İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Mobil uygulama geliştirenlerin düştüğü 5 kritik güvenlik hatası

Akıllı telefonların ve tabletlerin öngörülebilir yükselişi, mobil uygulama pazarını da giderek daha cazip kılıyor. Gerek kurumsal, gerekse bireysel olarak yazılım dünyası da mobil uygulama geliştirmeye daha fazla ağırlık veriyor. Uygulamaların geniş kitleler tarafından kabul görebilmesi için albenili, etkileyici, işe yarar, fonksiyonel olması önemli. Ama kullanıcılar göz ardı etse de, yazılımcıların kesinlikle özen göstermeleri gereken çok önemli bir yönü daha var: “güvenilir olmalı”.

Devamını Oku »
Büyük veri, büyük sırlar,
büyük fırsatlar

Uzun yıllar boyunca organizasyonlar hesap tabloları içine yerleştiremedikleri, veritabanlarının bir parçası haline dönüştüremedikleri ses, video, görsel, taranmış doküman ve benzer verileri saklayıp durdular. Bundan birkaç yıl öncesine kadar da kimse bunların içinde yer alan saklı kalmış veriyi karar destek sistemlerinin bir parçası haline getireceğini bilmiyordu.

Devamını Oku »
Aramızdaki mesafe: En fazla 6 kişi.

“6 Degrees of Seperation” teorisi ilk kez, Macar yazar Frigyes Karinthy’nin 1929′da yayınlanan “Láncszemek” (Zincirler) adlı kısa hikayesinde duyuldu. Birinci Dünya Savaşı sonrası Budapeşte’deki demografik özelliklerden yola çıkan Karinthy’nin eseri, günümüze dek başta sosyoloji ve matematik alanlarında sayısız bilimsel araştırma ve makalenin konusunu oluşturdu. Oijinal eser, önce tiyatroya; sonra da sinemaya uyarlandı. Özellikle Duncan J. Watts sayesinde BT dünyasının da önemli bir kavramı haline geldi.

Devamını Oku »
Ver(g)i Madenciliği

Bundan 10 yıl önce, “veri madenciliği” alanında çalışan mühendis ve istatistikçiler için; bugünkü kadar bol ve çeşitli içerik bulmak belki sadece bir hayal olabilirdi. Şimdilerde ise; Fransa başta olmak üzere bazı ülkelerde veri madenciliği konusunda faaliyet yürüten firmaların vergilendirilmesi önerisi tartışılıyor.

Devamını Oku »
Müşteri sadakati 2.0

Müşteri sadakatinin anlamını ve gerekliliğini irdelediğimiz zamanlar da geride kaldı. Bugün hangi araçlarla bu sürecin aktif üyesi olacağımızı hesaplıyoruz. Doğru kişilere doğru oranlarda indirim yaparak ve puan kazandırarak müşteri bağlığını güçlendirmenin yanında neler yapabiliriz?

Devamını Oku »