İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

PayFlex Sadakat Çözümleri

PayFlex Loyalty, şirketlerin, hizmet sağlayıcıyı kurumların ve alışveriş merkezlerinin her türdeki finansal işlemleri için İnnova'nın sunduğu ödüllü sadakat çözümüdür.

Koray Kılınç

Sadakat ve Pazarlama Çözüm Yöneticisi

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315

PayFlex Loyalty, şirketlerin, hizmet sağlayıcı kurumların ve alışveriş merkezlerinin her türden finansal işlemleri için İnnova’nın hazırlamış olduğu ödüllü sadakat çözümü... Sağladığı dinamik tanımlama seçenekleri, tüm sadakat işlemlerinin farklı kanallar aracılığıyla online olarak gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

Dinamik olarak yapılandırılabilen çözüm

Sadakat sistemleri konusundaki bilgi birikimi ve tecrübesiyle İnnova tarafından uçtan uca bir çözüm olarak tasarlanmış olan PayFlex Loyalty, dinamik kazandırma seçenekleriyle tüm sadakat işlemlerinin farklı kanallar vasıtasıyla online olarak gerçekleştirilebilmesini sağlıyor. Esnek yapısı, sistemin dikey sektörlere özel çözümlere dönüştürülmesine olanak tanıyor. Zaman, müşteri segmenti, işlem yapılan mağaza gibi kriterlere göre hesaplanan kazanımlar, harcandıkları mağazaya göre daha değerli olarak kullanılabiliyor.

PayFlex Loyalty ailesi:

Bankacılık ve perakendeye özel çözümler

PayFlex platformunun esnek yapısı, onu tek kurum tipine bağlı bir çözüm olmanın ötesine taşıyor. Modüler olma özelliğiyle PayFlex, bankacılık ve perakende başta olmak üzere farklı sektörlerin; Müşteri profillerine, kurumsal yapılarına, stratejik hedeflerine ve beklentilerine uygun sadakat sistemlerinin tasarlanabilmesine olanak sağlıyor.

Yeni ürün ve hizmetleriniz ön planda

Puana dayanan bir sadakat sistemine sahip olmak sadece müşteri sayısını artırmak ve korumak için değil, yeni ürün ve hizmetlerin kullanımını artırmak için de iyi bir çözüm sunuyor. Yeni ürün ve hizmetlerin daha fazla puana sahip olması, müşterinin puan kazanabilmek için bunları kullanmasını sağlıyor. Banka için yeni ve etkili bir ürün tanıtım kanalı açılırken müşterinin memnuniyeti ve dolayısıyla bağımlılığı artıyor.

AVANTAJLAR

  • Farklı iş modellerine uyarlanabilir
  • Farklı bazlarda hesaplanabilen parametrik offline ve/veya online kazanım-harcamalar
  • -Yüzde bazında
  • -Grup bazında
  • -Zaman bazında
  • -Ürün bazında ve daha fazlası...
  • Mağaza bazında Kampanya/Promosyon mesaj yönetimi
  • Dinamik puan kazanım/harcama şemaları
  • Müşterilerin mağaza bazında segmentasyonu
  • Çok çeşitli işlem kanalları
  • Kapsamlı mağaza (bayi) ödeme dosyası/raporu hazırlama seçenekleri
  • Farklı taslaklarda detaylı raporlama
  • Otomatik veya kasiyer tetiklemeli gün sonu (End-Of-Day) işlemi

REFERANSLAR

Türkiye’de ve dünyanın pek çok ülkesinde onlarca kurum, PayFlex’in sadakat çözümlerindeki kabiliyetlerine, İnnova ekiplerinin uzmanlığına ve tecrübesine güvendi. Sadakat sistemi konusunda PayFlex çözümlerini tercih eden, sayıları her geçen gün artan kurumları görmek ve başarı hikayelerini ulaşmak için tıklayın.

PayFlex Loyalty Gift Card

Hayatı kolaylaştıran çözümlerden biri olan PayFlex Gift Card’ın (Hediye Kartı) hedefi, üye kuruluşlarda müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak. Türkiye sınırları dışında pek çok ülkede kullanılan PayFlex Hediye Kartı uygulaması, tek kullanımlık ya da yeniden yüklenebilir fiziksel ve sanal kart seçenekleriyle kurumlara çok çeşitli sadakat uygulamalarının kapılarını açıyor.

