İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Oracle Sales Cloud

Bir bulut düşünün. Satış performansınızı ve karlılığınızı artıracak tüm araçlar o bulutun içinde…





Oracle Sales Cloud

Kurumların devamlılığını sağlayan en önemli parametre satış… Çünkü satış süreçlerinde meydana gelen en ufak değişiklikler kurumun kaderini belirleyecek etkiler yaratıyor. Ancak çoğu zaman, satışa yönelik planlamaları ve operasyonları yönetmek, satışı artan ve kârlı bir çizgide tutabilmek kolay olmuyor. Oracle’ın Cloud ailesi içerisinde bulunan Oracle Sales Cloud (Fusion) Sales Force Automation ürünü, kurumunuzda satış planlamadan satış toplantılarına, KPI’lardan yönetici seviyesinde raporlama işlemlerine kadar tüm süreçleri uçtan uca yönetiyor.

  • Satış birimleri satış aktivitelerine yeterince zaman ayıramıyor mu?

  • Satış kotasını karşılamakta güçlük mü çekiyorsunuz?

  • Hedeflerin çok uzağında bir yıl sonu satış raporu sizi mi bekliyor?
  • Kapsamlı tahminleri ve analizleri daha kısa sürede mi masanızda görmek istiyorsunuz?
  • Potansiyel müşterilerinizi takip etmek, fırsatları hızla değerlendirmek zorlaşıyor mu?

Oracle Sales Cloud (Fusion CRM), tamamen satış için optimize edilmiş olan yönetim uygulamaları sayesinde, satış birimlerine sahip olan her kurum için eksiksiz çözümler sunuyor. Satış süreçlerinin (satış yönetimi) merkezi bir uygulama üzerinden yürütülmesi, çevrimiçi ve çevrimdışı mobil yönetim yeteneklerinin kullanılması ve kurumun potansiyel fırsat tanımından teklif aşamasına kadar olan tüm satış süreçlerinin izlenmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Ayrıca mobil uygulama ile de tüm satış yöneticilerinin her yerden uygulamaya erişebilir olmasını sağlayarak satış yöneticilerinin verimliliğini artırıyor.

Gücünüze güç katın

Sales Force Automation (SFA) teknolojisine dayanan Oracle Sales Cloud, satış birimlerinizin (satış temsilcisi, müşteri temsilcisi) gücünü artırarak daha kârlı ve başarılı satış operasyonları gerçekleştirmenizi sağlıyor. Müşteri temsilcileriniz ne zaman ve nerede ihtiyaç duyarsa duysun, , müşteri ve durum bilgilerine kolayca erişebiliyor, müşteri ilişkilerinin yönetiminde bir adım öne geçiyor. Yöneticileriyle ve diğer takım arkadaşlarıyla bir takım olarak çalışabilen müşteri temsilcileri, fırsatları yakalamak konusunda eskisinden çok daha avantajlı bir duruma geçiyor.

Tepeden tırnağa satış operasyonu

Analitik raporlama özellikleriyle satış süreçleri ve satış ekiplerinin performansının anlık olarak izlenebilmesini mümkün kılan Oracle Sales Cloud (Fusion), kullanıcı dostu uygulama arayüzleri ve her yerden erişilebilir olması sayesinde satış yönetimi konusunda satış yöneticilerinin de verimliliğini artırıyor. Yöneticiler, takım liderleri ve müşteri temsilcileri (satış temsilcisi) eksenindeki bilgi akışı hiç olmadığı kadar güçleniyor.

Az yatırım, düşük maliyet

Bulut tabanlı bir çözüm olarak Oracle Sales Cloud (Fusion), ilk yatırım ve bakım maliyetlerinin, dolayısıyla sahip olma maliyetinin düşük olduğu bir çözüm… SaaS temelli olarak, bir hizmet gibi satın alınabilen Oracle Sales Cloud, ‘kullandığınız kadar ödemenize’ olanak veren, gerçek bir çözüm sunuyor.

AVANTAJLAR

  • Düşük yatırım ve bakım maliyetleri (bulut)
  • Gelişmiş satış otomasyonu teknolojisi (SFA)

  • Çevrimiçi ve çevrimdışı çalışma yeteneği

  • Outlook entagrasyonu
- Oracle BI destekli analitik raporlama özellikleri

  • Zengin raporlama ve görselleştirme araçları

  • Müşteri verisi yönetimi (CDM) özelliği

  • Veri doğrulama, tekilleştirme ve düzeltme özellikleri

  • Mobil uygulama ile tüm satış yönetimi fonksiyonlarına tam hakimiyet

  • Mobil cihaz güvenliğinde ve kişiselleştirmede yüksek başarı
Oracle Certified Partner

İnnova Oracle'ın "Platinum" seviyesindeki iş ortağıdır.

Oracle Sales Cloud

Müşteri verisini yönetmek


Oracle Sales Cloud, ön ofis işlemlerinden arka ofis işlemlerine kadar uçtan uca bir müşteri bilgi yönetim sistemi barındırıyor ve bu özelliğiyle piyasadaki rakiplerinin önüne geçiyor. Bu müşteri bilgi yönetim sistemi; Mükerrer kayıtları engelleme, tekilleştirme, hata düzeltme ve veri doğrulama yetenekleriyle veriye gerçek anlamda hükmedebilmenizi sağlıyor. Sonuç olarak satış operasyonunda (satış yönetimi) müşteri verisinin en verimli şekilde kullanılabilmesi mümkün oluyor.

