İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

İnsansız Hizmet Noktası

Bankacılık işlemlerine hız kazandıran self servis çözümler Kiosk İnnova’nın çok fonksiyonlu insansız hizmet noktalarında...

Volkan Özkan

Ürün Yöneticisi

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315

Her gün binlerce müşteriye sayısız ürün sunan, milyonlarca işlemi saniyeler içerisinde gerçekleştiren bankacılık sektöründe başarı hiç kuşkusuz hizmet kalitesi ve hız ekseninde kitleniyor. Her müşteriye özel olduğunu hissettirecek nitelikte hizmet sunabilmek ve bunu hızla artan müşteri sayısına rağmen başarabilmek önemli.

Bir Türk Telekom İştiraki olan İnnova’nın self servis çözümler alanındaki lider markası Kiosk İnnova, bankacılık sektörüne özel olarak geliştirdiği self servis çözümleriyle (self servis bankacılık) yıllardır yurt içinde ve yurt dışında, pek çok kurumun bu yöndeki ihtiyaçlarına en iyi çözümleri sunuyor. İçerik yönetimi, bakım ve destek konularında yıllardır elde ettiği deneyim sayesinde Kiosk İnnova, sadece sunduğu çözümle değil, çözümün sürekliliğini sağlayan hizmetleriyle de müşteri memnuniyetini üst seviyeye taşıyor.

Bankacılıkta Teknoloji

  • Bankalar şubelerinde operasyonel maliyetler robotlar ve İHN’ler sayesinde düşüyor.
  • İnsanlar ATM’lere 10 yılda alıştı ama İHN’lere adaptasyon daha hızlı olacak.
  • Türkiye’de banka müşterisinin %35’i mobil bankacılığı kullanıyor ve bu oran hızla artıyor.
Şubelerinizdeki zengin işlem yelpazesini ATM’nin hızı ve konforuyla buluşturun.

İnsansız Hizmet Noktası (İHN) Nedir?

Bankacılık gibi yoğun iş süreçlerine sahip sektörlerde, işlemleri insan gücü olmadan otomatik olarak gerçekleştirebilen, fonksiyonel açıdan zengin, esnek formlara sahip ve özelleştirilebilen self servis çözümlere verilen genel isimdir. İnsansız Hizmet Noktaları, kurumların müşteri memnuniyeti, operasyonel verimlilik ve kaynak tasarrufu gibi önemli hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.

İHN’ler ile neler yapılabilir?

  • Çağrı merkezindeki müşteri temsilcileri self servis cihazların bileşenlerini uzaktan yönetebilir.
  • Kiosklar üzerindeki kamera görüntüleri anlık takip edilebilir, bu görüntüler merkezde kaydedilebilir. Bu görüntüler, sözleşme imzalanması, evrak teslimi gibi durumlar için de ispat oluşturur.
  • BDDK, SPK, noter tebliğleri gereğince imza atan kişinin doğruluk kaydı alınabilir.
  • E-Kimlik tanıma için TÜBİTAK tarafından tasarlanmış olan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Kart Erişim Cihazı (KEC) kullanımı mümkündür.
  • Yüz takibi yapabilen kameralar ve vücut hareketlerini algılayan Kinect gibi teknolojiler işlemlerin kolaylaşmasını sağlar.
  • Büyük ekranlarda sunulan uygulamalar bankacılık işlemlerini kolaylaştırır. İşlem sırasında görüntülü görüşme ile çağrı merkezi desteği alınabilir.

7 AVANTAJ

1. Gişe kuyrukları azalıyor.

Aynı anda daha fazla müşteriye hizmet verebilen bir şube düşünün. Üstelik bunu yaparken daha az iş gücüne ihtiyaç duyan... İHN’ler ile donatılmış banka şubelerinde ve Off-site İHN’lerle iş verimi önemli ölçüde artıyor.

2. Online hizmetler şubelerde.

İnternet bankacılığını düzenli kullanan veya daha önce hiç kullanmamış tüm müşteriler için online hizmetleriniz bir adım uzaklıkta... Şube yoksa, internet var.

3. Mesai sınırı ortadan kalkıyor.

Müşterileriniz şube çalışma saatlerinize bağlı kalmasın. Açık ve kapalı tüm alanlara yerleştirilebilecek İHN’ler 7/24 kesintisiz şekilde görev başında...

4. Müşteriyle bire bir temas.

İnsansız hizmet noktaları müşterileri teknolojiden daha fazlasını sunuyor. Çağrı merkezi ile tam entegrasyon sayesinde sesli ve görüntülü desteğe kesintisiz erişim var.

5. Daha az iş gücü, daha çok işlem.

Aynı anda daha fazla müşteriye hizmet verebilen bir şube düşünün. Üstelik bunu yaparken daha az iş gücüne ihtiyaç duyan... İHN’ler ile donatılmış banka şubelerinde ve Off-site İHN’lerle iş verimi önemli ölçüde artıyor.

6. Üst düzey güvenlik.

Kiosk İnnova’nın açık ve kapalı mekânlar için geliştirdiği tüm İHN’ler, ortam koşullarına ve getirdiği risklere uyumludur. İHN’ler kendi özel güvenlik protokollerinizi donanımsal olarak destekleyecek nitelikte çözümler sunar.

7. Self servis tahsilat ve başvuru.

İnsansız hizmet noktaları referans tasarımları, geliştirilebilir ve esnek self servis teknolojik altyapısıyla destekleniyor. Kurumsal kimliğinize uygun ve tamamen özelleştirilebilir çözümler Kiosk İnnova tecrübesiyle sunuluyor.