İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Oracle İş Zekası (Oracle BI)

Oracle Business Intelligence, kurumunuzun iş süreçlerine yayılmış olan performans anahtarlarını tek bir çatı altına toplamanıza yardımcı olur.

Kamil Karataş

BI&EPM Takım Lideri

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315

Bu çözümle sorularınız cevapsız değil

  • En kârlı ürünümüz hangisi?
  • Müşterileriler hangi dönemlerde artıyor?
  • Çalışanlarımızın üretkenliği neye göre değişiyor?
  • Hangi operasyonlarımıza ağırlık vermeliyiz?

Tüm bu sorulara ve daha fazlasına en sağlık cevapları verebilmek için İnnova’nın iş zekası çözümlerine güvenebilirsiniz.

Günden güne büyüyen kurumsal veriyi işleyebilmek ve gerçek bir katma değere dönüştürmek oldukça zor. İnnova tarafından uçtan uca çözüme dönüştürülen Oracle BI (Business Intelligence), iş süreçlerinin göstergelerini tek kadranda birleştirir, raporlama ve analiz süreçlerini hızlandırır. İşinizin layık olduğu şekilde yürümesi ve gelişmesi için her şeyi düşünür.

İNNOVA'NIN İŞ ZEKASI ÇÖZÜMLERİYLE ANLAM KAZANAN KURUMSAL VERİNİZİ İŞ SÜREÇLERİNİZDE DEĞERLENDİRİN.

Her aşamada İnnova

İnnova, size özel iş zekası çözümlerini geliştirirken; ihtiyaç duyulan bilgilerin nasıl sınıflandırılacağını, hangi kriterlerle karşılaştırılacağını ve detaya ne kadar inileceğini, şirketinizin yönetim kademesi ile ortak bir çalışma doğrultusunda belirler. Yapılan ön analizler ve değerlendirme çalışmaları sonucunda şirketinizin dinamiklerine uygun, size özel, entegre iş zekası çözümleri oluşturulur.

Satış/dağıtım kanallarının performanslarının detaylı analiz edilebilmesi, ürün/hizmet kırılımlarında satış ve kârlılık gibi KPI'ların gerçek zamanlı analizleri, operasyonel raporlamalar, rapor uyarı mekanizmaları ve yönetici kokpitleri gibi araç ihtiyaçlarınızı İnnova'nın iş zekası çözümleri ile karşılayabilirsiniz.

Tüm kurumların işleyişlerinde verimi artıran ve süreçleri kısaltan iş zekası çözümleri, bilgi birikimi ve entegrasyon tecrübesiyle dikkat çeken İnnova’nın odağında. Çözüm ortağı Oracle’ın Business Intelligence ürünüyle kurumların iş süreçlerine yayılmış olan performans anahtarlarını tek bir çatı altına toplayan İnnova bu çözümle, her iş biriminde ihtiyaç duyulan raporlama ve analiz süreçlerini hızlandırmayı sağlar. Oracle Business Intelligence, kurum genelinde üretilen ve/veya kullanımda olan veriyi derleyerek kısa sürede anlamlı sonuçlar ortaya koymak konusunda da iddialı bir çözümdür.

Karar danışmanı

İnnova İş Zekası Çözümleri, dev kurumlardan KOBİ’lere kadar her tip organizasyon için ideal çözümleri kapsar. Binlerce çalışana sahip holdinglerde karar verici pozisyonda bulunan yöneticilerin en büyük yardımcısı olmaya aday olan çözümler, raporlarla tüm iş süreçlerinin göstergelerini bir araya toplar. Aynı zamanda kritik ve stratejik kararların alınmasında da güvenilir bir kılavuz rolünü üstlenir. Gerçek verilere dayanarak alınan kararlar sayesinde sonuçları tahmin edilebilir hareketler gerçekleşir ve kurum başarıya daha kolay ulaşır.

AVANTAJLAR

  • Zaman ve iş gücü kaybının azalması
  • Performans anahtarlarının takibi
  • Yetersiz ve gereksiz operasyonları tespit edilmesi
  • Gerçek zamanlı raporlama ile karar destek
  • Farklı veri kaynaklarıyla çalışma,
  • Ölçeklendirilebilir sistem oluşturma
Oracle Certified Partner

İnnova Oracle'ın "Platinum" seviyesindeki iş ortağıdır.

Güçlü raporlama sistemi

Özellikle karar verici pozisyondaki yöneticilerin en büyük yardımcısı olan İnnova İş Zekası Çözümleri’nin temelinde Oracle BI’ın veri toplama ve bütünleştirme yetenekleriyle oluşturduğu raporlar var. Sistem, çok farklı kaynaklardan topladığı kurum içi veriyi içeriği zengin raporlara dönüştürerek, karar verme aşamasındaki yöneticilere kolay anlaşılır ve sade yöntemlerle sunar. Görsel hale getirilmiş sonuçlar sayesinde yöneticiler zaman kaybı yaşamadan durumu algılar, doğru kararı anında verme şansına sahip olur.

Farklı veri kaynaklarıyla çalışma

Oracle Business Intelligence’ın en önemli özelliklerinden biri, farklı veri kaynaklarından verileri toplayarak bir araya getirebilmesi. Excel ve metin dosyaları, Oracle ve SQL veritabanları, Essbase küpleri gibi veri kaynaklarını aynı anda kullanabilen çözüm, kurumun her köşesinden topladığı veriyi anlamlandırmak konusunda çok yeteneklidir. Çözümün getirdiği bir diğer avantajsa tüm süreçlerde; verilerin toplanması, derlenmesi ve raporlara dönüştürülmesinin çalışanların iş gücünden ve zamanından tasarruf edilmesini sağlamasıdır.