Yeni nesil ödeme sistemiyle esnek satış çözümü

İnnova, sektöre kazandırdığı PayFlex Gift Card (Hediye Kartı) ile müşterinin ve mağazacılığın ihtiyaçlarını karşılayan bir çözüm sunuyor. Çözümün amacı; mağazaların, perakende zincirlerinin ve alışveriş merkezlerinin müşterilerine sabit veya değişken tutarlı hediye kartları sunup, bu kartların mağazalarda kullanılmasını sağlamak. Sabit veya değişken tutarlı hediye kartları mağaza müşterilerine geniş bir hediye yelpazesi sunarken, üye işletmelerin satışlarını ve cirosunu artırıyor. Ayrıca öğrencilere veya çalışanlara yönelik toplu olarak yapılandırılabilen kartların, belirli mekânlarda ödeme aracı olarak kullanılabilmesi mümkün.

Tek kullanımlık ya da yeniden yüklenebilir kart seçenekleriyle kurumlara özel sadakat uygulamaları..

Yeni müşterilere açılan kapı

Müşteriler, satın alarak yakınlarına hediye ettikleri hediye kartlarla; yeni müşterilerin mağazaları ziyaret etmesini ve hediye kart tutarını harcamasını sağlıyor. Hâttâ çoğu zaman müşteriler kart bakiyelerinin bile üzerinde harcamalar yaparak mağazadan ayrılıyor ve böylece işletmelerin gelirleri artıyor.

Uluslararası pazara açık kullanım

Standart hediye kart ve benzeri uygulamalardan ayrılan bir çözüm olan PayFlex Loyalty Gift Card (Hediye Kartı), çoklu para birimi desteği ile aynı anda birden fazla ülkede kullanılıyor olmasının yanı sıra sadakat kart uygulamaları ile entegre çalışarak işletmeler için önemli bir avantaj sağlıyor. Ayrıca PayFlex platformu temelinde yer alan bu çözüm, PayFlex Loyalty ile aynı yönetim arabiriminden yönetilip izlenebiliyor. İnnova’nın PayFlex Platformu’nun en yeni ürünlerinden biri olan PayFlex Loyalty Gift Card (Hediye Kartı) kurumsal ödeme çözümlerinde modern bir alternatif olarak yer alıyor.

Nakit akışında avantaj

PayFlex Gift Card (Hediye Kartı) çözümünün sunduğu avantajlar hem mağaza hem de müşteri açısından çok fazla. Müşteriler, hediye almak için zaman kaybetmiyor, PayFlex Gift Card (Hediye Kartı) çözümünü sunan kurumları tercih ediyor. Mağazalar ve diğer iş yerleri ise ürünlerini ön ödemeli olarak satıp, hizmeti henüz vermeden bedelini tahsil etmiş oluyor. Bu da kurumlara nakit akışında önemli avantaj sağlıyor. Ayrıca kartlar okul kantinleri ve kampüsler gibi ön ödemeli kart kullanımının hedeflendiği ortamlarda ve hizmet noktalarında ödeme aracı olarak kullanılabiliyor.

PayFlex Gift Card'ın (Hediye Kartı) özelliklerini izleyin:



AVANTAJLAR

Kredi yüklemesi esnek: Önceden belirlenmiş tutarda limite sahip kartların yükleme işlemleri, istenen sıklıkla üye kurumların POS cihazları üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

Bakiye sınırı yok: Karta bir seferde veya ayrı zamanlarda yapılan yüklemeler, üye işyerlerinde istenen zamanlarda istenen şekilde kullanılabiliyor.

Çok işlevli yönetim ve izleme arayüzü: Müşteriler web erişimi ile sağlanan arayüz üzerinden kullanıcı adı ve şifreleriyle kart bakiyelerini görebiliyor, kayıp ve çalıntı kartları kullanıma kapatabiliyor. Böylece müşteri, parasını yatırdığı kartı dilediği gibi yöneterek sisteme güven duyuyor.

Güvenli kart yönetimi: PayFlex Gift Card (Hediye Kartı) çözümü, çalışanlarına yönelik hediye kartları hazırlayan kurumlara bazı yönetim özellikleri de kazandırıyor. Örneğin, hediye kartlar istenirse sadece önceden belirlenmiş mağazalarda kullanılabiliyor.

Raporlama olanağı: Yapılan işlemler, gün sonunda dış sistemlere veri olarak aktarılabiliyor. Böylece hediye kartı sistemini kullanan kurumların ve kişilerin kullanım alışkanlıklarını özetleyen birleşik raporlar hazırlanarak yeni satış stratejileri belirlemek çok daha kolaylaşıyor.

Yurtdışı kullanım seçeneği: PayFlex Loyalty Gift Card (Hediye Kartı) çözümünde yurtdışı kullanım seçeneği de bulunuyor. Kartların içinde parasal değere ek olarak para birimi değeri de bulunuyor. Bu sayede işlem yapılacak para birimlerinin USD para birimi cinsinden oranlarını içeren bir para birimi tablosu da tutuluyor. İşlem anında, bu tablo üzerinden işlem yapılan para birimi USD’ye çevrilerek kartın USD para birimindeki değerinden düşülebiliyor.

