KURULUM VE SAHA DESTEK

Kiosk İnnova müşterileri, her türlü talep ve problem bildirimleri için teknik destek talebinde bulunabiliyor ve takibini yapabiliyorlar.
Kiosk İnnova'nın Türkiye genelinde yaygın servis ağı ve deneyimli personeli her an hizmete hazır.

Kiosk İnnova, Türkiye genelinde yaygın servis ağı ve deneyimli personeli ile müşterilerinin sistemlerinin bulunduğu yerlerde teknik destek hizmetleri veriyor. Kiosk İnnova müşterileri, her türlü talep ve problem bildirimleri için Hizmet Masası’nın; Telefon, E-posta, Web Uygulaması gibi iletişim kanallarını kullanarak teknik destek talebinde bulunabilir ve takibini yapabilirler.

Teknik destek hizmetleri;
- Bakım-destek sözleşmesi olan Kiosk İnnova müşterilerine sözleşme kapsamında SLA (Service Level Agreement) kriterlerine göre,
- Bakım-destek sözleşmemiz olmayan müşterilere ise çağrı bazlı olarak hizmet verilir.
- Hizmet kriterleri, sözleşmeler kapsamında Kiosk İnnova müşterileri ile karşılıklı olarak detaylandırılır.

KİOSK İNNOVA HİZMET MASASI

Türkiye genelinde yaygın servis ağımız ve deneyimli personelimiz ile müşterilerimizin sistemlerinin bulunduğu yerlerde verdiğimiz teknik destek hizmetleridir. Müşterilerimiz, her türlü talep ve problem bildirimleri için Hizmet Masası'nın;

YUKARI