İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

SAP SRM (Tedarikçi İlişkileri Yönetimi)

Tedarikçi ilişkilerinizi uçtan uca yöneten SAP SRM ile sadece satarken değil, alırken de kazanın.

Kurumların satın alma süreçlerini talepten faturaya kadar uçtan uca yöneterek zamandan tasarruf ve yüksek kârlılık sağlayan çözümler İnnova’da. SAP Gold Partner İnnova tarafından sunulan SAP SRM (Tedarikçi İlişkileri Yönetimi) çözümüyle hem satın almadaki operasyonel süreçlerin yükünü azaltabilir, hem de tedarikçileriniz ile ilişkilerinizi kurumsal sistemleriniz üzerinden kolayca izlenebilir ve kolay yönetilebilir hale getirebilirsiniz.

Operasyonda ve yönetimde bir adım ileri!

SAP SRM’in kullanıcı dostu ekranları, talep tarafındaki kullanıcıların ve satın alma birimlerinin faaliyetlerini kolaylaştırırken, aynı zamanda yönetim kademesinin süreçlere katkısını kolaylaştırarak işin daha hızlı ilerleyebilmesini sağlar. SAP’nin kullanıcı deneyimini artıran uygulama platformu SAP Fiori’nin sunduğu mobil onay fonksiyonu ile SAP SRM, yöneticilerin sisteme erişimine gerek olmaksızın, satın alma süreçlerinin ilerleyebilmesini kolaylaştırır.

SRM’de neden İnnova?

SAP projelerindeki bilgi birikimi ve tecrübesiyle Türkiye’nin dev SAP projelerine imza atan İnnova, tedarik süreçlerini hedefleyen SAP SRM projelerinde de etkin proje yönetimi gereçekleştirir. İnnova tüm kurumlara, kıdemli SRM danışmanları ile; Proje kalite denetleme, üst düzey çözüm tasarımı ve satın alma süreç danışmanlığı desteği sunar.

Satın alma biriminizin iş yükünü hafifletin, stratejik satın alma faaliyetlerine hız verin.

SAP SRM MODÜLLERİ:

  • Self-Servis Satın alma
  • Planlama Temelli Tedarik
  • Katalog Yönetimi
  • Bütçe Kontrolü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sözleşme Yönetimi
  • Teklif / İhale Yönetimi