İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Oracle Siebel CRM

Mutlak kazanç için tasarlanmış gerçek bir müşteri ilişkileri yönetim platformu.

Müşteriye temas eden tüm operasyonlarınızın yönetimini uçtan uca sağlayan Oracle Siebel CRM, işlem, analitik ve görev temelli özellikleriyle sizin, en yüksek satış grafiklerine sahip olmanız ve en iyi müşteri memnuniyeti seviyesine ulaşmanız için çalışıyor. Bugün 20’den fazla sektörde aktif olarak kullanılan Siebel CRM, gerek “kullandığın kadar öde” (on demand) çözüm modeli, gerekse tam kurulum (on premise) çözüm modeliyle mutlak kazancı hedefliyor.

Her şey anında erişim için…

CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) uygulamaları, tüm ilgili çalışanlar tarafından kullanılan kritik satış verilerini içeriyor. Siebel CRM Desktop bu kritik veriye hızlı bir şekilde ulaşmanızı, kategorize edilmiş ve anlamlı hâle getirilmiş sağlıklı veriyle satış fırsatlarınızı artırmanızı kolaylaştırıyor.

Satışta başarılı mısınız?

Bu sorunun cevabını alabilmek için Oracle Siebel CRM’in raporlama kabiliyetine güvenebilirsiniz. Satış temsilcilerinin kotaları ve kurumsal hedefler, tüm faaliyetlerin sonuçlarıyla kıyaslanabilir ve verimliliğiniz gerçek zamanlı olarak raporlara yansır. Kampanya bütçelerinin etkin bir şekilde kullanılıp kullanılamadığını da yine detaylı raporlama sistemiyle öğrenmeniz mümkündür. Satış fırsatlarının takip edilmesi, çapraz satış ve yukarı satış fırsatlarının yakalanabilmesi, rakip ve ortak analizlerinin yapılması ve tüm bu süreçlerden doğan verinin raporlanması sağlanır.

MODÜLLER

Analitik raporlama araçları

Oracle BI (iş zekâsı) alt yapısını kullanan gelişmiş raporlama tekniğine sahip olan Oracle Siebel CRM ile fırsatları anında görebilmek ve onları yakalayabilmek için gereken tüm araçlar elinizin altında… Gücünü Oracle BI’dan alan uygulama sayesinde hedeflerinize sürpriz engellerle karşılaşmadan kolayca ulaşabilirsiniz.

NEDEN SIEBEL CRM?

  • Kullanıcı alışkanlıklarını temel alan arayüzler
  • Tüm kullanıcıların işini kolaylaştıran adım adım işlem ekranları
  • Pazarlama, satış, sipariş ve hizmet süreçlerinin tamamında etkin yönetim
  • Fırsatları yakalayabilmeniz için gerekli olan performansı sağlayan araçlar
  • Müşteri verilerine erişimde hız ve detaylı arama seçenekleri
  • Satış verilerinden yararlanarak tahmin süreçlerinde başarıyı artırma
  • Fark yaratan Siebel CRM teknolojileri
  • Kolay entegrasyon ve senkronizasyon yetenekleri
  • Online-offline çalışma konusunda sunduğu esneklikler
  • Mobil cihazlar için web tabanlı yönetim arayüzleri

NEDEN İNNOVA?

  • İnnova’yı Oracle Platinum Partner yapan deneyim
  • Proje implementasyonunda yüksek tecrübe
  • Gerek teknik, gerek fonksiyonel hizmetlerde deneyimli proje ekipleri
  • İnnova güvencesiyle 7/24 destek

Anında senkronizason

Siebel Server Sync aracı, sunduğu yönetim özellikleri ve desteği sayesinde Microsoft Outlook gibi Microsoft Exchange tabanlı uygulamalar ile veri alışverişini gerçekleştiriyor. Böylece, Siebel İş uygulamaları içerisindeki; My Activities, My Calendar, My Contacts, My Personal Contacts, ve All Employees listelerinin tamamı Microsoft Exchange Server tarafından otomatik güncellenebiliyor.

Sistem yöneticisi tarafından senkronizasyona dâhil edilen (ve izin verilen) tüm kullanıcı hesapları, herhangi bir ek emir veya talep olmaksızın senkronize ediliyor. Örneğin bir kullanıcının Siebel iş uygulamaları üzerinde bir kaydı değiştirmesi durumunda Siebel bu değişikliği anında dışa aktararak Exchange ile paylaşıyor. Kullanıcı Microsoft Exchange üzerinde bir değişiklik gerçekleştirdiğinde ise değişiklikler içe aktarılarak Siebel iş uygulamaları üzerine uygulanıyor.

