İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

SAP Odaklı Yönetilebilir Hizmetlerimiz

SAP ile ilgili tüm işlerinizi bize bırakın, KPI’ları ve SLA’leri baştan belirleyin, siz sadece esas işinize odaklanın.





SAP’ye özel yönetilebilir İnnova hizmetleri sayesinde düşük maliyetler, sorunsuz operasyonlar ve mutlak iş sürekliliği garanti altında...

Günümüzün yükselen trendi olan hizmet sektörü BT alanında da hızla şekilleniyor. Kurumlar artık, spesifik konulardaki hizmetler için kendi kaynaklarını uzman hale getirmek yerine, dış kaynak yöntemiyle profesyonel hizmet almayı tercih ediyor. Bir anlamda OPEX temelli maliyetler hızla CAPEX’e dönüyor. Diğer taraftan Dış Kaynak satın almayı seçen firmalar bu çözümden de %100 memnun olamıyor. Çünkü uzun dönemli sözleşmelerde hizmet kalitesinin sürdürülebilirliği riske giriyor. Dış kaynakların yönetimi de firmanın efor harcaması gereken bir iş odağı haline geliyor. Bu yüzden İnnova, tamamen ölçülebilir, KPI ve SLA anlaşmaları ile garanti altına alınmış Yönetilebilir Hizmet modelini devreye sokuyor.

  1. Kaynak yönetimindeki zorluklar

  2. Çalışan sirkülasyonundan kaynaklanan (turnover) maliyetler

  3. Finansman kayıpları

  4. Müşteri memnuniyetinde düşüş

  5. Zamanında tamamlanamayan projeler



SAP hizmetlerinde neden İnnova?

İnnova, 900’ü aşkın mühendisten oluşan uzman kadrosuyla BT hizmet sektörünün de liderleri arasında... Yönetilebilir hizmet yelpazesi ve hizmet kalitesinin güvenilirliği açısından Türkiye’deki sayılı sağlayıcılar arasında bulunan İnnova, uzman destek ekiplerinin SAP tecrübesiyle, hızlı ve güvenilir SAP desteğini, tüm dünyada kabul görmüş *metodolojilerle sunuyor. İnnova olarak amacımız, dünya standartlarındaki teknolojiyi ve hizmet çözümlerini kullanarak, kurum içi kaynaklarınızı korumak ve sizin temel iş süreçlerinize yoğunlaşabilmenizi sağlamak...

İnnova tarafından sunulan ve sadece SAP’ye odaklı hizmetleri bir araya toplayan SAP Managed Services (SAP Yönetilebilir Hizmetleri), kurulumdan bakım ve güncellemeye, operasyondan yükseltme işlemlerine kadar uçtan uca çözüm sunuyor. Kurumlar, İnnova’nın profesyonel SAP hizmet personeliyle sunduğu yönetilebilir hizmetler (SAP Managed Services) sayesinde ana iş süreçlerini sekteye uğratan çok önemli risklerden kurtuluyor.

Size özel, eksiksiz çözümler

Her müşterimizin belirgin iş stratejileri ve talepleri olduğunu biliyoruz. Taleplerinize odaklanıyor, “SAP ihtiyaçlarınızla nasıl buluşur” sorusuna yanıt aramak için sizinle birlikte çalışıyoruz. Sahip olduğumuz işlevsel ve teknik uzmanlıklarla, kurumunuzu yeni sisteme en uygun şekilde adapte etmek ve iş süreçlerinizi yeniden yapılandırmak için destek oluyoruz. Yarının ihtiyaçlarını kapsayacak uzun vadeli SAP çözümleri kurguluyoruz.

NE SUNUYORUZ?