PayFlex İndirim

İnnova’nın PayFlex İndirim çözümü, abonelerin hayatını kolaylaştıran kampanyalara imza atarken operatörün mevcut abone sayısını korumasına, daha fazla abone kazanmasına ve müşteri ilişkilerini geliştirmesine yardımcı oluyor.

İnnova Mikro Ödeme Şeması

Yükselmek için hizmette farklılık yaratın

Tüm operatörler, abone sayısını artırmak ve sunduğu iletişim hizmetini daha kârlı bir operasyona dönüştürmek istiyor. Fiyatta, tarifede ve hizmet çeşitliliğinde ortaya konan yenilikler mevcut aboneler için operatörü daha cazip hale getirirken, yeni abonelerin de dikkatini çekiyor. En dikkat çeken kampanya yöntemi ise şüphesiz “indirim”...

İletişimde hizmet anlayışı değişiyor

Operatörler, artık sundukları iletişim hizmetleri dışında da abonelerin günlük hayatlarını kolaylaştıracak avantajlar sunuyor. Aboneler, seçtikleri paketler doğrultusunda indirimler, hediyeler, ödüller; belirli mağaza ve restoranlarda yaptıkları harcamalarda ise konuşma dakikaları ve internet servisleri kazanıyor. Operatörlerin odak noktasındaki tüm bu servislerin yürütülmesi ise kesinlikle güvenilir bir teknoloji ile sağlanarak, sorunsuz ve hızlı bir otomasyon kullanılmasını gerektiriyor.

PAYFLEX İNDİRİM ÇÖZÜMÜNÜN ÖZELLİKLERİ

  • PayFlex Yönetim Portalı: Uygulamaya yönelik yönetim, operasyon ve raporlama işlerini de üstlenen portal uygulaması; zaman, indirim oranı, sınıflandırma gibi tüm süreçleri içerir. Operatörün farklı ihtiyaçlarına göre esnek biçimde kolayca yapılandırılabilir.
  • Kampanya Tanımları: Hazırlanan kampanyalar, farklı abone segmentleri, zaman ve işyerine bağlı olarak çeşitli kurallarla esnek olarak tanımlanabilir. Örneğin; kampanya kurallar dahilinde istenildiği zaman otomatik olarak durdurulabilir veya yeniden başlatılabilir.
  • Partner Tanım/Parametre Modülü: İş ortaklarının tanımlarının yapılacağı ve iş ortağı özelinde tutulması gereken parametre altyapılarının tanımlanmasını sağlayan arayüzdür. Bu sayede iş ortaklarıyla olan ilişki her adımda kolayca yönetilebilir.
  • Kod Sorgulama Altyapısı: PayFlex İndirim, düzenlenen kampanyada, operatörün iş ortağı ile abonesi arasındaki süreci düzenler. Tek kullanım veya birden fazla kullanım için geçerli olacak şekilde belirlenebilen kodların sorgulaması, iş ortakları tarafından kullanıcı adı ve şifre ile gerçekleştirilebilir.
  • Offline Entegrasyon: Esnek bir altyapı sunan PayFlex İndirim çözümü, online çalışma imkânı bulunmayan iş ortakları için offline çalışma yöntemini de barındırır.
  • Dış Entegrasyonlar: Çözüm her türlü dış kanal ile entegre olabilecek şekilde kurgulanmıştır. Sanal alışveriş siteleri için sunulan online arayüz ya da SMS entegrasyonu gibi ekstra özellikler, kolay ve sorunsuz bir şekilde sağlanabilir.
  • Çağrı Merkezi Arayüzü: Bu ekranlar, yönetim portalının müşteri hizmetleri kullanıcılarına özel bir yetkiye göre düzenlemiş bölümüdür. Operatöre sağlanacak PayFlex İndirim Sistemi’yle ilgili interaktif hizmetler bu bölümde yer alır.
  • Farklı Çözümlerin Katkısı: Kiosk, çağrı merkezi, POS gibi farklı kanalları bir araya getirebilen PayFlex İndirim, mobil bir çözüm olarak akıllı telefon entegrasyonunu da seçenek olarak sunar. Böylece kampanyalar farklı kanallar üzerinden düzenlenebilir.

ARABİSTAN'DA QITAF

16 milyon abone ve 2400 anlaşmalı mağaza ile Orta Doğu'nun en büyük sadakat projesi olan Qitaf Müşteri Sadakat Programını daha verimli hale getirmek için PayFlex Loyalty ürününü kullandı. Bu proje sayesinde STC, müşterilerinin, kazandıkları puanları belli bir puan seviyesine ulaşma zorunluluğu olmadan ve kazandıkları puanın çeke dönüşmesini beklemeden harcayabilmelerine olanak tanıdı.

