İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

SAP Basis Hizmetleri

İş süreçlerinizin verimini artıran sistemlerin performansından emin olmak için İnnova’nın PCoE sertifikalı SAP Basis hizmetleriyle tanışın.

Mehmet ERCAN

SAP Kıdemli Proje Yöneticisi

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

+90 212 329 70 00

4 SORUDA İHTİYACINIZI SINAYIN

  • Rutin bakımlardan ve yedeklerinizden şüphe mi ediyorsunuz?
  • Birden fazla SAP sistemini yönetmekte zorlanıyor musunuz?
  • Günübirlik çözümler kronik sorunlarınız için yetersiz mi kalıyor?
  • Performans sorunları işinizi riske atmaya mı başladı?

SAP sistemleriniz için gereken her şey…

Bünyesinde bulunan SAP hizmet ve destek organizasyonunun teknik ve yapısal standartlarını, SAP AG’nin “Partner Center of Expertise” sertifikası ile belgeleyen İnnova, etkin ve sürdürülebilir SAP Basis sistem yönetim stratejileri, araçları ve tecrübesi ile sistemlerinizin güvenli ve yüksek performanslı bir biçimde hizmet vermesini sağlar.

İnnova Bilişim Çözümleri A.Ş. “Partner Center of Expertise” sertifikası sahibidir.

İnnova Basis ekibi, SAP sisteminizin her zaman kesintisiz ve yüksek verimle çalışmasını hedefler...

Sertifikalı SAP Basis ekibi hizmetinizde

İnnova bünyesindeki sertifikalı, uzman SAP Basis ekibi, sistemlerin yönetimi dışında sorun ve ihtiyaçları hızlı ve etkili bir şekilde inceler, sorgular, çözüm önerileri hazırlar ve rapor olarak size sunar. Uzaktan bağlantı ve/veya yerinde destek yöntemleri ile sorunun en kısa zamanda giderilmesini sağlar.

Diğer BT yönetim hizmetlerimiz

İnnova’nın teknoloji çözümleri alanındaki diğer yetkinliklerini incelemek için, web sitemizdeki  BT Yönetim ve Altyapı Çözümleri sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.

TÜM SAP HİZMETLERİ

  • Kurulum: İhtiyaçların belirlenmesi, sistem altyapısı tasarımı ve sistemlerin kurulum ve konfigürasyonun yapılması.
  • Sistem Kopyalama: Homojen kopyalama yöntemlerinin uygulanması.
  • Sürüm Yükseltme: Support package/ Web as kernel / Enhancement Package seviyelerinin yükseltilmesi, teknik yükseltme, veritabanı yükseltme.
  • Yedekleme ve Kurtarma: Veritabanına ve işletim sistemine uygun yedekleme ve kurtarma prosedürü hazırlanması, yedekleme işleminin gerçekleştirilmesi.
  • Bilgi Güvenliği ve Kullanıcı Yetkilendirme: Profile Generator ile yetki rol ve profillerinin oluşturulması, CUA (Central User Administration) modelinin oluşturulması, mevcut yetki profil/ rollerinin analizi ve yetki açıklarının tespiti.
  • Uzaktan İzleme, Yönetim ve Raporlama: SAP sisteminin 7x24 izlenmesi, SAP EarlyWatch ve SLA raporlarının alınması.
  • SAP Healthcheck: Güvenlik açıklarının ve performans sorunlarının tespiti, detaylı log incelemesi, hata ayıklama, yedekleme prosedürünün ve yedeklemenin prosedüre uygunluğunun incelenmesi, SAP ve veritabanı performans ayarlarının yapılması.
  • SAP Quality Check: Yeni SAP implementasyon projelerinizde, SAP Sistemlerinizin teknik altyapısının proje ihtiyaçlarına uygunluğunun incelenmesi, SAP ve veritabanı performans ayarları, güvenlik açıklarının ve performans sorunlarının tespit edilmesi.
  • Üst Birim Yönetimi: SAP sistem üst birimlerinin oluşturulması, kalite/güvence testleri, eğitim vb. ihtiyaçlar doğrultusunda üst birim kopyalama yapılması.
  • Harici Sistemler ile SAP Entegrasyonları: İhtiyaca uygun yapının belirlenmesi ve konfigürasyon sağlanması.
  • TMS (Transport Management System): Geliştirme sistemlerinde yapılan geliştirmelerin test edilip canlı sisteme taşınması için uygun mimarinin konfigürasyonu ve yönetimin sağlanması.