İnnova İş Zekası

Kolay raporlama

Verilerin değerlendirilmesiyle ortaya konan raporlar istenirse grafikler, tablolar ve haritalarla oluşturulabilir. Bu sayede görsel anlamda çekici ve okunur hale getirilen raporlar gerek kurum içindeki iş birimi yöneticilerine, gerekse karar verici düzeydeki üst düzey yöneticilere uygun sunumların hazırlanmasına olanak verir. Raporların erişim kuralları kullanıcı profillerine göre düzenlenebilir.

Gerçek zamanlı takip

Tek bir alanda topladığı veriyle anlamlı göstergeler ortaya koyan çözüm, süreçlerin performans düzeylerini görsel olarak zenginleştirilmiş ekranlarda gerçek zamanlı olarak görüntüler. Scorecard uygulaması ile kurumun stratejisini tek bir ekranda buluşturan Oracle Business Intelligence, tüm kurumun performans anahtarlarının kolayca takip edilebilmesini sağlar. Sağlık sektöründe ve kamu sektöründe başarılı uygulamaları bulunan Oracle Business Intelligence çözümü, kuruma yeterli katkı sağlamayan operasyonların iş süreçlerinden arındırılmasını kolaylaştırır. Hantal yapısından kurtulan kurumun verimliliği artar ve yükseliş başlar.

Ölçeklendirilebilir çözüm

Oracle Business Intelligence, dev kurumları hedefleyen bir çözüm olmasının yanında daha küçük kurumlar için de çözüm sunar. Oracle BI One adlı ürün paketi, 5-50 kişi arasında çalışanı bulunan tüm işletmelerde; veriyi anlamlandırmak, yüksek kalitede raporlar üretmek, yöneticilerin sağlıklı ve hızlı karar almalarına yardımcı olmak ve iş süreçlerini iyileştirmeye destek olmak konularında başarılıdır. Oracle’ın tüm kabiliyetleri, daha küçük işletmelerin ihtiyaçları gözetilerek bu pakette toplanmış ve uygun hale getirilmiştir.

Oracle BI bakım ve yönetimi

İnnova’nın iş zekası çözümlerinin kapsamında, sistemlerin çalıştığı müşterilere uzaktan veya yerinde destek ve bakım hizmetinin verilmesi de var. Hazırlanan SLA (Service Level Agreement-Servis Anlaşması) kapsamında; performans, yedekleme, sistem geri dönüş, sorun çözme ve güvenlik hizmetleri İnnova tarafından verilir. Bu süreçte sorunlara en hızlı şekilde müdahale edilmesi ve çözüm önerilerinin müşteriye sunulması, deneyimli İnnova kadrosunun en önemli hedefidir. İnnova bu hizmetleri gerek kendi kaynaklarıyla, gerekse iş ortakları ile beraber çalışarak sunar.

Düşük bakım maliyeti

Sistemin sağlıklı biçimde işleyişini sürdürebilmesi için gerekli olan uzman personel, İnnova tarafından sağlanabilir. Bu hizmet sayesinde, firmalar bu iş için kadro bulundurmak zorunda kalmayacağından; maaş, sigorta vs gibi masraflar azalır. Personelin izin veya mecburi sebeplerden dolayı firma dışında olmasından kaynaklı sistem yönetimindeki eksiklik yaşanmaz.

Anahtar teslim iş zekası çözümleri

Tüm bu süreçte hem teknik hem de fonksiyonel ekiplerin hedefi, müşterinin ihtiyaçlarını eksiksiz olarak karşılayan ve tüm iş süreçlerini olumlu etkileyen sonuçlara kavuşmasıdır.

Oracle konusunda uzman kadro

İş zekası çözümlerinde; sisteme hızlı bir şekilde müdahalede bulunulması, en kısa sürede sorunun analiz edilmesi ve çözüm geliştirilmesi için ciddi bir “deneyim” ihtiyacı vardır.

Oracle BI tarafında çok sayıda çok önemli sertifikalara sahip uzmanlardan oluşan İnnova kadrosu en zorlu görevler için her zaman hazır. İnnova çağrı merkezi üzerinden 7 gün 24 saat erişilebilir olan İnnova uzmanları, sistemi düzenli izler, gerekli ayarlamaları yapar, çıkan sorunlara anında müdahale eder. SLA kapsamında bu hizmetin sürekliliği sağlanır. Oracle’ın Platinum İş Ortağı konumunda olan İnnova’nın iş zekası çözümleri ekibi, bu alanda Oracle Business Intelligence Foundation 10 sertifikasına sahiptir.

Değerlendirme ve analiz

Müşterinin mevcut durumunu analiz ederek değerlendirmelerini ortaya koyan İnnova ekibi, müşterinin hangi ürüne ve ne tip bir çözüme ihtiyaç duyduğunu kolaylıkla tespit eder. Bu analiz hem teknik altyapının, hem de iş süreçlerinin detaylı bir şekilde incelenmesini içerir.

HİZMETLER

  • Anahtar teslim çözüm
  • Kaynak sağlama
  • Değerlendirme çalışmaları
  • Sorun tespiti ve çözümü için 7x24 destek
  • Anında müdahale
  • Düşük bakım maliyeti
  • Gerekli yamaların yapılması
  • Yazılım yükseltme
  • Eğitim hizmetleri