İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnovatif paylaşımlar

İnnova uzmanları, sektördeki son gelişmeleri sizin için değerlendiriyor, geleceğe yön verecek ipuçlarını bu sayfalardan sizlere aktarıyor.
Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

Müşterileriniz değerlidir. Onları daha değerli hissettirmek için yapmanız gerekenlerden biri ise onlara ait verileri akıllı bir şekilde ele alarak kişi ya da gruplara özel çözümler sunmaktan geçer.

Devamını Oku »
Nesnelerin İnterneti ile Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler

IoT yani Internet of Things, diğer bir deyişle Nesnelerin internetine dahil olan akıllı telefonlar, tabletler, beaconlar, akıllı bileklikler-takılar ve RFID sistemleri gibi elektronik etiketler artık her yerde...

Devamını Oku »
Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması

Nesnelerin interneti (IoT) artık, fitness bileklikleri, sensörler ve beacon’lar gibi hali hazırda kullanılmakta olan pek çok bileşeni sektörel gereksinimler için bir araya getirmeye hazır. Fiziksel mağazalarla online mağazaları birbirine bağlayabilen IoT bileşenleri, sinerji yaratarak ve stok-envanter-lojistik yönetimini iyileştirerek satışları artırabilme ve maliyetleri düşürebilme yeteneklerine sahip.

Devamını Oku »
Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok

Nesnelerin interneti (IoT) 2015’te e-ticaret ve perakende gündemine de oturdu: Pazarlama kampanyalarında kişi sayma, RFID etiketler ve elbette beacon teknolojisi gibi IoT dünyasının getirdiği yenilikçi çözümleri ve sunduğu katma değeri de kullanmaya başlayan perakende sektörünün yıllık satış hacmi şimdiden milyarlarca doları buluyor.

Devamını Oku »
Nakit Modası Geçiyor: Mobil Ödeme Sistemlerinin Geleceği

PayPal başkanı David Marcus’un dediği gibi ekonomide Para 3.0 dönemi başlıyor. Peki, nereden çıktı bu Para 3.0? Paranın gelişimine tekrar bakacak olursak, nakit dönemi Para 1.0, kredi kartı dönemi Para 2.0 ve mobil ödeme dönemini Para 3.0 oluyor.

Devamını Oku »
Ayrılmaz İkili: 3 Adımda Pazarlama-CRM Entegrasyonu

Pazarlama teknolojileri CRM platformlarıyla birlikte kullanıldığı zaman satış ve pazarlamada bireysel profillere göre lokasyon bazlı (Beacon) ve kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerine izin veriyor. Böylece CRM platformları tam kapasitede çalışarak müşteriye ihtiyacı olduğu anda en uygun ve ilgili çözümleri sunuyor.

Devamını Oku »
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Sadakat programları uzun bir süre, markaların yeni müşterileri ve var olan sadık müşterileri için etkili yöntemlerden biri oldu. Son kullanıcılar olarak da sizler farkında olarak veya olmayarak eminim en az bir programa mutlaka üyesinizdir. Ancak teknoloji ve hayat tarzlarındaki son trendler sadece puan toplayıp harcatmaya yönelik programların yeterli olmadığını ve pazarlamada kişiselleştirmenin önemini daha da arttırdı.

Devamını Oku »