İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Microsoft Dynamics CRM 2015

Müşteri ilişkilerini yöneterek pazarlama, satış ve hizmet süreçlerinizde verimi artırmak elinizde…

Muhammed Ahmet TURĞUT

MS CRM Takım Lideri

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315
CRM Müşteri İlişkileri
Kendi sunucunuzda, bulutta veya her ikisinde birden… Geniş altyapı seçenekleri Microsoft Dynamics CRM 2015’de sizi bekliyor

Microsoft Dynamics ürün ailesinin en önemli üyelerinden biri olan Microsoft Dynamics CRM 2015, çalışanların müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefliyor. Pazarlama, satış ve hizmet olmak üzere kurumların 3 ana sürecine büyük ölçüde katkıda bulunurken , entegrasyon yetenekleri ve altyapı seçenekleriyle her ölçekteki kurum için uygun çözümü sunuyor.

Kurumlara sunduğu zengin uygulama alanıyla Microsoft, onların iş kapsamlarını genişletebilmelerine ve süreçlerini Dynamics CRM 2015 üzerinde kurgulayabilmelerine olanak tanıyor. Böylece herkes, Dynamics CRM’i gelişmiş CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) süreçleriyle donatabiliyor, ürünlerini daha hızlı erişilebilir hale getirebiliyor, iş süreçlerini ve operasyonel süreçlerini yönetebiliyor.

Entegrasyon olanakları

Microsoft Dynamics CRM 2015’in işinizi kolaylaştıracak en önemli özelliklerinden biri tabii ki entegrasyonlar… Açık bir geliştirme platformuna sahip Microsoft Dynamics CRM 2015, farklı yazılım ortamlarıyla entegrasyona imkân tanıyor. Bu sayede yazılım geliştiriciler, .NET ve benzeri açık kaynaklı teknolojilerden faydalanarak Microsoft ve Microsoft dışındaki tüm yazılımlarla entegrasyonu sağlayacak uygulamalar geliştirebiliyor.

Microsoft Office uygulamalarıyla entegre olabilen yapısı sayesinde Microsoft Dynamics CRM 2015, MS Office belgelerinden veri alabiliyor, raporlama ve diğer çıktıları bu belgeler üzerine hazırlayabiliyor.

Outlook artık CRM arayüzünüz

Microsoft’un en çok kullanılan e-posta yönetim yazılımı Outlook da Dynamics CRM ile tam entegre olabilen uygulamaların başında geliyor. CRM entegrasyonu sayesinde bildiğiniz Outlook arayüzü bir CRM arayüzüne dönüşüyor ve yönetim bu arayüzden gerçekleştiriliyor. Böylece kullanıcılar sisteme hemen adapte olabiliyor. Dynamics CRM’in gelişmiş özelliklerinden faydalanmak için gerekli olan alışma ve eğitim sürelerinin en aza inmesiyse kurum için bir başka avantaja dönüşüyor.

FARKIMIZ

REFERANSLAR

Müşteriye ait her şey tek noktada

Türkiye, Hindistan, Macaristan ve Almanya olmak üzere farklı konumlarda yer alan, Çelebi Hava Hizmetleri’ne bağlı şirketlerin CRM ihtiyaçları için uyarlanan Microsoft Dynamics CRM ile sözleşme, müşteri talebi ve kontak yönetimi süreçleri otomatik hale getirildi.

Daha sağlıklı süreçler

Turk Telekom International (TTI), kayıt dışı kalan yaklaşık maliyet tekliflerini yönetilebilir süreçler halinde tasarlayabilmek, teklif ve satış süreçlerini iyileştirebilmek amacıyla gerçekleştirdiği Dynamics CRM projesinde İnnova danışmanlığından faydalandı.

Hiçbir fırsat kaçmasın diye…

Betek Boya, satış, satış sonrası hizmetler ve pazarlama birimlerinin süreçlerini otomatik hale getirmek ve satış fırsatlarını etkin bir şekilde değerlendirebilmek için İnnova danışmanlığında Microsoft Dynamics CRM’i tercih etti.

Sigorta çözümü ile entegre

ACP Sigorta, kullanmakta olduğu sigortacılık çözümü SFS ile Microsoft Dynamics CRM'i entegre ederek satış, hasar ve tahsilat süreçlerini CRM üzerinde kurguladı. Teklif takibi, yenileme poliçeleri, çapraz satış fırsatları, hasar dosyaları ve tahsilat hatırlatmaları gibi birçok süreçte taraflar ve kurum içi birimler arasında koordinasyon sağlandı.

CRM Müşteri İlişkileri

Pazarlama Modülü

Bu modül, pazarlama, kampanya ve sadakat gibi önemli süreçlerin yönetimini kapsıyor. Pazar trendlerinin takip edilmesi, müşteri davranışlarının gözlemlenmesi ve pazarlama ekiplerinin anlık sonuçları takip edebilmesini kolaylaştıran modül, yatırım geri dönüşlerinin (ROI) optimize edilmesini sağlıyor. Pazarlama kampanyalarını planlamak, düzenlemek ve ölçmek eskisinden çok daha kolay hale geliyor.

