İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Perakende sektörünü 2017'nin kalanında neler bekliyor?

Satın aldığı ürünlerin ödemesini yapmak için kasa önünde bekleyen müşteri kavramı çok geride kaldı. Devir ÖKC; yani ödeme kaydedici cihazları müşterinin ayağına getirme devri.

Devamını Oku »
Perakendede Rönesans: Akıllı Mağazalar

Müşterisini doğru tanıyan ve müşterisinin isteklerine hızlı cevap veren, kısacası değişime ayak uyduran, perakendeciler avantajlı hale gelecek, nasıl mı?

Devamını Oku »
Perakendenin Dijital Dönüşümü

Jeff Bezos 1995 yılında online kitap satışı yapan Amazon.com’u kurduğunda, online ortamda alışveriş yapmak bir çok insanın hayallerinin bile ötesindeydi. 2016 yılına geldiğimizde ise online alışverişin artık hayatımızın bir parçası olduğunu ve bu imkândan yararlanan kitlenin giderek arttığını görüyoruz. Basit bir kitap sitesi olarak başlayan Amazon ve pazardaki diğer rakipleri, artık A’dan Z’ye tüm ürünleri kapımıza kadar getirmek için kıyasıya rekabet halinde.

Devamını Oku »
Ürünü Müşteriden Önce Satış Danışmanına Sat

Günümüzdeki ekonomik gelişmelerin paralelinde, perakende sektöründe faaliyet gösteren mağazaların, rekabetin artarak kârlılığın azaldığı bir dönemde, sürdürülebilir bir başarıyı elde edebilmeleri için yürüttükleri operasyonların yüksek verimliliğe sahip olması gerekiyor. Başta perakende sektörü olmak üzere, hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin en düşük kaynak ile en fazla çıktıyı elde ederek, aynı anda hem rekabette öne geçebilmek, hem de büyüyebilmek ve kârlılıklarını artırabilmek için mevcut kaynaklarını en etkin şekilde kullanmak zorunda oldukları bir gerçek.

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 2: “Biri bizi gözetliyor mu?”

Yazımızın birinci bölümünde kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi ve kişiye özgü teklif sunmanın avantajlarından söz etmiştik. Bir de riskleri var. En önemli risk, müşterilerinizin hayatına onlardan habersiz müdahil olup gizliliği ihlâl noktasına geldiğiniz şüphesini uyandırması...

Devamını Oku »
Müşteriyi Tanımak 2: “Biri bizi gözetliyor mu?”

Yazımızın birinci bölümünde kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi ve kişiye özgü teklif sunmanın avantajlarından söz etmiştik. Bir de riskleri var. En önemli risk, müşterilerinizin hayatına onlardan habersiz müdahil olup gizliliği ihlâl noktasına geldiğiniz şüphesini uyandırması...

Devamını Oku »
Nesnelerin İnterneti ile Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler

IoT yani Internet of Things, diğer bir deyişle Nesnelerin internetine dahil olan akıllı telefonlar, tabletler, beaconlar, akıllı bileklikler-takılar ve RFID sistemleri gibi elektronik etiketler artık her yerde...

Devamını Oku »
Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması

Nesnelerin interneti (IoT) artık, fitness bileklikleri, sensörler ve beacon’lar gibi hali hazırda kullanılmakta olan pek çok bileşeni sektörel gereksinimler için bir araya getirmeye hazır. Fiziksel mağazalarla online mağazaları birbirine bağlayabilen IoT bileşenleri, sinerji yaratarak ve stok-envanter-lojistik yönetimini iyileştirerek satışları artırabilme ve maliyetleri düşürebilme yeteneklerine sahip.

Devamını Oku »
Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok

Nesnelerin interneti (IoT) 2015’te e-ticaret ve perakende gündemine de oturdu: Pazarlama kampanyalarında kişi sayma, RFID etiketler ve elbette beacon teknolojisi gibi IoT dünyasının getirdiği yenilikçi çözümleri ve sunduğu katma değeri de kullanmaya başlayan perakende sektörünün yıllık satış hacmi şimdiden milyarlarca doları buluyor.

Devamını Oku »