Daha fazla bilgi için >>

TÜRK TELEKOM KAZANMAKMAK

Türk Telekom'un PayFlex Loyalty ürünü ile gerçekleştirdiği projede, 16 milyondan fazla abone için dinamik kampanyalar ile çeşitli fırsatlar sunulabiliyor. Çözümde kurum entegrasyonları aynı gün içinde sağlanıp kampanyalar oluşturulabiliyor. Sadece telefon numarası kullanarak yapılan sorgular ile aboneler kampanya şifrelerine erişerek pek çok noktada avantajlardan faydalanabiliyor.

CEZAYİR'DE NEDJMA

Cezayirli GSM operatörü Nedjma'da farklı kriterlere göre belirlenen segmentlere farklı kazanım-harcama seçeneklerinin sunulduğu PayFlex Loyalty sadakat sistemi kullanılıyor. Kapsamlı segmentasyon yapısının yer aldığı bu programda Nedjma, müşteri segmentini ön plana çıkarıp, segment odaklı kampanya ve promosyon sunuyor.

Daha fazla bilgi için >>

TTNET KAMPANYA YÖNETİMİ

Sağlık Bakanlığı Logo

TTNET, PayFlex Loyalty ürünü ile gerçekleştirdiği proje sayesinde 6 milyondan fazla abonesi için dinamik kampanyalar düzenleyerek, abonelerine çeşitli fırsatlar sunabiliyor. PayFlex Loyalty çözümü ile farklı kurumlar ile entegrasyonları aynı gün içinde sağlayıp, kampanyalar oluşturabilen TTNET, sosyal medyadan iPhone uygulaması entegrasyonuna kadar pek çok farklı kampanya ile müşterilerine avantaj sunuyor.

KATAR'DA QNB

Sağlık Bakanlığı Logo

Katar’ın en büyük bankası QNB, PayFlex İnnova ile gerçekleştirilen Loyalty projesi ile etkin müşteri ilişkileri yönetiminin yanı sıra kartlı alışverişler için puanla ödüllendirme sistemini aktif hale getirdi. Hem banka ürünlerinin kullanımına bağlı ilişkisel kazanımların, hem de kart bazlı alışverişlerin yer aldığı sistemde; online bankacılık, POS, ATM, SMS, CRM ve mobil gibi pek çok kanal ile entegrasyon da gerçekleştirilebiliyor.

Daha fazla bilgi için >>

LÜBNAN'DA BANKMED

Sağlık Bakanlığı Logo

Ortadoğu'nun ve Lübnan'ın önde gelen bankalarından BankMed, müşterilerine sunduğu sadakat programı altyapısında PayFlex ürünlerini kullandı. BankMed'in Azadea Group ile yaptığı anlaşma neticesinde Azadea Hediye Kart uygulaması devreye alındı ve hediye kart sistemi kullanılmaya başlandı. 2012 yılının başında devreye alınan Azadea Hediye Kart uygulaması, Azadea'nın Lübnan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Mısır ve Ürdün'de yer alan 453 mağazasında hali hazırda kullanılıyor.

Daha fazla bilgi için >>

PAYFLEX LOYALTY ÇÖZÜMÜNÜ TERCİH EDEN DİĞER KURULUŞLAR:

BANKALARA ÖZEL ÇÖZÜM: PAYFLEX RELATIONSHIP LOYALTY

PayFlex Relationship Loyalty çözümü, mevcut bankacılık destek sistemleri üzerine entegre edilebilen esnek ve güçlü bir sadakat çözümü olarak müşteri memnuniyetini bağlılığa dönüştürüyor.

Müşteri odaklı bankacılıkta etkin

Finans sektörüne özel olarak uygulama ve çözümler geliştiren İnnova’nın, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıran sadakat sistemi PayFlex Relationship Loyalty, modern bankacılık koşulları ve ihtiyaçları göz önünde bulundurularak geliştirildi.

PayFlex Relationship Loyalty, müşterinin banka tercihindeki nedenler ve bankaların işlem kanallarındaki kârlılık performansları üzerine kurgulanmış, puanlamaya dayalı bir sistem... Müşteri sayısını artırmayı, mevcut müşteriyi bankaya daha da yakınlaştırmayı ve maliyetlerini düşürüp karlılığını arttırmayı hedefleyen tüm bankalar için etkili bir çözüm.

Banka müşterisi ne bekler?

Müşterinin, her yaptığı işlemden birtakım kazanımlar elde etmek için en doğru bankayla çalışmak istediği yadsınamaz bir gerçek… PayFlex Relationship Loyalty çözümü, mevduat hesabı bulunan, kredi kartı kullanan veya farklı bankacılık hizmetlerinden faydalanan bir müşterinin daha uygun faiz oranlarının yanı sıra ek kazanımlar da elde etmesini sağlıyor. Bu kazanımlar ise bankaya bağlılık ve artan müşteri sayısı olarak geri dönüyor.