  • SAP Operasyon Hizmetleri:

    Altyapı hizmetlerini kapsayan sistem bakım, destek işleri...
  • SAP Uygulama Hizmetleri:

    Sürekli iyileştirme süreçlerinin de dahil olduğu günlük işler, yazılım desteği, yazılım bakımı vb. işlemler için toplu destek...
  • SAP Hizmet Yönetimi:

    SAP odaklı tüm kurumsal ihtiyaçlarınız için güvenilir destek... Önceden tanımlanmış iş ihtiyaçlarınıza göre uzmanlaşmış ve özel olarak sunulan bir hizmet ekibi...
  • SAP Destek Hizmetleri:

    Türkiye’deki SAP kullanan farklı sektörlerden pek çok şirkete proje rehberliği, uygulama ve danışmanlık hizmetleri...

KURUMLAR NE KAZANIR?

  • BT birimleri kaynak yönetimiyle uğraşmaz. Tüm işlemleri İnnova’nın Yönetilebilir SAP Hizmetleri (SAP Managed Services) üzerinden yürütür ve sonuçları kolayca denetler.
  • İş birimleri, kapasite ve zaman planı dâhilinde talep edilen işler için zaman taahüdü alır ve iş planını daha verimli hale getirebilir.
  • Finans birimleri, personel maliyetlerini yatırım maliyetlerine dönüştürerek kârlılığı artırır.
  • Kurumlar zamandan tasarruf eder, odağını korur, riskleri minimuma indirir.

Her zaman bir adım ötesi için...

Türkiye’deki en tecrübeli SAP danışmanlarına sahip İnnova sayesinde kurumlar artık, danışmanları seçmek, eğitmek ve koordine etmekle uğraşmak zorunda kalmıyor. Bu durum, kurumların, doğrudan klasikleşmiş hizmet sözleşmeleriyle yakalayamadığı esnekliğe kavuşmalarını sağlıyor.

Güçlü proje yönetimi metodolojilerimiz, hedeflerin net bir şekilde anlaşılmasını ve tam zamanında, mevcut bütçeyle, gereken kaynakları bir araya getirmeyi kolaylaştırıyor. İnnova, SAP yatırımınızdan maksimum fayda sağlayabilmeniz için çalışarak; Piyasa bilgisi, teknik bilgi ve işlevsel uzmanlığı bir araya getirir, iş süreçlerinizden en yüksek verimi alabilmenizi sağlıyor.

Temel ihtiyaç: Hizmet süreçlerinin etkili ve hızlı fayda sağlayacak biçimde ve en düşük ‘kesinti’ riskiyle yürütülmesidir.

SAP ve SAP dışındaki tüm sistemler...

SAP konusundaki uzmanlık alanları ve bugüne kadar gerçekleştirdiği SAP projeleriyle kendini kanıtlayan İnnova aslında, yalnızca bir SAP danışmanlık firması değil... İş uygulamaları, teknoloji altyapıları, eğitim gibi pek çok alanda tecrübeye sahip olan İnnova, SAP sistemlerine entegre edilen diğer uygulamalar, teknolojiler; hatta SAP dışındaki sistemlerde de kurumunuzun ihtiyaç duyduğu tüm çözüm ve hizmetleri sunuyor.

‘Trusted Partnership’ ağı

İnnova, SAP alanında faaliyet gösteren ve belirli kalitede hizmet veren tedarikçilerle oluşturduğu Trusted Partner ağı sayesinde çok daha büyük bir kaynak havuzuna sahiptir. Bu kaynak havuzu, size, her ölçekteki projenin başarıyla tamamlanmasını sağlayacak uzmanlık ve tecrübeyi sağlar.

Tam performans ve güvenlik: Agile

Yazılımların güvenilirliğini artırmak, mühendislik süresini azaltmak ve uygulamaları belli bir sürede yetiştirmek gerektiğinde kurumlar, mühendislik maliyetini azaltan yollara ihtiyaç duyuyor. Agile Development adı verilen metodoloji sayesinde olası hatalar minimuma indirilerek üretim maliyeti düşürülüyor. Özellikle Agile metodolojisi, uygulamalardan kaynaklanan büyük riskleri ortadan kaldırıyor.