Modül özellikleri:
  • Her pazarlama kampanyası için etkinlikler, görevler, bütçeler planlayın ve takip edin.
  • İhtiyacınız olan bilgiye ön izleme pencereleri, kişisel görünümler, kayıtlar ve ‘Sık kullanılanlar’ arasından kolayca erişin.
  • Potansiyel müşterilerinizi (lead) merkezi bir sistem üzerinden takip ederek satış ekipleriyle daha yakın bir şekilde çalışın.
  • Doğru müşteri segmentasyonu ile müşterilerinizin ihtiyacına uygun nokta atışı kampanyalar oluşturun.
  • Kampanya şablonları sayesinde zamandan ve iş gücünden tasarruf edin.
  • Kampanyalar için gerekli olan web sayfalarını kod yazmaya gerek duymadan hazırlayın.
  • Mobil cihazınız üzerinden tüm müşterilerinizin bilgilerine anında ulaşın.
  • Pazarlamadaki durumunuzu, offline raporlama özelliği ile her yerden takip edin.
  • Pazarlamadaki başarınızı KPI’lar aracılığıyla ölçümleyin.
  • Güçlü tahmin çözümlemesiyle trendleri gözlemleyin ve kurumsal kaynaklarınızı buna göre yönlendirin.

Satış Modülü

Kurumsal satış ve bayii yönetimi gibi süreçleri kapsayan satış modülünün başlıca görevi, satış gücünü otomatik hale getirerek daha kârlı operasyonlara imza atılabilmesini sağlamak… Müşteri ilişkileri, satış fırsatları ve satın alma modellerini içeren tüm bir operasyonu 360 derecelik bir açıyla görüntüleyin.

Modül özellikleri:
  • En iyi kaynak verimi için satış bölgelerinizi ve satış ekiplerinizi oluşturun.
  • Satış ekiplerinin hedef ve kotalarını yönetin
  • Teklif yönetimini sağlamak için fiyat listeleri oluşturun, indirim oranlarınızı belirleyin.
  • Yeni potansiyel müşterileri (lead) görebilmek için müşteri veritabanınızı sınıflandırın
  • Anlaşmaları hızlı bir şekilde sonuçlandırın.
  • Fırsat ve tekliflerinizi yönetin
  • Kontaklarınız veya müşterileriniz bazında tüm ilişkileri ve aktiviteleri takip edin.
  • Çapraz satış ve ilave satış fırsatlarını görün.
  • Kontrat yenileme tarihlerini ve diğer tüm detayları otomatik olarak takip edin.
  • Anlık olarak yenilenen bilgiler sayesinde müşteri toplantılarınıza daha iyi hazırlanın.
  • Yazılım içerisinde hazır bulunan satış raporlama araçlarını kullanarak detaylı analizleri kolayca gerçekleştirin.
  • Akıllı telefon ve tabletlerden müşterilerinize ait verilere anlık olarak erişin.

Servis Modülü

Entegre etkileşim ve bilgi yönetim araçları sayesinde kurumlar müşteri hizmet kalitesini yükseltme şansına sahip. Çağrı merkezinize telefon veya e-posta yoluyla gelen tüm çağrılara en iyi yanıtları verebilmek, yerinde hizmetlerinizde kaliteyi artırmak ve performansa yönelik tüm çalışmalarınızı ölçümleyebilmek için tasarlanan hizmet modülü, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacak önemli bir araçtır. Personel, bu aracı kullanarak müşterinin tüm sorularına kolayca yanıt verebilir, onları yönlendirir ve sonuca ulaşabilmelerini kolaylaştırır.

Modül özellikleri:
  • Çağrı detaylarına ve müşteri bilgilerine erişim sağlayarak çağrılara daha hızlı yanıt verin.
  • Hizmet durumunuzu müşteri bazında görüntüleyin.
  • Hizmet performansınızı kişiler, kurumlar ve ekipler bazında değerlendirin.
  • Tüm mobil cihazlardan CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) sisteminize ulaşın, müşteri hizmet verilerinizi sisteme gönderin.
  • Servis takviminizi ve toplantılarınızı güncelleyin, yönetin.
  • Hizmet kaynaklarınızı planlayın, müşterinize daha verimli hizmetler götürün.
  • Akıllı telefon ve tabletlerden, müşterilerinize ait verilere anlık olarak erişin ve servis süreçlerinize verim katın.
CRM Müşteri İlişkileri

Bir Türk Telekom şirketi olan İnnova, Türkiye’nin en büyük iletişim ve teknoloji şirketlerini barındıran grubun çözüm ve hizmet gücünü müşterilerinin ihtiyaçlarına eksiksiz yanıt vermek için kullanıyor. Microsoft Dynamics CRM 2015’den gerçek kazanımlar elde edebilmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm ürün, çözüm ve hizmetler İnnova’da var.

