İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Hürriyet Sanal POS Projesi

Hürriyet, okuyucularına sunduğu e-gazete uygulamasında İnnova'nın PayFlex platformuna güvendi, abonelik ile ilgili tüm online tahsilatları PayFlex Sanal POS üzerinden gerçekleştirmeye başladı.

Hürriyet, 1948 yılından bu yana Türk basınının öncüleri arasında yer alan ve bugün bünyesinde pek çok farklı yayını barındıran dev bir basın kuruluşu. Bugün hem yazılı hem de online mecrada en çok okunan yayınlardan biri olan Hürriyet, okurlarının e-gazete aboneliklerini hızlı ve güvenli bir şekilde yapabilecekleri bir ödeme ortamı oluşturmak için çalışmalar başlattı.

Güvenilir ve hızlı bir altyapı altında e-gazete abonelikleriyle ilgili tüm online tahsilatları tek bir platform üzerinden gerçekleştirmek için sanal POS sistemine ihtiyaç duyan Hürriyet, çözüm için İnnova’ya güvenerek PayFlex platformunu tercih etti.

Firma Hürriyet
Çözüm PayFlex
Sektör Üretim ve Hizmet

Hürriyet, ödeme süreçlerinden maksimum verim alınmasını sağlayan İnnova PayFlex’in sanal POS çözümü ile güvenli, esnek, hızlı ve güçlü bir altyapıya geçiş yaptı.




PayFlex Sanal POS ile Hürriyet, abonelik işlem süreçlerinde minimum eforla maksimum performans sağlamaya başladı.

Güvenlikte dünya standartları…


Online alışverişlerde en çok önem verilen konulardan birinin veri güvenliği olduğunun altını çizen ve bunu manuel olarak sağlamak için zorlu sertifikasyon süreçlerinin gerektiğini belirten Hürriyet Yazılım Geliştirme ve Proje Yöneticisi Veysel Kantek, şunları söyledi:

“Güvenlik işlemlerini dünya standardında sağlamak ve her bankanın kendi entegrasyon yapıları içerisinde boğulmadan, sürecimizi minimum efor-maksimum performans ile ilerletebilmek için sanal POS hizmeti sunan bir firma arayışına başladık. Tek bir entegrasyonla birden fazla bankanın sanal POS hizmetlerinden yararlanabilmek ve ekstra maliyet oluşturmadan, tüm dünyanın kabul ettiği; PCI/DSS 3.0 uyumluluğu ile sağlanan güvenliğe sahip olmak en çok önem verdiğimiz noktalardı. Bu noktada esnek, hızlı, güvenli ve güçlü altyapı özelliklerini aynı anda sunabilen ve daha önce farklı alanlarda yaptığımız çalışmalarda sıkıntısız yol aldığımız İnnova’yı tercih ettik.”

“Değişime ayak uyduruyoruz”


Mobil kullanımın her geçen gün artması sonucu, sanal POS’a geçiş yapmanın, değişime ayak uydurmanın bir parçası olduğunu vurgulayan Kantek, kullanıcıların artık istedikleri içeriğe diledikleri yer ve zamanda hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaşmak istediğini belirtiyor. Bu noktada kullanıcıların mobil uygulama üzerinden ulaşacakları ücretli bir içeriği satın almaları için web sayfasına yönlendirilmesinin yanlış olduğunu düşünen Kantek, müşteri memnuniyeti için mobil uygulamalar içerisinde ödeme altyapısının en güvenli ve hızlı bir biçimde sunulması gerektiğinin altını çizdi.

Hürriyet ve İnnova proje ekipleri bir arada…

Abonelik sürecinde kolaylık


“İnnova PayFlex’ in sanal POS platformuna geçmeden önce; kartlı ödeme hizmetleri sağlamak için bankalardan ayrı ayrı temin edilen sanal POS'lar için ayrı ayrı entegrasyon çalışmaları yapmak ve sonrasında her bir bankanın sistemi üzerinden sanal pos işlemlerinin yönetimini yapmak gerekiyordu” diyerek zorlu sertifika süreçlerinin tarihe karıştığını belirten Kantek, artık e-gazete uygulamasında PayFlex’in sanal POS hizmetinin devreye alınması ile okurların kredi kartı bilgilerinin güvenli bir şekilde alındığını ve abonelik işlem süresinin önemli ölçüde kısaldığını dile getirdi. Kantek, ödeme sistemiyle ilgili süreçlerin İnnova tarafından uçtan uca ele alınması sayesinde artık bu konuda bir kaygılarının kalmadığını ve böylece Hürriyet’in daha fazla hizmet sunmaya odaklanabildiği konforlu bir ortam oluşturduklarını söyledi.

“PayFlex’i tercih etmemizin en büyük sebeplerinden biri de kredi kartı bilgilerini PCI/DSS 3.0 uyumluluğuyla kendi ortamında saklıyor olması ve buna bağlı olarak ‘token’ kaydetme servisi sayesinde okurların kredi kartı bilgilerini alıp para çekme işlemi yapmadan belirli bir süre ücretsiz kullanım hakkı verebilmesi ve ücretsiz kullanım süresi bitiminde gelecek dönem ücretinin tahsilatını yapabilmesiydi” diyen Kantek, kullanıcılara ücretsiz deneme imkanı vererek geri dönüşleri artırabildiklerini söyledi. Başka hiçbir entegrasyonda böyle bir durumun söz konusu olmadığını hatırlatan Kantek, token kaydetme özelliği sayesinde okurların aylık abonelik tercih etmeleri durumunda otomatik yenileme seçeneği sunarak her ay düzenli bir şekilde kartlarından abonelik ücretinin çekilebildiğini dile getirdi.

İnnova’nın sağlamış olduğu ortak entegrasyon servisi aracılığı ile iptal ve iade süreçlerinin otomatikleştirilerek problemsiz bir şekilde yönetilebildiğini kaydeden Kantek, ayrıca sade ve kullanışlı bir arayüze sahip olan vPOS Client Yönetimi sayesinde POS cihazlarından yapılmış olan tüm işlemlere tek bir yerden erişebildiklerini ve böylece hem gelişmiş raporlama işlemleri yapabildiklerini hem de iptal/iade işlemlerinin buradan yönetebilmenin sağladığı kolaylığı da vurguladı.

Tüm online tahsilatlar için PayFlex


İnnova’nın sektörde bilgi birikimine sahip profesyonel kadrosu ile ürettiği çözümler ve vermiş olduğu destek ile projeyi başarılı bir şekilde tamamladıklarını ve operasyonun sorunsuz bir şekilde devam ettirildiğini söyleyen Kantek, e-gazete uygulaması ile başlayan online tahsilat sisteminden ilerleyen dönemlerle daha geniş kapsamlı olarak faydalanabileceklerini belirtiyor. Kantek, gelecekte uygulanacak online tahsilat sistemleriyle ilgili “e-gazete abonelik satışları için başlatmış olduğumuz bu projeyi bir adım daha ileriye götürerek Hürriyet Dünyası bünyesinde herhangi bir ürünün satışa sunulabileceği bir platform haline getirebilmek için bir proje başlatmış durumdayız. Şu anda aynı sistem üzerinden İnnova’nın PayFlex altyapısını kullanarak Bigpara mobil aboneliklerini de satmaktayız.” dedi.

Son Güncelleme Tarihi: Şubat 2016