İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
E-Ticarette OmniChannel Yaklaşımına Dair Kulağa Küpe Tavsiyeler

OmniChannel, yani çoklu kanal dediğimiz kavram hemen her sektörde gün geçtikçe daha fazla kulağımıza çalınmaya başladı. Elektronik iletişim araçları, mobil, sosyal medya ve hatta yeni yeni yaygınlaşmaya başlayan sanal gerçeklik gibi kavramları içine alarak tüketici ve marka arasındaki iletişimi yepyeni platformlara taşıyan bu kavrama artık kimse kayıtsız kalamıyor.

Devamını Oku »
Yeni nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Bildiğiniz gibi artık müşteri-marka döngüsünde salt puan toplatan ve harcatan klasik sadakat uygulamaları yeterli olmayıp daha kapsamlı bir konsept oluşturmak gerekiyor. Bu konsepti tam olarak yansıtan söylem, Türkçe’de tam da karşılığı olmayan “Customer Engagement” yani müşterilerin sadece para kazandıran kişiler değil aynı zamanda marka ile olan ilişkisini öne çıkaran ve onları birer iş ortağı gibi gören konsepttir.

Devamını Oku »