İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Finans Sektörü Projeleri

İnnova'nın finans sektöründeki başarı öykülerinden bazı örnekler...
AXA SİGORTA Servis Yönetimi Projesi

AXA SİGORTA’nın bağlı olduğu AXA Grubu, finansal koruma ve fon yönetimi alanında dünya lideri konumunda. Grup aynı zamanda A.M Best'e göre dünyanın en büyük sigorta grubu olarak gösteriliyor. AXA Grubu'nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen 'Finansal Koruma' konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsıyor.

Devamını Oku »
Türkiye İş Bankası Sanal POS Uygulaması

Bulut çözüm olarak hayata geçirilen projede, İnnova’nın ödeme sistemlerindeki 15 yıllık deneyimi ve PayFlex Sanal POS uygulamasının esnek yapısı ön plana çıktı. Günden güne artan üye firma sayısı; sunulan hizmetlerin çeşitliliği, güvenlik gereksinimleri ve performans konularında yeni ihtiyaçlar doğurdu. Bu ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak gerçekleştirilen projede PayFlex Sanal POS diğer sanal pos uygulamaları ile de uyumlu çalışabilecek hale getirildi.

Devamını Oku »
Akbank E-Fatura Projesi


Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) 2014 yılı başında hayata geçirdiği e-Fatura uygulaması, gerekli şartları sağlayan ve kendi e-Fatura altyapısını oluşturan firmalar tarafından kullanılmaya başlanmıştı..

Devamını Oku »
T-Bank Servis Yönetimi Projesi

İnnova danışmanlığında oldukça kısa bir süre içerisinde tamamlanan Servis Yönetimi Projesi sonucunda T-Bank, bugüne kadar yardım masası yazılımlarıyla ilerleyen servis yönetimi süreçlerinde HP Service Manager yazılımını kullanmaya başladı.

Devamını Oku »
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi
 Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Yönetimi

Sigortacılık sektörünün bel kemiğini oluşturan veritabanıyla Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), gerek kurumsal varlığı, gerekse sahip olduğu iş süreçleri bakımından Türkiye’de ve bölgede benzeri olmayan bir kurum… Bugüne kadar, yazılımların analizden devreye alınma aşamasına kadar tüm süreçleri uçtan uca izleyebilmek için entegre olmayan farklı şirketlerin yazılımlarını kullanan SBM, Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Projesi için, HP ürün ailesini tercih etti. Ürünlerin tüm kurulum, uyarlama ve eğitim süreçlerinde ise İnnova yer aldı.

Devamını Oku »
TEB Bulut Tabanlı Tahsilat Sistemi Projesi

Türk Ekonomi Bankası (TEB), TEB Grubu’nun ilk kuruluşu olarak 1927 yılında faaliyete başlayıp, Türkiye’deki özel bankacılık faaliyetlerinin öncülüğünü yaptı. TEB, Türk bankacılık sektöründeki konumunu, genişlettiği şube ağı, ürün ve hizmetlerinin çeşitliliğinin yanı sıra, yatırım, leasing, factoring, sigorta ve portföy yönetimi gibi finans sektörünün çeşitli alanlarındaki iştirakleri ile sürdürüyor. 2012 yılının ilk yarısında aktif büyüklüğü 40.6 milyar TL ve net kârı 243 milyon TL olan TEB’in, bir önceki yılın aynı dönemi ile kıyaslandığında net kâr artışı yüzde 115 oranında oldu.

Devamını Oku »
BankMed Müşteri Sadakat Projesi

Lübnan’da gerek bankacılık gerekse de müşterilerine sunduğu hizmet anlayışıyla her zaman öncü bankalar arasında yer alan BankMed, artan rekabet koşullarında öne çıkmak, kendini rakiplerinden farklılaştıran hizmetler sunmak için müşteri sadakat programını hayata geçirme kararı aldı. 2010 yılı içinde başlayan proje analizlerinde BankMed’in ve üye işyerlerinin beklentisi, sektörede kendilerine bir fark sağlayacak yenilikçi ve herkesi memnun edecek bir sadakat sistemiydi. Bu nedenle esnek bir yapıda, gerek banka gerekse de üçüncü parti iş ortaklarının memnuniyetini ve karlılığını sağlayacak bir proje arayışına başladılar.

Devamını Oku »
Odeabank Şubeleri Artık Birer Teknoloji Üssü Odeabank Şubeleri Artık Birer Teknoloji Üssü

Merkezi Lübnan'da bulunan ve 11 farklı ülkede faaliyet gösteren bölgesel grup Bank Audi’nin Türkiye’deki iştiraki olan Odeabank, 2012 Ekim ayında resmi faaliyetlerine başlamış genç bir bankadır. Bankanın ana hissedarı Bank Audi, kurumsal, ticari, bireysel, yatırım ve özel bankacılık da dahil olmak üzere bankacılığın tüm birimlerinde faaliyet gösteriyor.

Devamını Oku »
Qatar National Bank Müşteri Sadakat Uygulaması Qatar National Bank Müşteri Sadakat Uygulaması

Müşteri sadakati, artan rekabet şartlarında bankalar için kritik önem taşıyor. Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesinin en büyük bankası Qatar National Bank (QNB) de geniş yelpazedeki müşteri kitlesi için özelleştirebileceği bir sadakat (loyalty) programı aramaktaydı ve İnnova'nın, başarısını pek çok defa ispatlamış PayFlex Loyalty ürününde karar kıldı.