REFERANSLAR

1.7 milyon kayıtlı müşteri

Teknosa Logo

Teknosa, yeni CRM uygulaması dahilinde, farklı sistemlerde bulunan müşteri verilerini entegre bir yapıda topladı. Teknosa Kart uygulaması cep telefonuna entegre edilerek tüm müşteriler için segmente edildi ve yaratıcı kampanyaların hazırlanması sağlandı. Teknosa, bu sayede pazarlama tarafında, doğru bilgiye daha kısa sürede ulaşmanın avantajını elde etti. Yeni CRM uygulamasıyla Teknosa, 1.7 milyon müşterisini artık daha iyi tanıyor.

BAŞARI ÖYKÜSÜ: Teknosa Oracle Siebel CRM

360 derece müşteri yönetimi

Avea Logo

Oracle Siebel CRM projesi kapsamında çağrı merkezi ve pazarlama uygulamaları devreye alındı. Çağrı merkezi uygulamasıyla müşterilerin hizmet talepleri ve etkileşimleri takip ediliyor ve 360 derece müşteri yönetimi yapılıyor. Pazarlama uygulaması ise kampanyaların planlanması ve müşteri ayrıştırmasının yapılmasını sağlıyor. Ayrıca Siebel CRM uygulaması, Avea’nın mevcut tahsilat sistemleri, bayi portalları ve SAP altyapısıyla da entegre çalışıyor.

Türk Telekom IT Dönüşüm Programı

Türk Telekom Logo

“Türk Telekom IT Dönüşüm Programı” içerisindeki CRM projesi kapsamında Temas Yönetimi ve Şikayet Yönetimi modüllerinin Siebel CRM implementasyonu yapıldı. Projede; İş Analizi, Kabul Testleri ve Legacy uygulamaların geliştirilmesine ek olarak Türk Telekom’a Program Yönetimi, Entegrasyon, Veri Aktarımı, Sözleşme Yönetimi konularında da destek olundu. Projenin Kampanya Yönetimi ve Sipariş Yönetimi modülleri içinse çalışmalar devam ediyor.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

Modüller hakkında detaylı bilgi almak için lütfen soldaki başlıklara tıklayın.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

Satış Yönetimi (Sales)

Siebel Satış

Planlanan satışların yönetiminde, satış veriminde ve toplam satış sonuçlarında gözle görülür fark yaratmak için tasarlanan Siebel Sales, kurumunuzdaki bilginin satış takımları arasında paylaşılmasını ve efektif olarak kullanılmasını sağlar.

Oracle CRM On Demand Satışları

Oracle CRM On Demand Sales, kurumlara tüm satış süreçlerini optimize edebilecekleri bir araçlar bütünü sunarak onların satış başarılarını artırmalarına yardımcı olur. CRM On Demand Sales ayrıca, kritik verinin, satış süreçleri içerisinde yer alan herkese (satış temsilcileri, saha satış takımı, satış yöneticileri ve iş ortakları) ulaşmasını sağlar.

Mobil ve Avuç İçi Cihazlar

Siebel Mobil Satış, (Mobile Sales) günün önemli bir bölümünü ofis dışında çalışarak geçiren satış temsilcilerinin satış başarılarını artırmaya yardımcı olan bir mobil uygulamadır. Kontaklar gibi önemli verilere anlık olarak erişim sağlanır.

Satış Analitiği

Oracle Satış Analitiği (Oracle Sales Analytics), Oracle BI (iş zekâsı) teknolojisinin de yardımıyla, anlık veriye dayalı olarak satış fırsatlarını değerlendirebilen ve satış operasyonunun verimini artırmaya olanak sağlayan önemli bir araçtır.

Siebel İşbirliği

Siebel uygulamaları ile diğer uygulamalar arasında bir köprü oluşturan Siebel İşbirliği (Collaboration) modülü, müşteri verisinin Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint ve Siebel uygulamaları arasında iletilebilmesine olanak tanır. Bu çözüm, satış temsilcileri ve iş ortakları dâhil herkesin, satış fırsatları ve hizmet taleplerini en iyi şekilde yönetebilmesini sağlar.

Kota ve Sipariş Kabul

Siebel müşteri sipariş yönetimi çözümü, birçok farklı ve karmaşık sistemdeki binlerce ürünü takip etme işlemini basitleştirir. Bu sayede müşteri tercihleri daha iyi anlaşılarak farklı satış stratejileri ile şirket gelirinin artması sağlanabilir, müşteri sadakatine de olumlu yönde katkıda bulunulmuş olur.

