünleşik bir hal alıyor.

Devamını Oku »
Microsoft Dynamics CRM ile dinamik bir işletmeye dönüşün

Müşterinin ‘kral’ olduğu iş hayatında oldum olası söylenen bir şeydir… Müşterilerin ihtiyaçları ve beklentileri daima kurumların çalışma anlayışına yön verdi, vermeye de devam ediyor. Ama teknolojinin yalnızca kurumları değil, bireyleri de fazlasıyla kuşattığı günümüze kadar, müşteriler ihtiyaçlarıyla ve talepleriyle kurumlara bu kadar net bir şekilde yön vermemişti.

Devamını Oku »
Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013

Masa başında çalışmak güzeldir. Dâhiliden bir telefonla çay gelir, yemek sipariş edilir. Ofisinizin en uzak noktası fotokopi makinesidir. Ofis dışında tüm bu olanaklar arasına hem mesafeler girer, hem de saatler…

Devamını Oku »
Masa başından kurtulmak...

Bu örnek mobil teknolojilerin hayata nasıl entegre olduğunu açıkça gösteriyor. Kenya’nın gayri safi milli hasılasının yarısı cep telefonları üzerinden transfer edilen mobil paralardan oluşuyor. Bu da bir başka örnek…Türkiye’de yüzde 90’lara varan mobil penetrasyon da bu örnekleri destekliyor. Artık mobil, cep telefonunun ötesinde bir anlamtaşıyor…

Devamını Oku »