Çoğu şirketin ulaşmak için çaba harcadığı güvenlik standartları, iyi tasarlanmış bir uygulamanın bakım sürecinde ancak müşterilerinin ihtiyaçlarına cevap vermedeki süreyi aşmamasıyla mümkün... Agile Development Methodology bunu, geliştirme hatalarını minimuma indirerek ve sürekli sınama yaparak, hataların hızlıca bulunmasına olanak tanıyarak gerçekleştirir. İnnova’nın tüm uygulama geliştirme metodolojileri hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

SAP Eğitim Hizmetleri

Yeni bir kurumsal sistemi hayata geçirirken sıklıkla, canlı olarak devam eden bir sistem zaten vardır. Kullanıcıların kurumsal sistemlerdeki bu köklü değişime ayak uydurması beklenir. Ancak bu, genelde, uzun vadede gerçekleşebilecek, zorlu bir hedeftir. İnnova, son kullanıcı eğitimi ve dönüşüm süreçleri yönetiminin proje başarılarının hayati unsurları olduğuna inanıyor. Bu anlamda projeyi en başından itibaren, kullanıcı eğitimlerinin, projeyle gelen dönüşümün bir parçası olduğununu göz önünde bulundurarak kurguluyor. Sistemi doğrudan kullanacak tüm persoenlin mümkün olan en kısa sürede donanımlı hale gelmesini hedefliyor.

HER ZAMAN KAZANIRSINIZ!

  • Sürekli iyileştirme ile artan verim
  • Hızlı kurtarma hizmetleri ve risklerin azaltılması
  • IT birimleri ile iş birimleri arasındaki ilişkileri geliştirme
  • Denetlenebilir süreçlerin ve prosedürlerin merkezileşmesi
  • Olay analizleri
  • Tüm hizmet ofisini SAP uygulamalarına destek olmaları için entegre etme
  • Sistem kontrolü, kapasite yönetimi, merkezi yönetim ve performans yönetiminin dahil olduğu konularda önleyici aksiyonlar alabilme
  • Kod kullanımını azaltma

7/24, her yerden hizmet yönetimi

Web tabanlı SAP hizmetleri, güçlü platformlar üzerinden günde 24 saat, haftada 7 gün takip ediliyor. Bulut tabanlı SAP çözümleri; Ağınız, güvenliğiniz, veri yönetiminiz ve donanım ihtiyaçlarınızı gözeterek her zaman canlı tutuluyor. Güncelleme ve bakım işlemleri tamamen İnnova tarafından sorunsuzca gerçekleştiriliyor. Aynı zamanda organizasyonunuz için uygun maliyet tasarrufu alternatifleri, yeni yönetilebilir servisler, hosting gibi ihtiyaçlarınıza her zaman destek sunuluyor.

SAP BAKIMLARI

  • SAP Kurumsal Destek:

    SAP bakım hizmetleri genellikle büyük ölçekli kuruluşların tercihi... Bu, proaktif bir desteğin yanı sıra, SLA ile önemli sistem bakım operasyonlarının da eklenmesiyle oluşan standart desteği de kapsar.
  • SAP Standart Destek:

    Spesifik bir şekilde SAP sistemlerindeki sorunları ortadan kaldırmaya kilitlenmiş, problem çözümü ve bilgi transferinin yanı sıra, sistemlerin çalışır durumunu korurken hizmet ve araçları kullanarak maliyetleri ve riski minimize etmeyi sağlar.

İNNOVA BACKOFFICE HİZMETLERİ

  • Uzmanlığı geliştirir, bir araya getirir ve işlemlerin sağlıklı bir şekilde yürütülmesini garanti altına alır.
  • SAP sistemleri ile ilgili tüm faaliyetleri koordine eder ve uygular.
  • Faaliyetler uzaktan, arka ofisten veya bulunduğunuz herhangi bir yerden uygulanabilir. Bazı uzaktan faaliyetler, güvenli VPN bağlantısıyla gerçekleştirilir.
  • En önemli yeteneği ‘sürekli iyileştirme’dir.
  • Böylece teknolojik ilerlemeler hizmet verimini uygun maliyetli hale getirmek veya hizmet veriminin kalitesini optimize etmek için gözden geçirilir. Bu teklifler hakkında hizmet yöneticisi bilgilendirilir.