Microsoft Exchange Server

Microsoft Exchange Server’lar için Siebel Server Sync özelliği, çalışanların müşteri verilerine Microsoft Outlook ya da Siebel uygulamaları üzerinden kolayca erişebilmelerini sağlar.

İş Ortağı Ve Kanal Yönetimi

Üretim sektörüne özel iş ortağı ve kanal yönetim çözümleri ile artık Siebel’in de bünyesinde bulunan Oracle PRM…

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel Dinamik Katalog

Siebel Dinamik Katalog (Dynamic Catalog) ile ürün seçimleri ve konfigürasyonları birleştirilerek müşterinin sadece kendisiyle ilgili satış tekliflerini görebilmesi sağlanır.

Siebel Ürün Ve Fiyatlandırma Analitiği

Kurumların kârlılıklarını en üst seviyede tutabilmek için her gün fiyatlarda karitik değişiklikler yapılır. Bu uygulama, kullanıcıların daha sağlıklı veriye bakarak çok daha doğru karar verebilmelerini kolaylaştırır.

Siebel Dinamik Fiyatlandırma Aracı

Siebel Dynamic Pricer, tek kaynaktan, global dağıtımda olan bir ürünün ilgili bütün sistemlerde fiyatıyla ilgili düzenlemeler yapılabilmesini mümkün kılan modüldür.

Siebel Ürün Ve Katalog Yönetimi

Siebel ürün ve katalog yönetimi, firmaların dinamik ürün kataloglarını geliştirmesini, yönetmesini ve bütün kanallara dağıtabilmesini sağlayan uygulamadır.

Siebel Kota Ve Sipariş Yaşam Döngüsü Yönetimi

Siebel bu modülle, satıştaki bir ürünün doğru ücretlendirme ve konfigürasyonlarla, kota onayı gibi gerekli denetimleri gerçekleştirerek bütün bir kota ve sipariş yaşam döngüsünü yönetir.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

Kurumsal Pazarlama

Siebel E-Posta Pazarlama

Siebel E-Posta Pazarlama uygulaması ile kârlı ilişkiler ve müşteri tercihleri göz önüne alınarak, e-posta pazarlama yönteminde avantaj sağlanır.

Oracle Pazarlama Analitiği

Bu uygulamayla, firmanın pazarlama yatırımlarından erişilebilir olan bütün sonuçları görebilmesi mümkündür. Anlık müşteri tercihleri, satın alma alışkanlıkları görülebilir ve kârlılık analizi yapılabilir.

Siebel Web Analitiği

Pazarlama ile uyumlu olan Siebel Web Analitiği (Siebel Web Marketing), elde edilen müşteri verileri ışığında firmanın kampanyalarını etkili bir şekilde planlamasını, oluşturmasını, gerçekleştirmesini ve analiz etmesini sağlar.

Siebel Etkinlik Yönetimi

Siebel Etkinlik Yönetimi uygulaması; Seminer, ürün tanıtımı, fuar, konferans ve spor olayları gibi birçok etkinliğin planlanması ve gerçekleştirilmesi konusunda kapsamlı çözüm sunar. Uygulama, etkinliğin, planlanmasından, etkinlik sonrası sonuçların analizine kadar kapsamlı bir şekilde yönetilebilmesini sağlar.

Siebel Sadakat Yönetimi

Müşteri hareketleriyle ilgili kapsamlı bir analiz sunarak, firmanın müşteri sadakatine yönelik kampanyalar düzenlemesini mümkün kılar. Müşteri alışkanlıklarını görmek ve operasyonu buna göre yönetmek mümkündür.

Siebel Kampanya Ve Diyalog Yönetimi

Bu uygulama ile (Siebel Campaign/Dialogue Management) özelleştirilmiş kampanyaların planlanması, uygulanması ve bütçelendirilmesi sağlanır.

Siebel Pazarlama Kaynak Yönetimi

Firmanın pazarlama çalışanlarına yardımcı olarak, planlamadan finansal analize kadar olan süreçte önemli işlemleri oluşturur.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi

Firma çalışanının hizmet, destek ve satış işlemlerini sorunsuz bir şekilde bütün iletişim kanalları üzerinden gerçekleştirebilmesini sağlayarak şirketin bu alandaki giderlerini azaltır.

Siebel İletişim Merkezi Ve Hizmet Analitiği

Müşteri verilerini analiz ederek iletişim merkezi performansına katkı yapar, müşteri memnuniyetinde artış sağlar.