Tasarruflarınızı artırın

PayFlex Relationship Loyalty, düşük maliyetli ve kuruma daha fazla kâr bırakan ürün ve hizmetlerin kullanımının teşvik edilmesi konusunda katkı sağlıyor. Örneğin, banka gişeleri gibi yüksek maliyetli işlem kanalları yerine internet bankacılığı ve ATM gibi düşük maliyetli işlem kanallarının kullanımının ödüllendirilerek teşvik edilmesi mümkün... İnternet bankacılığı üzerinden gerçekleştirdiği işlemlerde daha fazla puan toplayan müşteri bu kanala yöneliyor ve uzun vadede bankanın operasyon maliyetleri azalıyor. Benzer şekilde kredi kullanan veya maaşını banka üzerinden tahsil etme talebinde bulunan müşterilere de ek puanlar sağlanabiliyor.

İhtiyaca özel yapılandırılan esnek çözüm

İnnova’nın ilişkisel sadakat sistemleri çözümü bankalara sıfırdan kurulabildiği gibi gerekli durumlarda mevcut sadakat yapılarına eklenti ve yükseltme olarak da uygulanabilir. Tamamen esnek bir altyapı sunan Payflex sisteminde ihtiyaç analizi çalışmaları sonrasında çözüm banka ortamında uygulanır.

Farklı iş süreçleriyle entegrasyon

Kurumun sahip olduğu diğer sistemlerle uyum içinde çalışmak üzere tasarlanan PayFlex Relationship Loyalty, kurumun veri ambarı ve müşteri ilişkileri yönetimi sistemiyle kolayca entegre hale gelir. Yönetim arayüzleri üzerinden tanımlanan müşteri bilgileri ve dinamik kampanya tanımlamaları ile müşterilerin puan kazandığı ve harcadığı yapı hızla oluşturulur. Böylece PayFlex Relationship Loyalty, kurumun sistemleriyle birlikte çalışan ve onların katma değerini de artıran bir çözüme dönüşür.

Relationship Loyalty’nin özellikleri

  • Etkin Müşteri Segmentasyonu: Banka içerisinde tanımlı müşteri segmentleri, PayFlex Relationship Loyalty içerisinde de aynen veya hedeflere göre farklı segmentler halinde tanımlanabilir. Böylece çözüm sayesinde banka ile müşteri arasındaki ilişkiler farklılaştırılabilir, müşteriler önem derecelerine göre daha fazla ödüllendirilebilir.
  • Çoklu Kanal Entegrasyonu: Müşteri portalı, online bankacılık, cep bankacılığı, POS cihazı, ATM, SMS, USSD gibi kanallarla entegrasyon ve etkileşim sağlanarak puan kazanım-harcama mekanizmaları tanımlanabilir. Bu sayede banka açısından daha düşük maliyetli ve daha yüksek karlı işlem kanalları öne çıkarılmış olur.
  • Kampanya ve Promosyon: Puanlar paraya dönüştürülerek mağazalarda veya banka servislerinde kullanılabilir. PayFlex Loyalty ile; abone grubu, anlaşmalı mağaza veya zaman gibi değişkenler temel alınarak dinamik kampanyalar veya promosyonlar oluşturulabilir. Bu sayede müşterilere dinamik ve etkin bir sadakat platformu sunulur.
  • Puan Transferi: Bankanın izin vermesi halinde müşteriler belirliödüllere ulaşabilmek için birbiri arasında puan transferi yapabilir. Puan transferi için banka tarafından çeşitli kurallar ve limitler de tanımlanabilir.
  • Alt Sadakat Şemaları: Mağazaların veya sadakat programının diğer ortaklarının, kendi mağaza gruplarına özel alt sadakat şemaları tanımlamasına imkân sağlar. Bu alt sadakat şemaları, merkezi yönetim altında ana sadakat programı üzerinden kontrol edilip yönetilebilir.
  • Çapraz Sadakat Şemaları: Kurumların diğer kurumlara ait sadakat programlarına entegrasyonu sağlanabilir. Bu sayede bir PayFlex sistemi üzerinden kazanılan puanlar başka kurumlara ait sadakat sistemi puanlarına, millerine veya bonuslarına dönüştürülebilir.
  • Hediye Mağazası Entegrasyonu: Puanın başka sadakat programlarına aktarılmasının veya paraya dönüştürülerek harcanmasının yanı sıra online hediye mağazası entegrasyonu ile müşteriler internet, POS cihazı veya mobil cihaz kanallarıyla puanları karşılığında hediye siparişi verebilir.