Devamını Oku »
Zurich Sigorta Bütçe Planlama Uygulaması Zurich Sigorta Bütçe Planlama Uygulaması

Yangın, nakliyat, kaza, sağlık, hukuksal koruma, kredi sigortaları ve mühendislik branşları olmak üzere hayat dışı sigorta alanında hizmet veren Zurich Sigorta, geçen seneye kadar yıllık hedeflerini ve stratejisini sene başında düzenlediği bütçe planına göre belirliyordu. Ancak bütçe planlama çalışmaları yaklaşık 3 ay sürüyor ve bütçeyi herkesin takip etmesi mümkün olmuyordu. Bunun üzerine Zurich Sigorta, İnnova'nın desteği ile "Oracle Hyperion Planning Bütçe" projesini hayata geçirdi.

Devamını Oku »
Akbank Self Servis Kredi Makinesi Akbank Self Servis Kredi Makinesi

Pazar değeri ve kârlılığı bakımından Türkiye’nin en büyük özel sektör bankalarından biri olan Akbank, bankacılık faaliyetlerinin yanı sıra; tüketici, ticari, kurumsal ve özel bankacılık hizmetleri ve uluslararası ticari finansal servisler sunuyor.

Akbank, Kredi ve kredi kartları pazarında en güçlü bankalardan biri olarak ‘Kredi Makinesi’ isminde yepyeni bir kanal oluşturarak, kredi ve kredi kartı başvuru işlemlerini otomatik hale getirmeyi hedefliyordu.

Devamını Oku »
Garanti Bankası İnternet Bankacılığı Kiosku Garanti Bankası İnternet Bankacılığı Kiosku

Köklü bir geçmişe sahip olan ve Türkiye’nin en büyük ikinci özel bankası olma özelliğini taşıyan Garanti Bankası, 9 milyonu aşkın müşterisinin her türlü finansal ihtiyacına yaklaşık 17 bin çalışanıyla cevap veriyor.

Türkiye’nin en yenilikçi bankası olarak bilinen Garanti Bankası, internet bankacılığı hizmetini kullanan müşterilerine alternatif bir kanal sunmayı hedefliyordu.

Devamını Oku »
ING Bank Tahsilat Sistemi ING Bank Tahsilat Sistemi

Oyak Bank’ı satın alarak 2008 yılında Türkiye’de faaliyete başlayan ING Bank, küresel finans dünyasının en büyük oyuncularından biri. Türkiye pazarında büyümeyi hedefleyen ING Bank, 367 şubesi, 825 ATM’si ve 7/24 hizmet veren İnternet ve Telefon bankacılığı ile Türkiye’nin en büyük 7 bankasından biri konumunda.

Devamını Oku »
T-Bank PayFlex Collection Tahsilat Sistemi T-Bank PayFlex Collection Tahsilat Sistemi

Ticari bankacılık, KOBİ bankacılığı ve bireysel bankacılık hizmetleri sunan T-Bank, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. Şube sayısını 27’e çıkaran banka, küçük ve orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-Bank, yeni şube açılışlarıyla beraber kurum tahsilatlarını daha hızlı biçimde gerçekleştirebilmek amacıyla İnnova işbirliğiyle “PayFlex Collection” uygulamasını hayata geçirdi.

Devamını Oku »
Kuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi Kuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi

1989 yılından beri faaliyet göstermekte olan Kuveyt Türk, faizsiz finansal ve hizmet ürünleri sunmayı kendisine ilke edinmiş Türkiye’nin en büyük katılım bankalarından biridir. Kuveyt Türk, müşterilerine komple bir hizmet sunmak amacıyla fatura tahsilat işlemlerinin online olarak yönetilebilmesine ve fatura tahsilat işlemlerinde hata payının ortadan kaldırılmasına ihtiyaç duyuyordu. Bu kapsamda, Kuveyt Türk, İnnova’nın PayFlex platformunda bulunan Tahsilat Sistemini tercih etti.

Devamını Oku »
TEB Ortak Akıl Platformu TEB Ortak Akıl Platformu

TEB’in BNP Paribas ile birleşmesinin ardından yaşadığı hızlı büyümesinden doğan ihtiyaçlara paralel olarak, kullanıcılara bilgi sunmak amaçlı mevcut portalin yenilenmesi, iş süreçlerini ve bilgileri bir araya getiren, verimli bir çalışma ortamı oluşturan ve kurumun ortak aklını destekleyen bir platform oluşturulması ihtiyacı doğdu.

Devamını Oku »
T-BANK BİRLİK-T Kurum içi Portalı T-BANK BİRLİK-T Kurum içi Portalı

Kurumsal bankacılık, KOBİ bankacılığı ve perakende bankacılık hizmetleri sunan T-BANK, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. 2008 yılında şube sayısını 25’e çıkaran banka, orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-BANK, hızla genişleyen kadrosuna, mevzuattaki değişiklikleri, kurum içi haber ve duyuruları ulaştırmak için bugüne kadar e-posta mesajlarını kullanıyordu. T-BANK, iç iletişimde yaşanan bu tarz sıkıntıların önüne geçilebilmesi için daha profesyonel bir ortama geçmeye karar verdi.

Devamını Oku »

BU SEKTÖRDEKİ DİĞER REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI

AKBANK Garanti TEB Bankmed Türkiye İş Bankası Fortis ING Bank Vakıfbank Yapı Kredi HSBC Denizbank