Oracle CRM Çağrı Merkezi

Call Center On Demand İletişim merkezinin üretkenliğini artırarak daha iyi müşteri hizmeti vermesini sağlarken, IT giderlerini düşük tutar. Çoklu kanal desteği sunmasının yanında müşterilere hızlı ve kişiselleştirilmiş satış ve hizmetler sağlar.

Siebel Saha Hizmetleri

Çağrı yönlendirmeden varlık yönetimine kadar farklı hizmetler sunan Siebel saha hizmetleri, firmaların müşteri hizmetleri süreçlerini büyük ölçüde geliş

Siebel Yardım Masası

Siebel Yardım Masası (Siebel Help Desk) yardım çağrılarını, talepleri ve diğer IT işlemlerini yönetebilen ve servis hızını ve kalitesini artıran yardım masası uygulamasıdır.

Siebel Mobil Çözümler

Saha teknisyenlerinin telefon, laptop gibi taşınabilir cihazlarla müşterilerle ilgili anlık ve kesin bilgilere ulaşabilmesi sağlanır.

Siebel Garanti Yönetimi

Siebel Garanti Yönetimi kapsamlı garanti yönetimi yetenekleriyle şirketin konuyla ilgili sorunlarını kısa sürede çözebilmesini sağlar.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Oracle Self-Servis E-Fatura

Uygulama B2B ve B2C’de, interaktif ve kişiselleştirilmiş elektronik faturaların (e-fatura) farklı ödeme seçenekleri ile gösterilmesini sağlar.

Siebel E-Ticaret

Siebel E-Ticaret uygulaması, şirketlerin çoklu kanal gerektiren işlemlerini tutarlı ve esnek bir şekilde gerçekleştirebilmesini sağlar.

Oracle iStore

Oracle iStore, firmaların kendi online mağazalarını oluşturabileceği, yönetebileceği ve kişiselleştirebileceği güçlü, global ve ölçeklenebilir bir elektronik ticaret uygulamasıdır.

Siebel E-Destek

Siebel E-Support, kapsamlı bir müşteri online servis ve hizmet desteği sunar. İhtiyaç duyulan destek taleplerine anında cevap verir.

Satış Yönetimi (Sales)

Satış sahasından yönetim merkezine kadar tüm satış operasyonlarını kolaylaştırın.

Kota ve Sipariş Kabulü

Siebel ile farklı sistemleri binlerce ürünün takibi kolaylaştırılarak müşterilerin alışkınları daha iyi anlaşılması ve müşterilere özel çözümlerin üretilmesi mümkün hale gelir.

Kurumsal Pazarlama

Siebel kurumsal pazarlama modülü, B2B ve B2C organizasyonlar için pazarlama alanında kapalı devre kapsamlı çözüm sunar.

İletişim Merkezi ve Hizmet

Siebel İletişim Merkezi ve Hizmet ürün ailesi, şirketlerin daha hızlı, daha iyi ve daha etkili müşteri hizmetleri verebilmesini sağlar.

Oracle Self-Servis E-Fatura

Müşterilerinizin her an her yerde sizinle iş yapabilmesini sağlayan kapsamlı çözümler sunar.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Çeşitli sektörlere özel Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

İş Ortağı İlişkileri Yönetimi

Siebel İş Ortağı Analitiği

Siebel destekli Oracle PRM, kanal yönetim çözümleri ile firmanın hedeflerine ulaşmasına yardım eder.

Siebel İş Ortağı Portalı

Siebel İş Ortağı Portalı (partner portal) firmaların iş ortakları arasında veri paylaşımını mümkün kılan bir uygulama. Paylaşılan bilgi sayesinde anlık ve tutarlı müşteri servisi sunmaya yardımcı olur.

Siebel İş Ortağı Yöneticisi

Karmaşık ücretlendirme şemalarını yönetmek ya da kanal operasyonlarını gözetlemek gibi farklı önemli özellikleri ile firmanın iş ortağı ilişkilerini etkili bir biçimde yönetmesini sağlar.

Yalnızca müşterilerinizle değil, iş ortaklarınızla olan ilişkilerinizi yönetmek için Oracle Siebel’e güvenin.

Alışılmışın dışına çıkın…

Siebel CRM Desktop, sıradan senkronizasyon çözümlerinden çok daha fazlasını sunuyor. Kişisel bilgi yönetim sistemi (Personal Information Manager -PIM) verileriyle CRM verilerini ilişkilendirmeyi sağlayan senkronizasyon özelliği sayesinde kullanıcılar Siebel CRM uygulaması üzerindne PIM verilerine kolayca ulaşabiliyor.

