İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Little Caesars BT Yönetim Projesi

Türkiye’de Çelebi Holding güvencesi ile faaliyet gösteren Little Caesars Türkiye’nin BT altyapısı yenilendi ve BT operasyonları İnnova’nın yönetilebilir hizmet modeliyle hafifledi.



300 şube hedefiyle yola çıkan Little Caesars Türkiye, BT altyapısını yenilemek ve BT operasyonlarını hedefine uygun şekilde yapılandırabilmek için İnnova’yı tercih etti. Ağ altyapısında köklü değişikliklere ve iyileştirmelere giden Little Caesars Türkiye aynı zamanda İnnova’nın yönetilebilir hizmetlerinden de (Managed Services) faydalanmaya başladı.

Little Caesars markasının tek master franchise’ı olan Çelebi Gıda’nın topladığı ve yönettiği verinin artık merkezi bir şekilde yönetilmesi gerekiyordu. Ayrıca artan şube sayısının getirdiği operasyonel yükleri de en aza indirerek daha verimli bir BT ekosistemine kavuşmak şarttı.

Firma Little Caesars
Çözüm Yönetilebilir Hizmetler
Sektör Üretim & Hizmet

İnnova ile başlattığı bu dönüşüm projesi sayesinde Little Caesars Türkiye, yeni bir sistem odası kurmak yerine tüm sistemlerini güvenilir Türk Telekom Veri Merkezi’ne taşırken, aynı zamanda bu sistemlerin operasyonlarının önemli bir kısmını İnnova’nın yönetilebilir hizmetleriyle (managed services) gerçekleştirmeye başladı.

Hedef: 300 Şube

Bugün Türkiye çapında 12 ilde 83 şubesiyle hizmet sunan Little Caesars’ın master franchise’ı konumunda olan Çelebi Gıda, BT operasyonlarını en yüksek verim için yapılandırıyor.

Little Caesars Türkiye için 300 şube, elbette daha fazla BT altyapısı ve daha yoğun bir operasyon anlamına geliyor. Hedefine hızla koşan Little Caesars Türkiye, mevcut kadrosunu artırmadan, sistem yönetimini kaliteli ve sertifikalı uzman kadroyla yönetebilmeyi mümkün hale getiren İnnova’nın yönetilebilir hizmetleriyle tanıştı.

300 şube hedefine doğru hızla ilerleyen Little Caesars Türkiye’nin, tüm BT yapılanmasını İnnova danışmanlığıyla bu hedefe uygun hale getirdi.

Süreçler İnnova’ya emanet

Bu projeyi gerçekleştirmekle, hem 24 saat çalışabilen bir sistem odası kurulumunu, hem de bu sistemlerin işletimi ve yönetimi gibi operasyonlarını dış kaynak ile gerçekleştirdiklerini dile getiren Little Caesars Türkiye IT Direktörü Cüneyt Uzunlar, “Ağ ve güvenlik konularıyla ilgili olarak yapılması gereken geliştirmeler ve ek donanım kurulumları mevcut BT kadromuz ile gerçekleştirmenin mümkün olmadığı bir işti. Bu tip bir proje için kadroyu genişletmek de verimli bir yöntem değildi. Bu nedenle tüm bu süreçleri ve yönetim operasyonlarını İnnova’ya emanet ettik.” dedi.

Çelebi Gıda ve İnnova ekipleri bir arada.


Artan ihtiyaçlara yönelik birden fazla uzman personel ihtiyacını İnnova’nın profesyonel yönetilebilir hizmetleriyle sağladıklarını belirten Uzunlar, İnnova’nın yönetilebilir hizmetler alanındaki uzmanlık ve tecrübesinin tercih noktasında kendileri için son derece önemli olduğuna dikkat çekerken, projenin başarıya ulaşmasındaki en önemli etkeninse, projenin henüz başlangıcında analizlerin doğru yapılması ve her ayrıntının en iyi şekilde detaylandırılması olduğunu vurguladı.

Türk Telekom Veri Merkezi

“Kesintisiz bir geçiş süreci için 3 ay kadar süren bir planlama safhası gerçekleştirdik. Restoran verilerinin toplandığı ve raporlandığı bir sistemi kurgulayarak Türk Telekom Veri Merkezi (TTVM) ekseninde bir yapıya geçiş yaptık. Tabii bu seçimimizde TTVM’nin özellikle veri güvenliği sertifikasyonlarının ve Tier 3 gibi dünyaca kabul gören bir sertifikanın varlığı bizim için çok önemli oldu.” diyen Uzunlar, yalnızca yönetim hizmetleri değil, projenin birden fazla ayağıyla tamamen yeni bir altyapıya geçmiş olduklarını söyledi.


“Uluslararası denetimlere hazırız”

“Uluslararası bir markaya sahip olmamız, aynı zamanda bizi uluslararası bir denetim sürecine dahil ediyor. Bu anlamda İnnova gibi konusunda uzman bir iş ortağıyla çalışmamızın ileriki dönemde bizim için denetimsel olarak önemli bir rahatlık sağlıyor.” diyen Cüneyt Uzunlar, bu sayede şube sayısı artarken çok daha güvenilir bir altyapı ve yönetim sistemi üzerinde büyüdüklerinden emin olmalarını da önemli bir avantaj olarak yorumlayarak konuşmasını şöyle tamamladı:

“Şu an veri merkezinden (TTVM) aldığımız kesintisiz hizmet ile tüm Türkiye’de 83 lokasyona yayılan şubelerimize hizmet veriyoruz, planlamalarımızda daha önceden dağıtık yapıda olan datalarımızı tek noktadan yönetebiliyoruz. Bu da bize ileriki projelerimiz için interneti olan her yerden daha esnek bir yapıyı kullanarak hareket etme olanağı sağlıyor, büyümeyi kolaylaştırıyor.”

Son Güncelleme Tarihi: Mayıs 2016