Hizmet Yöneticisi;

  • Taleplerinizi alır, ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde belirler.
  • Kurum içi proje müdürü olmaksızın projeyi planlamak için proje yönetim sorumluluklarını üzerine alır.
  • Müşteriyle işbirliği içinde sürekli iyileştirme sürecinin bakımını yapar.
  • Yaşanan yoğunluklarda ve acil durumlarda iletişime geçilecek ilk unsurdur.

İşinize değer katar;

  • Yerinde hizmet danışmanlığı ile İnnova SAP hizmetlerinin tamamına anında erişin.
  • Danışmanları seçmek, eğitmek ve koordine etmek için zaman ve efor harcamayın.
  • Esnekliği artırın ve ihtiyacınız olan yüksek kalitedeki hizmetlere kavuşun.
  • İnovasyon ve gelişimi artırın.
  • Şirketler bugün, gelişen piyasaların sürekli baskıları, küresel iş faaliyetlerinin artan maliyetleri ve karmaşaya meydan okumaya çalışıyor. Bu baskı, daha esnek ve ölçeklenebilir çözümlerin ortaya çıkmasını gerektiriyor. Üstelik şirketler SAP yatırımlarını takip etmek için çözümler planlarken, güvenilir SAP destek personelleri arıyor. İnnova’nın SAP hizmetleri bu noktada devreye giriyor.

    Avantajlar: SAP Managed Services

    • Sunulan seçenekler, bütçe ve süreçlerin gereksinimlerini karşılamak için özelleştirmelere izin verir.
    • Öngörülebilir tüketim modeli sunar.
    • Kaynak veya maliyet baskısı olmadan kurumsal çözümlere sahip olursunuz.
    • Sağlam ölçümlere dayalı hizmet sözleşmeleri (SLA’ler) sunar.
    • Talep edildiği anda verilen hızlı ve güvenilir hizmet çözümleriyle maliyetleri azaltır.

    SAP Operasyon Hizmetleri

    SAP sistemlerinin performansını optimize ederken günlük operasyonlardaki kesinti risklerini en aza indirmek için...

    Hosting & Altyapı:

    • Hosting&IT altyapı hizmetleri
    • Donanım tedariği ve sistem güvenliği
    • Yedekleme, onarım ve iyileştirme hizmetleri.

    Operasyon Desteği:

    • 7/24 aktif sistem kontrol hizmeti
    • Arayüz ve programların kontrolü
    • Sistem optimizasyonu (performans, depolama, vb.)

    Operasyon Projeleri:

    • İlave sistem parçaları ve uzantılarının yüklenmesi
    • Teknik güncellemeler, platform değişiklikleri ve veritabanı geçişleri.
    • SAP Basis ve sistem danışmanlığı desteği.

    SAP Uygulama Hizmetleri

    SAP yatırımlarından en yüksek verimi alabilmeniz için...

    SAP Uygulama Desteği:

    • 1. ,2. ve 3. düzeyde destek
    • Bütünleşik olay yönetimi ve karar mekanizması

    Anında Hizmet:

    • Rapor tasarımı ve geliştirmesi (SAP BI ve SAP BusinessObjects)
    • SAP Süreç Entegrasyon (PI) Desteği
    • Ad-hoc danışmanlık desteği

    Sürekli İyileştirmeler:

    • Dönüşüm talepleri yönetimi
    • İşlevsel iyileştirmeler
    • İş süreç yönetimi üzerine tavsiyeler

    Uygulama Projeleri:

    • Yeni SAP modüllerinin uygulanması
    • Yeni SAP süreçlerinin, görevlerinin ve çözümlerinin uygulanması
    • Piyasaya yeni sunulan SAP hizmetleri, gelecekteki projeler ve SAP güncellemeleri

    SAP Hizmet Yönetimi

    Uçtan uca SAP hizmetleri için size özel hizmet masası...