Örneğin;

  • PIM takvimi üzerine öğe ekleyen bir kullanıcı, bu öğeyi CRM hesabı üzerinde veya fırsatlar listesinde bir “aktivite” olarak belirtebiliyor. Diğer bir deyişle satış takımına önemli bir noktayı hedef gösterebiliyor.
  • Bir takvim öğesi oluştururken kullanıcı, CRM aktivitesinde ilgili görülen kişiler otomatik olarak bu öğeye davet edilebiliyor.
  • Kullanıcılar, e-posta gönderimleriyle belirli müşteri gruplarını veya satış fırsatlarını ilişkilendirebiliyor.

Kablolardan kurtulun!

Oracle Siebel, satış, hizmet, iş ortakları yönetimi (PRM) ve self servis hizmet süreçlerinin tamamını “kablosuz” bir ortamda bir araya getiriyor. Herhangi bir mobil cihazdan yalnızca URL girerek Siebel Wireless menüsüne bağlanan kullanıcılar, tıpkı o cihaz için geliştirilmiş bir mobil uygulamaya bağlanır gibi Siebel’i kullanmaya başlıyor. Veritabanına bir kez bağlanan uygulama ile yalnızca mobil cihazın tuşlarını (ya da sanal klavyesini) kullanarak; satış fırsatlarını güncellemeniz, müşteri bilgileri arasında arama yapabilmeniz, takvim ve kişiler üzerinde detaylı arama yapabilmeniz, sipariş durumunu kontrol etmeniz, çağrılara ve hizmet taleplerine yanıt verebilmeniz mümkün.

Online veya offline fark etmez

Çevrimiçi ve çevrimdışı (online ve offline) çalışma özellikleri sunan Oracle Siebel CRM, hem masaüstü erişimde hem de mobil kullanımda, kısacası her zaman ve her yerde ‘işinizi yapmaya devam edebilmenizi’ kolaylaştırıyor. Çevrimdışı durumdayken tablolarda yaptığınız tüm değişiklikler, eklediğiniz yeni müşteriler veya görüntüleme ayarlarında yaptığınız tüm özelleştirmeler çevrimiçi hale geldiğiniz anda otomatik olarak senkronize ediliyor. İş kayıpları ve kesintiler en aza iniyor.

Test otomasyonlu ilk CRM sistemi

Test otomasyonu (Siebel Test Automation) API’sine 7.7 sürümünde kavuşan Oracle Siebel CRM, bu sayede Siebel CRM uygulamalarını test edebilen ve bu test süreçlerini otomatik hale getirebilen bir yapıya büründü. Bu özelliği ile de CRM sistemleri arasında bir fark ortaya koymuş oldu. Siebel Smart Web Architecture (web mimarisi) ve Siebel ortamları hakkında bilgi sahibi olan tüm IT personeli, Siebel için geliştirilmiş olan yeni uygulamaları bu araç ile test edebiliyor. Rutin testler ile tüm ekosistemin performansından ve sağlığından emin oluyor.

Adım adım arayüzler

Oracle Siebel, iş süreçleri otomasyonunda kullanıcı arayüzlerine büyük önem veriyor. Gerek ürüne aşina olan kullanıcıların konfor ve performanslarını artırmak, gerekse daha önce Oracle Siebel deneyimi olmayanların ürüne kolayca alışabilmelerini sağlamak amacıyla tasarlanmış arayüzler, gerektiğinde kullanıcılara adım adım yol göstererek standart Siebel arayüzlerine alışmalarında yumuşak bir geçiş sağlıyor.

Siebel arayüzleriyle;

  • İş süreçlerinizi sisteme aktarmanızı ve otomatik hale getirmenizi kolaylaştırır.
  • Görevlerinizi takip edebilmenizi ve raporlayabilmenizi sağlar.
  • Mevcut görevlerinizi ve görev kategorilerinizi yeniden kullanabilmenizi sağlar.
  • Mevcut şablonların dışında, yeni iş akışları ve görevler yaratabilmeniz mümkündür.

Diğer Siebel özellikleri

  • Siebel Desktop
  • Siebel Uygulama Yayma Aracı
  • Siebel Uygulama Tepki Ölçümü
  • Oracle Fusion Middleware Siebel Best Practice Center
  • Siebel Handheld
  • Siebel Uzaktan Yönetim ve Mobil Web Aracı