PayFlex Relationship Loyalty broşürünü indirmek için tıklayın.

PERAKENDE

Perakendeciler, AVM’ler, petrol dağıtım şirketleri, zincir mağazalar ve restoranlar... Tüm bu işletmeler dönemsel olarak düzenledikleri hediye ve indirim kampanyalarıyla müşteri sayısında ve gelirde yükselişler kaydediyor. İnnova tarafından PayFlex platformu üzerine inşa edilen PayFlex Loyalty sadakat programı sayesinde kart sahibi müşterilere sürekli avantajlar sağlanarak marka imajını yükseltmek ve bağlılığı artırmak mümkün oluyor.

PayFlex Relationship Loyalty çözümüyle müşteri ilişkilerinde yeni bir dönem başlatın.

İşletmelere yönelik zengin özellikler

PayFlex Loyalty işletmelere web tabanlı raporlama arayüzü ile detaylı raporlama imkânı sağlıyor. Çözümde, kasiyer tarafından el ile yapılabilen gün sonu işlemi otomatik hale getiriliyor. Sistem, müşterilerin mağaza bazında segmentasyonunu sağlarken, çok çeşitli işlem kanalları ile esnek bir kullanım sunuyor. Mağaza bazında kampanya, promosyon ve mesaj yönetimi özellikleri bulunan PayFlex Loyalty, müşterilere, düzenlenecek hediye çekilişleri için katılım hakkı da kazandırabiliyor.

PayFlex Loyalty çözümünde müşteriler, yaptıkları harcamalar karşılığı kazandıkları puanları yine aynı mağazalarda ürün veya hizmet satın almak için kullanabiliyor. Bu olanak müşterilerin, mağazalara kazandıkları puanları harcamak için geldiklerinde daha fazla alışveriş yaparak ayrılabilmelerini sağlıyor. İşletmeler bu sayede sadece ana ürünlerinden elde ettikleri geliri artırmakla kalmıyor, yan ürün ve hizmetlerini de tanıtma ve müşterileri mağazalarına daha kolay çekebilme şansını yakalıyor.

Yeni bir müşteri kazanmanın maliyeti, mevcut müşteriyi elde tutmanın maliyetinden çok daha yüksek…

Puan Kazanma ve Harcama: Alışveriş işlemlerinden ve ilişkisel işlemlerden puan kazanılabilir. Kazanılan puanlar ise mobil cihaz, IVR, POS cihazı, internet gibi farklı kanallardan doğrudan harcanabileceği gibi çapraz sadakat uygulamaları, hediye çekleri veya indirimlere dönüştürülerek de kullanılabilir.

Anında İndirimler ve Hediye Çekleri: Daha önceden sistemde tanımlanmış olan kurallara göre oluşturulan kampanyalar dâhilinde, müşteriler için alışveriş esnasında üretilen indirimler ve hediye çekleri sunulabilir.

Tek Hesapta Birden Fazla Sadakat Kartı: Abonenin birden fazla sadakat kartı varsa tüm kazanımlar tek bir hesapta toplanabilir. Ortak hesaba bağlı kartlara ödül puanlar dinamik olarak dağıtılabilir, limitler tanımlanabilir.

Aile Kartları: Yine birden fazla sadakat kartının kullanıldığı, ama bu kartlardan bir tanesinin ana kart olarak konumlandırıldığı kullanım şeklidir. Alışverişler, şifre değişiklikleri ve benzeri işlemler ana kart sahibine sürekli olarak bildirilir.

Puan Transferi: Aboneler birbirleri arasında puan transferi yapabilir.

Puan Satın Alma: Harcama için abonenin puanı yetersizse, taahhütle (veya ödeme ile) puan satın alabilir.

Alt Sadakat Şemaları: Mağazaların veya sadakat programının diğer ortaklarının, kendi mağaza gruplarına özel alt sadakat şemaları tanımlamasına imkân sağlar. Bu alt sadakat şemaları, merkezi yönetim altında ana sadakat programı üzerinden kontrol edilip yönetilebilir.

Çapraz Sadakat Şemaları: Kurumların diğer kurumlara ait sadakat programlarına entegrasyonu sağlanabilir. Bu sayede bir PayFlex sistemi üzerinden kazanılan puanlar başka kurumlara ait sadakat sistemi puanlarına/millerine/bonuslarına dönüştürülebilir.

Hediye Mağazası Entegrasyonu: Online hediye mağazası entegrasyonu ile aboneler internet, POS cihazı, mobil cihaz gibi kanallardan adreslerine teslim edilecek hediyelerin stok durumunu sorgulayıp sipariş verebilirler.