Oracle Sales Cloud Potansiyel Fırsatlar

Fırsatları yakalamak için artık çok daha fazla şansınız olacak.

İnternet durur iş durmaz!


İş sürekliliğinin kritik olduğu tüm sektörlerde çevrimdışı çalışma gereksinimi gün geçtikçe artıyor. Çevrimiçi ve çevrimdışı (online ve offline) çalışma özellikleri ile fark yaratan Oracle Sales Cloud, hem masaüstü erişimde hem de mobil kullanımda, kısacası her zaman ve her yerde ‘işinizi yapmaya devam edebilmenizi’ kolaylaştırıyor. Çevrimdışı durumdayken tablolarda yaptığınız tüm değişiklikler, eklediğiniz yeni müşteriler veya görüntüleme ayarlarında yaptığınız tüm özelleştirmeler çevrimiçi hale geldiğiniz anda otomatik olarak senkronize ediliyor. İş kayıpları ve kesintiler en aza iniyor.

Daha fazla satış ve daha fazla karlılık için gerekli olan tüm araçlar Oracle Sales Cloud’da…

Outlook entegrasyonu

Sales Force Automation (SFA), sunduğu yönetim özellikleri sayesinde Outlook gelen kutunuzu bir yönetim kadranına dönüştürüyor. Uygulama arayüzünden gerçekleştirdiğiniz tüm işlemler Outlook’a taşınıyor ve gün içi yoğunluğunuzda sizi farklı arayüzler arasında geçiş yapmak zorunda bırakmıyor.

Analitik raporlama (Oracle BI)
Oracle Sales Cloud, Oracle BI (iş zekâsı) alt yapısını kullanan gelişmiş raporlama tekniğine sahip. Fırsatları anında görebilmek ve onları yakalayabilmek için gereken tüm araçları barındıran uygulama sayesinde hedeflerinize sürpriz engellerle karşılaşmadan kolayca ulaşmanız artık mümkün.

FARKIMIZ

  • Oracle Sales Cloud sertifikasyonlarına sahip İnnova ekibi
  • Proje implementasyonunda yüksek tecrübe

  • Gerek teknik, gerek fonksiyonel hizmetlerde deneyimli proje ekipleri

  • Bulut tabanlı olması sebebiyle hızlı konfigürasyon

  • Oracle servis ve pazarlama bulut çözümleri ile hazır entegrasyonlar (satış yönetimi)

  • İnnova güvencesiyle 7/24 destek
Oracle Sales Cloud

Detaylı analitik tahminler yanınızda

Mobil cihazınız üzerinde müşteri temsilcisi, yıl çeyreği ve bölge bazında analitik tahminler gerçekleştirmenize olanak tanıyan mobil arayüz, o anki durumuna ve atanan müşteri temsilcisine göre ‘en iyi müşteriler’inizi anında görüntüleyebilmenizi sağlıyor. Satış performansına (satış yönetimi) ve anlaşma detaylarına göre en başarılı müşteri temsilcileri listelenebildiği gibi, müşteri dağılımlı tablolarla bölge ve fırsat analizi yapabilmeniz de kolaylaşıyor. Kısacası bilgisayar karşısında gerçekleştirebildiğiniz tüm yönetim işlemleri mümkün olan en fazla fonksiyonla mobil ortama taşınıyor.

Oracle Sales Cloud’u mobil cihazınız üzerinden sesinizle bile yönetebileceğinizi biliyor musunuz?

Kurumsal düzeyde güvenlik


Kullanıcı ve cihaz yetkilendirmeleri, cihaz, uygulama ve veri silme/devre dışı bırakma işlemleri ve cihaz kontrol yetenekleri sağlayan güvenlik seviyesi, Oracle Sales Cloud’un mobil cihazlar üzerinde en güvenilir platformlardan biri haline getiriyor. ISO 27001 ve bağlı tüm yönetmeliklere tam uyum sağlamak zorunda olan bir kurum olarak mobil taraftaki cihazlarınızdan her zaman emin olmak istemez misiniz?

Oracle Sales Cloud Mobil Uygulaması

Mobilde fark yaratan 5 özellik:


  • 1. Bağlı değilken görüntüleme (read-only) desteği sunar

  • 2. Verileri döküm olarak sunabilmesinin yanında tablo, grafik veya huni biçiminde farklı gösterimle yapabilir.
  • 3. Veriyi filtreleme ve aramaları kaydetme gibi kullanıcı dostu özellikler açısından zengindir.
  • 4. Hareket halindeyken bile müşteri temsilcileri tahmin girişi yapabilir, yöneticiler ise tahminler üzerinde ayarlama yapabilir.
  • 5. Takvimler ve e-postalar üzerinden gerçekleşen etkileşimler otomatik olarak kaydedilir.

Esnek ve özelleştirilebilir


Açık kaynak bir uygulama platformu olan Oracle Sales Cloud, tüm mobil platformlar için tek bir geliştirme süreci gerektirdiğinden uygulama geliştirme süreç ve maliyetlerini ciddi oranda düşürüyor. Ayrıca mobil uygulama, kullandığınız tüm arayüzleri görünüm anlamında en detaylı şekilde kişiselleştirilebilmenize olanak tanıyor. Örneğin, rapor ekranlarını pasta veya çubuk grafiklerle görebilir veya yalnızca sayılarla karşılaşmak üzere ayarlayabilirsiniz.