Çağrı merkezine mi ihtiyacınız var?

Türk Telekom Grubu içerisinde bulunan, Türkiye’nin en büyük ve gelişmiş çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT, Türk Telekom ve TTNET’in tüm müşterilerine 7/24 hizmet vermesinin yanı sıra, kurumların bu yöndeki ihtiyaçlarına da cevap veriyor. Eğer kurumunuz veya kurumunuza bağlı iştiraklerin çağrı merkezine ihtiyacı varsa, İnnova, Dynamics CRM ile birlikte size bu hizmeti sunabilir ve müşteri ilişkileri yönetim zincirinizdeki bu boşluğu tamamlayabilir.

Self servis uygulamalar

İnnova’nın self servis çözümler alanındaki lider markası Kiosk İnnova, Microsoft Dynamics CRM 2015 ile birlikte ihtiyaç duyabileceğiniz tüm uygulamaları sunmak için hazır… Donanım üretiminden self servis yazılım geliştirmeye, içerik yönetiminden bakım ve kiralama hizmetlerine kadar geniş bir yelpazeye sahip olan Kiosk İnnova, dokunmatik ekranlı kiosklar ve digital signage gibi çözümler sunuyor.

Müşteriye temas ettiğiniz noktadaki tüm ihtiyaçlarınız için tek elden çözümler…

Müşteri sadakat sistemiyle entegrasyon

CRM’in (müşteri ilişkileri yönetimi) kritik aşamalarından biri olan müşteri sadakatinin (loyalty) tüm yönetimini İnnova’ya emanet edebilirsiniz. PayFlex Loyalty ürün ailesiyle müşteri sadakati konusunda pek çok başarılı projeye imza atmış olan İnnova ekibi, mevcut sadakat sisteminizin Microsoft Dynamics ile uyum içinde çalışabilmesi için gerekli olan entegrasyon sürecini baştan sona gerçekleştirebiliyor.

Küçük sürprizlerle teşvik (Gamification)

Bilgisayar ve konsol oyunlarında kullanılan tekniklerin, temaların ve işlevlerin, farklı alanlarda insanların konuya adapte olmasını sağlamak için kullanılmasına Gamification deniyor. Tüm dünyada hız kazanan bu trend, CRM uygulamalarında iç müşterilere yönelik bir teşvik aracı olarak kullanılıyor. Microsoft Dynamics CRM 2015’te, saha satış ve saha servis ekipleri için CRM kullanımını teşvik edici, ekipler arası rekabeti özendirici, süreç verimini artıran ve CRM’i oyunlaştırarak (gamification) iç kullanım oranını artırıcı uygulamalar bulunuyor.

Partner Hosted' CRM modeli

Müşteri ilişkileri yönetim sistemine ihtiyaç duyan kuruluşlar, bugüne kadar donanım, altyapı ürünleri ve implementasyon gerektiren göreceli uzun ve maliyetli projelere kaynak ayırmak zorunda kaldılar. İnnova’nın en önemli avantajlarından biri: Mirosoft’un Türkiye’deki en önemli iş ortaklarından biri olarak, Dynamics CRM ürününü 'Partner Hosted' (iş ortağı tarafından barındırma) hizmeti olarak sunabilmesi... Bu hizmet kapsamında ürün tamamen Türk Telekom Veri Merkezi (IDC) üzerinde tutuluyor. Müşteri, çözüme aynı kendi veri merkezinde uygulanmış gibi kavuşuyor ve sorunsuz bir şekilde kullanıyor. Yatırım ihtiyaçlarını ortadan kaldıran bu barındırma hizmeti sayesinde maliyetler düşerken, riskler azalıyor.

  • Donanım ve yazılım yatırımı yapılmasına gerek yoktur.
  • Kuruluşun donanımın ve uygulamanın çalışır halde tutulması ve yönetilmesi için kaynak ayırmasına gerek yoktur.
  • Lisans ve donanım yatırımı yerine aylık bir hizmet bedeli söz konusudur.
  • Kullanıldığı kadar ödeme yapılan bir sistemdir.
  • Hizmet olarak faturalanır, kiralama bedeli gider olarak gösterilebilir.
  • Sistemlerin 7/24 kesintisiz çalışması ‘Hizmet Seviyesi Sözleşmesi’ ile garanti altına alınır.

Türk Telekom Veri Merkezi

Türkiye’nin Tier 3 sertifikalı ilk veri merkezi olan Türk Telekom Veri Merkezi (TTVM) de Dynamics CRM için ihtiyaç duyduğunuz altyapıyı sağlamak için hazır bekliyor. Güvenilir ve hızlı TTVM altyapısı, kurumunuzun CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) operasyonlarını kesintisiz bir şekilde yürütebilmesine olanak sağlıyor.