İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Kalite Yönetim Sistemi

Kalıcı müşteriler edinmek ve kaliteli ürün/hizmet sunmak için kalite yönetim sistemimiz...

İnnova Bilişim Çözümleri, müşterilerine, çalışanlarına ve topluma katma değer yaratan hizmetler ve ürünler sunmayı hedefleyen sürdürülebilir bir kalite yönetim sistemi kurmayı ve işletmeyi benimsemiştir.

İnnova, müşterilerinin istek ve ihtiyaçlarını esas alan, memnuniyet odaklı süreçlerinin yanında uluslararası geçerliliğe sahip standartları da bünyesinde barındırmayı ilke edinmiştir. Bu doğrultuda kalite yönetim sistemi ve yazılım geliştirme, hizmet sunma yaşam döngüsü süreçleri aşağıdaki belgelerle sertifikalandırılmıştır:

TSE-ISO-EN ISO 9001:2008

  • Yazılım Geliştirme,
  • Donanım Geliştirme,
  • Sistem Entegrasyonu,
  • Yazılım ve Donanım Bakım ve Teknik Destek,
  • Bilişim Teknolojileri Eğitim ve Danışmanlığı

TS ISO/IEC 15504 (Türkiye’de ilk)

  • Bilgi Teknolojisi Kurumsal Olgunluk Değerlendirme Modeli Seviye 2

ISO/IEC 20000

  • Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Standardı

ISO/IEC 27001

İlgili Sertifikalar »

Ayrıca İnnova Kalite Yönetim Sistemi kapsamında, aşağıda belirtilen dünyaca kabul görmüş modeller ve standartlar, iç ve dış müşterilerin memnuniyetlerini artırmak ve garanti etmek için kullanılmaktadır:

  • Next Generation Operations Systems and Software(NGOSS) Framework
  • Servis Yönetimi: ITIL
  • Proje Yönetimi: Project Management Body of Knowledge, PRINCE II
  • Sistem Mühendisliği: ISO/IEC 15288:2008
  • Yazılım Mühendisliği: ISO/IEC 12207