Başarı Hikayeleri:

Volkswagen uzay çağını
PixelSense ile yakaladı

Volkswagen kendisini yenilikçi bir marka olarak tanımlıyor. Markanın sahip olduğu 3 değerden birini oluşturan yenilikçilik aynı zamanda ‘NASA: A Human Adventure’ sergisine sponsor olma nedenini de açıklıyor. Markanın yenilikçi yönünü gösteren bir etkinlik olması nedeniyle Volkswagen’in ana sponsorlarından biri olduğu sergide üst düzey teknoloji konuştu. Volkswagen de etkinliğin özüne uygun olacak bir konseptle sergide yer almayı planladı.

İnnova’nın çözümleri ile oluşturulan uzay konsepti devam ettirildi. Lansmanı yeni gerçekleştirilen yeni Golf (Golf 7) modeline de bu Volkswagen standında yer verildi.

Volkswagen standının tasarımında, gelen ziyaretçiler açısından etkileyici olması, onların yeni nesil teknolojileri görmesi, hatta kullanabilmesi hedeflendi. Bu amaçla, İnnova'nın sunduğu Microsoft® PixelSense™ teknolojisiyle, ziyaretçiler için geleceğe dair bir interaktif deneyim kurgulandı. Volkswagen, insanlığın uzay macerasının resmedildiği etkinlikteki standında PixelSense ile uzay çağını yakaladı.

Microsoft® PixelSense™

Multi-touch özelliğine sahip bir dokunmatik ekran olan Microsoft® PixelSense™ aynı anda yapılan 52 dokunuşu ayrı ayrı algılayabilme özelliği ile benzersiz bir dokunmatik ekran deneyimi sunuyor. Ekran, masa olarak konumlandırıldığı zaman farklı kişilerin aynı ekran üzerinde çalışmasına olanak sağlıyor ve aynı zamanda sahip olduğu sensörleri ile kişileri dokunmasalar dahi algılayabiliyor.

Volkswagen Binek Araç Pazarlama Müdürü Çağrı Öztaş projeyle ilgili olarak şunları söyledi: “İleri teknoloji içeren projeler aslında çok da riskli projeler. O nedenle işinizi şansa bırakmamanız ve tüm olasılıkları öngörmeniz gerekiyor. Özellikle bu tarz çalışmalara yer verilecek projelerde çalıştığınız iş ortağı çok önem kazanıyor. Her zaman size 7/24 destek verecek, sunduğu çözümleri ‘anahtar teslim’ şeklinde tamamlayacak deneyimli teknoloji firmaları ile çalışmak önemli... İnnova’ya, bize destek verdiği ve fikirlerimizi istediğimiz gibi gerçekleştirmemizi sağladığı için teşekkür ederiz.”


Microsoft® PixelSense™ nedir?

Görsel zenginliği ve çoklu dokunmatik (multi-touch) ekranı bir araya getiren Microsoft® PixelSense™; bankalardan sigorta şirketlerine, AVM’lerden zincir mağazalara kadar içeriğin değerli olduğu tüm alanlarda Kiosk İnnova’nın yenilikçi yazılım çözümleriyle entegre biçimde etkin bir müşteri deneyimi sağlıyor. Microsoft’un donanım tarafındaki iş ortağı Samsung ile çözüme (Samsung SUR 40) dönüşen bu teknoloji hakkında detaylı bilgi almak için tıklayın.

YouTube videoları şölene dönüştü

Volkswagen, video içeriği açısından çok güçlü bir marka. YouTube kanalında 1.2 milyonu aşan izlenme rakamlarına sahip olan marka, standın etkileyiciliğini artırması amacıyla dev bir ekran kurmak istedi. Gelen ziyaretçilerin Volkswagen deneyimini farklı şekilde yaşamasının amaçlandığı kurguda, Microsoft® PixelSense™ teknolojisi ile Volkswagen modellerinin ziyaretçiler tarafından aynı ekran üzerinde incelenebilmesi ve videoların izlenebilmesi sağlandı. Böylece Volkswagen ile 7 yaşından 77 yaşına kadar herkesin rahatlıkla tanışabileceği, interaktif olarak iletişime geçebileceği bir ortam oluşturuldu.

Otomobilin insanlar için bir cazibe noktası olduğunu hatırlatan Çağrı Öztaş, “Volkswagen markası olarak zengin ve etkileyici video içeriğe sahibiz. Gelen bir ziyaretçinin dakikalarca standın başında bekleyip izleyebileceği videolara yer verdik” dedi.

Obje algılama özelliği

SUR 40 ile çözüme dönüşen Microsoft® PixelSense™'in en önemli özelliklerinden biri ise obje algılama... Bu özellik sayesinde cihaz, üzerine konan objeyi tanıyarak bu ürün ile ilgili özellikleri görüntüleyebiliyor.

Videowall ise insanları etkilemek adına en iyi çözüm olarak ortaya çıktı. İnnova sahip olduğu deneyim sayesinde, üretilen fikirlerin hayata geçirilebilmesi için en uygun çözümleri fayda ve maliyet avantajlarıyla Volkswagen’e sundu.

PixelSense™ Samsung SUR40 ile...

Üretim tesislerine yapılan ziyaretler, Volkwagen’e daha proje başlamadan çözümleri deneme fırsatı sundu. Projede, Microsoft® PixelSense™ teknolojisi Samsung SUR40 modeliyle uygulandı. Proje hazırlık sürecindeki tüm adımları takip eden İnnova, Volkswagen için anahtar teslimi bir çözüm sundu.

Videowall çözümü ile...

Kiosk İnnova'nın sunduğu videowall çözümü, etkinlik alanını ziyaret edenlerin Volkswagen'in tanıtım videolarını izleyebileceği dev bir ekran sağladı. Etkinlik boyunca videoların yanı sıra her türlü görsel öğenin yayınlandığı bu dev ekran, standın çekiciliğini bir kat daha artırdı.

Hedef

  • ’NASA: A Human Adventure’ sergisinde videowall sayesinde Volkswagen standının çok uzaktan görünür olması ve ilgi çekici hale gelmesi hedeflendi.
  • Videowall ile ziyaretçilerin standa çekilmesi, daha sonra Microsoft® PixelSense™ ile ziyaretçilerin ilgisinin artırılması amaçlandı.

Çözüm

  • Microsoft Pixelsense (Samsung SUR 40)
  • Kiosk İnnova Videowall

Sonuç

  • ‘NASA: A Human Adventure’ sergisindeki Volkwagen ana sponsorluğu görsel olarak da belirgin hale geldi.
  • Ziyaretçilerin sergideki Volkswagen standını hemen farketmeleri ve ziyaret etmeleri sağlandı.
  • Standda geçirilen zamanın artması ve Volkswagen araçları hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmaları sağlandı.
  • Markanın yenilikçi algısı kullanılan teknolojik çözümlerle pekiştirilerek sponsorluk çalışmasıyla amaçlanan algının oturması sağlandı.