İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

BT Hizmetleri Kiralama

BT hizmet kalitenizi artırmak için İnnova’nın uzman personeli görev başında...

Sevim Sezer

Dış Kaynak Hizmetleri Takım Lideri

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315

Kurumların sürekli veya dönemsel olarak büyüyen BT operasyonlarını karşılayabilecek hizmetleri dış kaynak olarak elde edebilmelerini sağlayan İnnova, onların daha çevik ve verimli yapılara dönüşmesini hedefler.

Müşteriye ait herhangi bir BT hizmetinin İnnova tarafından yönetilmesi ve desteğinin verilmesini içeren kiralama hizmetleri, kurumların CAPEX (sermaye harcamaları) yerine, OPEX (operasyon giderleri) ağırlıklı bir yapıya ulaşmalarını sağlar. Bu sayede ölçeklenebilir maliyetlere kavuşan kurumlarda hizmet kalitesi artar.

Personel Kiralama

İnnova’nın bilgi ve deneyimi sadece uçtan uca çözümler tasarlamak değil, doğru insan kaynağının kullanılmasında da son derece önemlidir. Kurumların BT operasyonlarındaki ihtiyaçlarına yönelik uzman teknik ve fonksiyonel personeli İnnova güvencesiyle sağlanır.

12 yılı aşkın süredir sektörden edindiği tecrübeyi ve güçlü insan kaynağı ağını bir araya getirerek sunduğu personel kiralama hizmetiyle İnnova, kurumların BT hizmet maliyetlerini düşürürken kaliteyi yükseltmelerine yardımcı olur. İnnova, güçlü referanslarıyla dikkat çeken kalifiye personeli kurumlara belirlenen zaman dilimleri içerisinde çalışmaları amacıyla sağlar.

Tam zamanlı, yarı zamanlı

Proje bazlı veya sürekli çalışmalar için sağlanabilen personel, aynı zamanda hızla büyüyen kadroların getirdiği maliyet yükünün azaltılabilmesini ve ihtiyaçların ölçeklenebilmesine yardımcı olur. Anlaşma kapsamında kuruma belirli günler/saatler arasında hizmet verebilecek personelin sayısı da yine İnnova tarafından operasyonel gereklilikler göz önünde bulundurularak önerilebilir. Personel kiralama hizmeti, kurumun, profesyonel BT hizmetlerini daha uygun şartlarda alabilmelerini sağlar.

Yardım Masası 7/24

İnnova’nın yardım masası hizmeti, kurumların BT operasyonlarında ihtiyaç duyabilecekleri her türlü yardımın en kısa sürede verilebilmesini sağlar. BT hizmet kalitesi artarken güvenilir düzeyde süreklilik sağlanmış olur. Anlaşma kapsamında, İnnova uzmanları, sizden gelecek soruları yanıtlamak, sorunlarınıza en uygun çözümleri getirmek için 7/24 görev yapar.

Telefon Desteği

Müşteri ya da İnnova’ya ait telefon numarası üzerinden destek hizmetlerinin verilmesini içerir. Dönemsel ya da sistem yönetimi kapsamında verilecek farklı seviyelerde destek (helpdesk) hizmetlerinde, iletişim numarası üzerinden telefonda destek verilmesi ya da yönlendirme yapılması mümkündür. Bu sayede kurum, anlaşmayla belirlenen zaman dilimi/gün içerisinde destek alabileceği bir yetkiliye ulaşabilmenin güvenini duyar.

e-Posta Desteği

Dönemsel ya da sistem yönetimi kapsamında verilecek farklı seviyelerde destek hizmetlerinde, iletişim numarası üzerinden telefon desteği (helpdesk) verilmesi ya da yönlendirme yapılması mümkündür. Sorunun veya talebin detaylı biçimde aktarılabilmesini ve gerektiğinde söz konusu konuma personel gönderilmesini kolaylaştırır. Yardım masası (helpdesk) kapsamındaki bu hizmet sayesinde İnnova uzmanları her zaman bir tık uzağınızdadır.

7/24 Yardım Masası hizmetiyle
İnnova uzmanları
her zaman bir tık uzağınızda...

AVANTAJLAR

  • Daha az evrak işlemi, verimli işgücü kaynağı
  • Ölçeklenebilir kaynaklar ile düşük maliyetli hizmetler
  • BT hizmetlerinde yüksek kalite
  • Saatlik/dönemlik anlaşmalar