Müşteri Segmentasyonu: Etkili müşteri segmentasyonu ile mağaza-müşteri arası ilişkiler farklılaştırılabilir:

  • Kurumların farklı parametrelerle işlem yapan müşteri segmentlerini kolayca oluşturmasına imkân sağlar.
  • Kazanım ve/veya harcama şemaları müşteri segmentlerine göre farklılaştırılabilir.
  • A mağazası için çok değerli olan bir abone B mağazası için çok da önemli olmayabilir. Bu yüzden farklı mağazalarda birbirinden ayrı segmentasyonlar uygulanabilir.

Kampanya ve Promosyon İşlemleri: PayFlex Loyalty ile ürün, abone segmenti veya zaman gibi değişkenler baz alınarak, aboneler için dinamik kampanyalar veya promosyonlar oluşturulabilir. Bu kampanyalar ve promosyonlar ile farklı hedefler amaçlanabilir:

  • Yeni müşteri kazanımı
  • Mevcut müşterilerin bağlılığının artırılması
  • Satışların artırılması
  • Çapraz satış programları oluşturulması
Müşteriye fırsatlar sunmada sınırları ortadan kaldıran bir sadakat sistemi hayal edin. OfferMe ile gerçeğe dönüştürün ve kazanın.

Sadakat sistemleri üzerine yapılan sayısız araştırmanın ve müşteri bağlılığı anketlerinin ortak sonuçları, müşteriyle ‘arkadaş’ olan markanın kazandığını açıkça gösteriyor. Müşterisiyle yakın ilişki kurarak onun günlük hayatına uyum sağlamış ve atacağı bir sonraki adımı doğru tahmin eden tüm markalar, yarın da var olmayı garanti altına alıyor.

Kapıdan giren müşterinin, son 1 yıldır her sabah kahvesini sütlü içtiğini bilmek, kahve içtikten 2 saat sonra acıkacağını öngörebilmek, sizi yarına taşıyacak fırsatları yakalamanın en kolay yolu…

PayFlex ile bu artık mümkün!

Bugüne kadar size sunulan sadakat sistemlerinin ötesinde PayFlex OfferMe, mağazanızı müşteri açısından bir cazibe merkezi haline getirecek tüm özelliklere sahip. Müşteriyi yakından tanımak, uzun vadeli bir ilişkiyi başlatmak ve onlara alışılmışın dışında fırsatlar sunmak artık çok kolay.

Müşteri gözüyle sadakat sistemi;
  • İşe yaramaz puanlar değil, gerçek kazanımlar sunmalı,
  • Daha fazla kazanım seçenekleri ve fayda önerilerinde bulunmalı,
  • Kişiye özel indirimler ve kampanyalar vaat etmeli,
  • Sunduğu teklifler ile sizi diğer müşterilerden ayırmalı,
  • O markaya olan bağlılığınızı fazlasıyla ödüllendirmeli…

Sınırlayıcı puan sistemlerini unutun

Müşteri sadakatini sürekli kılmanın en etkili yolu olarak görülen puan sistemleri PayFlex OfferMe ile bir sonraki aşamaya taşınmış oluyor. Alışılmış puan sistemlerinin aksine hem marka, hem de müşteri açısından çok daha faydalı olacak yepyeni başarılı bir model oluşturuyor.

OfferMe sayesinde müşteriler sizden; bir ürün satın aldıklarında, Facebook sayfanızı beğendiklerinde veya mağazanızda check-in yaptıklarında kaç puan kazanacaklarını anında görüyor, kendilerine sunulan tekliflerden birini seçip hemen kullanabiliyor. Görev tanımlamaları ile bu aksiyonlar bir senaryo şeklinde tanımlanıp sunulan kazanıma ulaşmayı amaçlayan müşterilerin adım adım takip edilebilmesi sağlanabiliyor.

Aktif kullanıcıya kazandıran sistem

OfferMe’in özelliği, marka ile müşteri ilişkisini sürekli canlı tutması… Çözüm sayesinde müşterilerin, markanın ürün ve hizmetlerini kullanmalarının yanı sıra, markayı sosyal ağlarına dâhil etmeleri, günlük yaşamını markayla paylaşmaları ve bütünleştirmeleri mümkün oluyor. Bu da sizi, sıradan bir sadakat sisteminden kat kat daha etkili bir sisteme kavuşturuyor.

Hayalinizdeki Kampanyaları Tanımlayın

Sunduğu dinamik kampanya arayüzü ile OfferMe üzerinden kampanya tanımlarken tamamen özgürsünüz. Sistemdeki aksiyonları ve kontrolleri istediğiniz parametreler ile seçebilir ve sonucunda ne sunulacağını da aynı şekilde tercihinize göre tanımlayabilirsiniz. Örnek olarak: “10 gün içerisinde toplam 150 TL alışveriş yapan, en az bir defa Facebook’ta bir aksiyon paylaşan, Foursquare’de mağazada check-in yapan ve #Innova şeklinde tweet atan her müşteriye 750 puan ve futbol maç biletlerinde 10% indirim” gibi tanımlamalar yapabilirsiniz.

