İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Brisa Servis Yönetimi Projesi

Lastik üretiminin lideri Brisa, BT hizmetlerinde iyileşmeyi HP Service Manager ile sağladı.



Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone ile Sabancı Holding’in ortak kuruluşu olan Brisa, Türkiye lastik endüstrisinin lideri konumunda... Brisa, 1996 yılında ‘Avrupa Kalite Büyük Ödülü’nü kazanan ilk Türk şirketi olmasının yanı sıra pek çok ‘ilk’e de imza attı.

Bridgestone’un dünya üzerindeki en önemli üretim üslerinden birine sahip olan Brisa, Aksaray OSB’de kuracağı 4,2 milyon adet lastik üretim kapasitesine sahip yeni üretim tesisini 2018 yılında devreye almayı planlıyor.

Türk ekonomisine olduğu kadar ülkenin toplumsal gelişimine de önem veren Brisa, sürdürülebilirlik faaliyetlerini çevresel, ekonomik ve toplumsal açıdan ele alıyor. ‘Gelecek için en iyi yolculuğu tasarlama’ vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Brisa, bir sanayi şirketinden inovasyon şirketine dönüşümünü hızla devam ettiriyor.

Firma Brisa
Çözüm HP Service Manager
Sektör Otomotiv

HP Service Manager

BT operasyonlarının gittikçe önem kazandığı Brisa’da, bugüne kadar manuel sistemler ile sağlanan servis yönetiminin (service management) bu alanda başarısını kanıtlamış HP Service Manager ürününe aktarılması, sunulan BT hizmetlerinin kalitesini önemli ölçüde artırdı. Service Desk & Incident Management, Problem Management ve Change Management modüllerinin hayata geçirilmesindeki tüm süreçler İnnova danışmanlığında gerçekleştirildi. Böylece BT biriminden beklenen taleplere daha hızlı cevap verilebilmesi sağlanırken, birimin operasyon için ayırdığı iş gücü de azaltılmış oldu.

HP Service Manager ürününe geçiş yapan Brisa, sunulan BT hizmetlerinin kalitesini önemli ölçüde artırmayı başardı

Son Güncelleme Tarihi: Kasım 2014