İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Cell C ERP Upgrade Projesi

Güney Afrika Cumhuriyeti’nin mobil operatörü Cell C’nin ERP sistemi başarıyla R12’ye yükseltildi.

Güney Afrika Cumhuriyeti’nin üçüncü mobil operatörü olan Cell C, 2001 yılında kuruldu. Ülke nüfusunun yüzde 98’lik kısmını kapsama alanında tutmayı başaran firma, aynı zamanda Güney Afrika Cumhuriyeti’nin ilk HSDPA+ ağını kurarak nüfusun yüzde 92’lik bir kısmını yüksek hızlı mobil internet kapsama alanına aldı. Operatör, Güney Afrika Cumhuriyeti’nde mobil interneti yaygınlaştırmayı hedefliyor.

HEDEF

  • Oracle ERP’yi R12 sürümüne yükseltmek ve daha verimli operasyonel süreçlere kavuşmak.

Çözüm

  • İnnova ERP Danışmanlık Hizmeti

Sonuç

  • Güncel bir Oracle platformuna kavuşuldu.
  • Operasyonel anlamda verimlilik artışı sağlandı.
Firma İsmi Cell C
Çözüm Oracle ERP
Sektör Telekomünikasyon

Bu projenin amacı, Cell C’nin kullanmakta olduğu Oracle R11 sistemini Oracle R12 sistemine upgrade etmek ve bunu yaparken şirketin operasyonel verimliliğini artıracak süreç değişikliklerini ve iş yapış biçimlerini destekleyen en iyi iş akışlarını hayata geçirmek… Mevcut Oracle ERP R11 sürümünün R12’ye yükseltilmesi finans, tedarik zinciri, İK ve satın alma süreçlerini doğrudan etkileyen değişimleri beraberinde getirdi.

Cell C, tüm kaynaklarını etkin bir şekilde kullanabilmek ve iş süreçlerindeki operasyonel verimi artırabilmek için Oracle’ın ERP ürününü tercih tercih etmişti. R11 sürümünü kullanan firma, ürünü R12 sürümüne yükseltmek ve Oracle ERP sistemini yeni işlevlerle desteklemek için bir proje başlattı. İlk fazı Ekim 2012 tarihinde başlatılan ve Ocak 2013’ten itibaren İnnova danışmanlığında yürütülen proje Nisan 2013 tarihinde başarıyla tamamlandı. Projenin ikinci ve üçüncü fazlarında çalışmalar devam ediyor.

Diğer fazlar neler getirecek?

Projenin ikinci ve üçüncü fazları için çalışmalar devam ediyor. İkinci fazda; Tedarikçi portali, e-satın alma, satın alma kontratları, masraf yönetimi, finansal analiz gibi yeni modüllerin uyarlanmasının yanı sıra, sabit kıymetler modül süreçlerinin yeniden tasarlanması görevleri gerçekleştiriliyor. Üçüncü fazdaysa; Performans yönetimi, eğitim yönetimi, e-işe alım gibi modüllerin ve ayrıca Hyperion ürününün uyarlanması işlemleri yapılacak.

Son Güncelleme Tarihi: Şubat 2014