Farkımız mobil ve kişiye özel sadakat

Sadakat sistemlerinin en hassas kısmı kuşkusuz iletişim kanalı ve faydanın üretilmesi... Web portalına ek olarak sunulacak bir mobil kanal ve beraberinde oluşturulacak dinamik kampanyalar, yapılan sadakat yatırımının gerçek müşteri bağlılığı olarak geri alınabilmesi açısından kritik öneme sahip.

5 ülkede onlarca kurumun tercih ettiği PayFlex, sadakat sistemleri konusundaki başarısı kanıtlanmış, en güvenilir çözümleri sunan platformlar arasında bulunuyor. İnnova’nın uygulama geliştirme ve kullanıcı deneyimi alanlarındaki tecrübesi sonucunda ortaya çıkan OfferMe çözümü, mobil cihazlar üzerinde etkili ve uyarlanabilir bir sadakat sisteminin kurgulanmasına olanak tanıyor.

Modüler yapı ile ihtiyaç kadar kullanım

OfferMe çözümü, modüler yapısı ile kurumlara esneklik sağlıyor. Bu sayede mevcut sadakat altyapılarını güçlendirmek ve güncellemek isteyen işletmeler, tercih ettikleri modülleri parça parça veya bütün halinde kendi sistemlerine dahil edebiliyor.

Oracle ve Microsoft gibi, CRM sistemlerine adapte edilmiş sadakat programlarını kullanan tüm işletmeler, bu programların üzerine OfferMe çözümünü ekleyerek mobil alandaki yatırımlarını tamamlayabiliyor. OfferMe, kullanıcı veritabanı olarak CRM sisteminin veritabanını da kullanabiliyor.

NELER SUNUYORUZ?

  • SOA çözüm mimarisi
  • Özelleştirilebilir senaryolar ve arayüzler
  • Mobil kanallar
  • Sosyal medya ve satış kanalı entegrasyonları
  • Dinamik kampanyalar
  • Konum bazlı teklifler
  • Modüler yapı
  • Esnek entegrasyonlar

Teknik Özellikleri

Tüm mobil cihazlara uyumlu

OfferMe konum tabanlı senaryolar haricinde, tarayıcı tabanlı bir çözüm olarak HTML5 altyapısı ile sunulabiliyor. Bu sayede marka ve model ayırt etmeksizin, tüm mobil cihazlar üzerinde sorunsuz bir şekilde çalışıyor. İnnova’nın uzman uygulama geliştirme ekibi, size özel arayüzleri, sadakat sisteminiz üzerinde tam hakimiyet sağlayan hatasız ve sorunsuz bir yapıya dönüştürüyor. Kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak tasarlanan arayüzler, kurumsal kimliğinizi yansıtacak şekilde kurgulanabiliyor.

Bluetooth 4.0 (BLE)

OfferMe çözümü, konum bazlı kampanyalar ve mağazada müşteriyi tanıma senaryolarında iletişim teknolojisi olarak düşük enerji tüketimi değerleriyle ön plana çıkan Bluetooth 4.0’ı (BLE – Bluetooth Low Energy) kullanıyor. 2011 yılından itibaren üretilen hemen hemen pek çok akıllı telefonda bulunan BLE teknolojisi 50 metre mesafe içerisinde aktif olarak konum takip edebilme olanağı sunuyor. BLE, kendinden önceki Bluetooth teknolojileri ile kıyaslandığında çok daha düşük enerji tükettiği için, mobil cihazlarda sürekli açık durumda kalması pil tüketiminde dezavantaj oluşturmuyor.

Sunucuda veya bulutta…

Gerek müşteri altyapısına kurulabilen, gerekse güvenilirliği Tier 3 sertifikasıyla kanıtlanmış Türk Telekom Veri Merkezi (TTVM) üzerinden bulut ortamında sunulabilen OfferMe, her iki modelde de sorunsuz bir çalışma ortamı sağlıyor.

Altyapı yatırımı ihtiyacını ortadan kaldıran bulut tabanlı OfferMe modelinde, kullanıcı verileri, sektör standartlarında şifreleme yöntemleriyle koruma altına alınıyor, farklı kurumların bilgileri birbirlerinden izole ediliyor, bilgi akışının sürekliliği her türlü ihtimal göz önüne alınarak sağlanıyor.

Entegrasyon Kanalları

- Web portalleri
- Mobil portaller
- Kiosklar
- E-Ticaret siteleri
- Yönetim portalleri
- Nakit kasaları ve POS cihazları
- CRM ve ERP sistemleri