İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

SAP CRM

Satış odaklı müşteri ilişkileri yönetiminde bulut tabanlı hizmetler SAP Cloud’da…

Murat Dinç

BI&EPM&CRM Çözüm Yöneticisi

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

+90 212 329 73 15
SAP CRM ile memnun müşteriler, kolaylaşan süreçler ve daha karlı satış operasyonları…

İş süreçleri yönetiminin ayrılmaz bir parçası haline gelen müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), müşteri verisini elde etmekten satışları artırmaya kadar uzanan yoldaki tüm süreçleri kapsıyor. SAP CRM bu uzun yolda satış odaklı bir CRM uygulamasını bulut tabanlı olarak sunuyor. SAP Cloud Sales, satış temsilcisinden orta ve üst düzey yöneticilerine kadar satış operasyonlarını yakından takip eden ve süreci mükemmelleştirmeyi hedefleyen tüm kurumlara en iyi çözümü sunuyor.

Altyapı yatırımı gerektirmeyen bulut tabanlı (cloud CRM) SAP CRM, gerek duyulan tüm uygulamaları kurumlara web tabanlı olarak sunabiliyor. Böylece kurumlar lisans ve altyapı maliyetlerinden kurtularak yalnızca tercih ettikleri uygulamaların bedelini kullanıcı sayısı ile hesaplayarak ödemiş oluyor. Ayrıca yükseltme (CRM upgrade), bakım vb. tüm ekstra yüklerden kurtuluyor.

İhtiyacınız kadar CRM

Kullanıcı bazında aylık olarak lisanslanarak sunulan SAP CRM, kurumların sahip olma; yatırım, bakım ve yükseltme maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen bir çözüm… Her ölçekteki kurum, sektörel ihtiyaçları doğrultusunda tanımlanan çözüm sayesinde pazarlama, satış ve hizmet süreçlerinin iyileştirilmesi ve uygun maliyetlerle yönetilebilmesi sağlanıyor.

SAP Cloud for Sales

Günümüzde işin kesintisiz biçimde yürütülmesi için süreçler ofis içine hapsolmuyor. SAP CRM; müşteri bilgilerinin yönetimi, iletişim bilgilerinin güncellenmesi ve organize edilmesi, önemli toplantıların ayarlanması, olası satışların ve müşterilerin izlenmesi gibi birçok süreci ofis dışına taşıyarak ekibinizin zamanı çok daha iyi değerlendirmesini sağlıyor. Satış süreçlerini yakından takip eden satış yöneticileri ve üst düzey yöneticiler için birbirinden işlevli raporlar da SAP CRM’in önemli avantajları arasında bulunuyor.

Kolay adaptasyon

SAP CRM, bulut tabanlı yapısında alışılmış SAP ekranlarını sunması ve Microsoft Office arayüzleri ile entegre çalışabilmesi sayesinde kullanıcıların adaptasyon sürecini kısaltır. Tüm Office ürünleri, bu çözümle beraber çalışabiliyor. Kullanıcılar Excel, Word ve Outlook kullanımlarının yanına SAP Cloud for Sales’ı da ekleyerek iş süreçlerine devam edebiliyor. Bir yandan geleneksel veri giriş ekranlarını kullanan kullanıcılar, diğer yandan tarayıcı tabanlı ekranlara erişebilir. Bu durum operasyon maliyetlerini azalttığı gibi eğitim sürelerini de kısaltıyor.

AVANTAJLAR

  • Satış odaklı CRM operasyonları,
  • Mevcut satış rakamlarının korunmasının kolaylaşması,
  • Daha fazla satış yapabilmenin önündeki maliyetlerin azaltılması,
  • İstatistik, tahmin ve raporlara her zaman her yerden ulaşılabilmesi,
  • Müşteriler ile ilgili en güncel bilgilere ulaşabilmesi
  • Müşteri bağlılığının sağlanması ve korunması,
  • Yeni müşteri kazanmanın ve satışları artırmanın kolaylaşması,
  • Anlık verinin işlenerek satış ve CRM süreçlerine dahil edilmesi,
  • Operasyonel ve üst düzey raporlama (satış yöneticisi)
  • SAP Cloud Sales ile altyapı, bakım ve yükseltme maliyetlerinden tasarruf,
  • İnnova güvencesiyle 7/24 teknik ve operasyonel destek…