    İnnova Servis Masası

    • Tam olarak sizin SAP konfigürasyonunuzu çok iyi bilen bir destek ekibi atanır.
    • İnnova’nın SAP iş ortaklığı sayesinde tüm SAP kaynaklarına erişim sağlanır.

    SAP Destek Hizmetleri

    Proje yönetimi ve lisans hizmetlerini kapsayan tüm destek hizmetleri...

    • Süreç Optimizasyonu & Çözüm Mimarlığı
    • Proje Yönetimi Hizmetleri
    • SAP Danışmanlık Hizmetleri
    • SAP Yazılım Hizmetleri
    • SAP Yazılım Lisans Yenileme/Yükseltme
    İnnova’nın proje yönetimi metodolojisiyle kısa sürede başarıya ulaşan SAP projeleri...

    İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi, Proje Yönetimi ve Kalite Güvencesi alanlarından en iyi uygulamaları İnnova’nın hizmet anlayışı ile elde etmenizi sağlıyor. Bu yaklaşımlar, Proje Yönetim Enstitüsü (PMI), Yazılım Mühendisliği Enstitüsü (SEI) ve Uluslararası Standart Örgütü (ISO) kuruluşlarının standartları ile tamamen uyumlu...

    İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi; Süreçler, araçlar, teknikler ve modeller üzerinde IT görevlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Aynı zamanda görevleri, farklı müşteri tiplerine ve ürün setlerine göre yönetmek için sürdürülebilir bir disiplin sunuyor. İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi, proje kalitesinin her aşamada korunmasına yardımcı oluyor ve sürekli iyileştirilmesi için için çalışıyor.

    Metodoloji, Proje Yönetimi’ni üç aşamada ele alır. Planlama, yürütme ve kapanış... Bu aşamalardan her biri proje yönetimindeki yaşam döngüsünün ayrı bir etabıdır. Bu yapı, döngü boyunca projeyi gözden geçirebilmeyi ve kontrolü sağlar.

    1. Planlama: Proje kapsamında onaylanmış şu faaliyetleri içerir: Proje kontrol süreçlerinin oluşturulması (ör: Dönüşüm Süreçleri Yönetimi, Risk Yönetimi) ve bütçe.

    2. Yürütme: Proje planına göre ilerlemeyi sağlar. İletişimi yürütmenin anahtar faaliyetidir ve projenin her aşamasında şeffaflığı sağlar: Durum raporlamasını, proje analizlerini, kalite güvencesini ve planlama aşamasında oluşturulan kontrol süreçlerini kapsar.

    3. Kapanış: Birçok aktivite, yürütme aşamasının uzantısı olmasına rağmen kapanışta tamamlanır.

    İnnova Hizmet Noktası

    İnnova, SAP müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için ITIL v3 standardında hizmetler sunar. Tüm faaliyetler öncelikle, İnnova’nın Hizmet Noktası’nda (İnnova Servis Masası) toplanır ve ‘biletleme’ (ticketing) sistemiyle takibi başlatılır. Biletleme yöntemi, onarım, kurtarma vb. işlemlerde aciliyet ve önem derecesinin belirlenmesine ve süreçlerin buna göre düzenlenmesine yardımcı olur. Ayrıca, İnnova çalışanları tarafından takip ve kontrol edilerek kullanılan bu biletlere ek olarak İnnova Hizmet Portalı, müşterilerimizin web tabanlı olarak sunulur. İnnova, müşterilerine SAP sistemleri için kolay bir destek hizmeti sunabilmek için çalışır.

    DİĞER SAP ÇÖZÜMLERİ

    SERTİFİKALAR

    • SAP Financial Accounting
    • SAP Human Capital Management- SAP Financial Accounting
    • SAP Human Resources Management&Administration
    • SAP SuccessFactors Recruiting Management
    • SAP Management Accounting
    • SAP Incident Management with SAP BusinessObjects
    • Application Development Focus ABAP
    • SAP Business All-in-One (Incident Management) SAP Procurement