Müşteri Hizmetleri Kiosku

Teknik servislerden, banka şubelerindeki sıra alma işlemine kadar kadar geniş bir aralıkta kullanılabilen müşteri hizmetleri kiosk ve digital signage sistemleri müşteri ilişkilerinizde otomasyon sağlar.

UZMANIMIZA DANIŞIN

Göksu Er
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

+90 212 329 7315 E-Posta

Şirketinizde, self servis kiosklarımızdan nasıl faydalanabileceğiniz konusunda detaylı bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın

İHTİYACINIZI BELİRLEYİN

Perakende çözümlerimizden hangileri size uygun?

Formu doldurun, ihtiyaç duyduğunuz tüm donanım ve yazılım özelliklerine sahip, size özel çözümü sunalım.

İhtiyacınızı Belirleyin



Müşteri hizmetleri kiosk sistemleri

Firmanızın müşterileri için sıra beklemeden kolayca finans, biletleme, rezervasyon ve ödeme gibi işlemlerini gerçekleştirebilme fırsatı yaratmak ister misiniz? Müşteri hizmetleri için özelleştirilen kiosk sistemleri yalnızca dokunmatik ekran ve pratik bir arayüzle onlarla iletişim kurmanızı sağlamaz, aynı zamanda tümleşik baskı, kart okuma ve ödeme sistemleriyle birlikte isteğinize göre iletişim kurarak kapsamlı bir hizmeti müşterilere sıra bekletmeden anında verebilir.

Müşteri hizmetleri kioskları neler yapabilir?

  • Tasarladığınız dijital deneyimi müşterilerinizle en etkili biçimde paylaşabilirsiniz.
  • Sorun çözümleri, başvurular, satış ve biletleme yapabileceğiniz sistemler müşteri ilişkileri yönetiminizi (CRM) bütünleştirebilirsiniz.
  • Nakit ve kredi kartıyla ödeme alarak doğrudan satış yapabilmenize imkan verir.
  • Servis talepleri ve benzeri iletişimler için ön bilgi vermek amacıyla kullanabilir, randevu sisteminize entegre ederek hem firmanız hem de müşteriniz için verimli zaman yönetimi sağlayabilirsiniz.

Doğrudan başvuru sağlayın

Müşterilerinizin self servis kiosk çözümlerinden en iyi şekilde faydalanabilmesini sağlayan deneyimi inşa edip, dokundukları andan itibaren tam bir hizmet deneyimi yaşamalarını sağlar.

Etkileşimi artırın

Sorun iletme ve yönlendirme amaçlı olarak kullanılabilen müşteri hizmetleri kiosku ile müşterilerinizin dilek, şikayet ve taleplerini karşılayarak firmanızdaki doğru birime yönlendirilmelerini sağlayabilirsiniz.

Randevu verin, yönlendirin

İlk adımlar tamamlandıktan sonra müşteri hizmetlerinin önemli bir parçası olan kiosk isterseniz randevu verebilir, isterseniz tümleşik baskı sistemleriyle sıra numarası, kayıt numarası ve benzeri belgeleri bastırarak işlemi sonlandırabilirsiniz.

 

Perakende sektörüne yönelik tüm örnek projelerimizi görmek için tıklayın.



BAŞARI ÖYKÜSÜ:
BEYMEN VIDEOWALL

Beymen, Türkiye'deki en büyük mağazası olan Zorlu Center mağazasında Kiosk İnnova'nın dijital ekran, video wall, kiosk ve dokunmatik masalarını seçti.

Devamı

BAŞARI ÖYKÜSÜ:
MYBILET SELF SERVİS

MyBilet müşterileri internetten satın aldıkları biletleri self servis bilet kiosklarından basabiliyor ya da biletlerini kiosklardan kolayca satın alabiliyorlar.

Devamı

Sunduğumuz Bazı Perakende Çözümleri/Donanımları

BİR SONRAKİ ADIM İÇİN HAZIR MISINIZ?

Kiosk İnnova'yı tercih edenler