İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Sistem Yönetimi Hizmetleri

Teknoloji ihtiyaçlarınız için altyapı yatırımı yapmanıza gerek yok. İhtiyacınız olan tüm çözümler ve gerçek uzmanlar, İnnova farkıyla kurumunuzun hizmetinde…

Eyüp Kerem Tecirli

Bilgi Teknolojileri Danışmanı

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315

Kurumların her geçen gün artan bilgi işlem yükünü yüksek hizmet kalitesiyle servis olarak almaları mümkün. Dünyada birçok kurum, farklı uzmanlıklar gerektiren BT süreçleri için bu profesyonel hizmetleri tercih ediyor. Maliyetleri azaltırken, kurum içinde sundukları BT hizmetlerinin kalitesini artırıyor... İnnova Sistem Yönetimi Hizmetleri, kurumların operasyonel süreçlerini hızlandırarak çok daha verimli ve düşük maliyetli operasyonlar gerçekleştirmelerine olanak tanır. 7 gün 24 saate varan hizmet anlaşmalarıyla tüm süreçlerin mükemmel bir şekilde işlemesi, risklerin en aza indirilmesi ve kurumun her yönden kazançlı çıkmasını sağlar.

AVANTAJLAR

  • BT operasyonları profesyonel bir şekilde yönetilir
  • Süreklilik ve kesintisizlik garanti altına alınır
  • Maliyetler düşerken hizmet kalitesi artar
  • Kurum hizmetlerine her zaman erişilebilir, iş süreçleri hızlanır
  • BT birimleri daha iş odaklı yapılara dönüşür

Geçiş süreçleri daha kolay!

Veritabanı Yönetimi Hizmetleri alanında veriler, eskisinden daha performanslı ve güvenli bir veritabanına kavuşur. Veritabanı hizmetleri, kurumsal veriyi en sağlıklı şekilde saklamak ve gerektiğinde ona en hızlı şekilde ulaşmak için önemli avantaj sunar. İnnova, sertifikalı uzmanlarıyla bu veritabanı çözümleri arasındaki geçiş (migration) süreçlerinde etkin rol oynayarak kuruma önemli katkılar sağlar.

Veritabanı ve uygulama sunucusu desteği, yama uygulamaları, yedekleme stratejileri, veritabanı kurtarma ve performans analizi ve iyileştirmeleri gibi kurumsal bilgileriniz üzerinde gerçekleştirilecek uzmanlık gerektiren kritik uygulamalarda İnnova'nın veritabanı uzmanları ve sistem yöneticilerinden oluşan Veritabanı yönetimi ekibi, ihtiyacınız olan profesyonel hizmetleri en sağlıklı biçimde hayata geçirir.

Yüksek erişilebilirlik

Uygulamaların çalışması için gerekli işlem gücünü sağlayan altyapı, işin devamlılığı açısından hayati öneme sahip. Bu noktada, projenin teslim edilmesinden sonra kurumun güçlü bir servis desteğine sahip olması da en az yüksek performans ve verimlilik konusu kadar önemli. İnnova hizmetlerinde; uygulama kesintisizliği için yüksek erişilebilirlik, yedeklilik, performans ve güvenlik ön plandadır.

Tüm güvenlik ihtiyaçları tek elden…

Yönetilen Servisler içerisinde yer alan Güvenlik Yönetimi; kimlik yönetimi, ağ ve sunucu yönetimi gibi birçok konuyla da doğrudan ilgili. Yetkisiz kişilerin erişimlerinin saptanması ve engellenmesi; güvenlik süreçlerinin işletilmesi, denetlenmesi, raporlanması ve uygulamalarda tespit edilen güvenlik açıklarının ortadan kaldırılması süreçleri İnnova tarafından yönetilir. Bu kapsamda İnnova, Bilgi Güvenliği Danışmanlığı Hizmeti ile kurumların güvenlik çalışmalarının stratejilerini oluşturmalarına yardımcı olur.

Güvenilir iş ortağınız İnnova, sistem yönetim hizmetleriyle BT'deki hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştırır.

Kusursuz sanallaştırma

Hem sunucu hem de veri depolama sistemleri katmanında donanım kaynaklarından bağımsız hale gelmeyi sağlayan ve bulut mimariye geçmek için en önemli altyapı bileşenini oluşturan İnnova çözümüdür. Tek bir donanım üzerinde birden fazla uygulamanın birbirinden izole olarak koşmasını sağlayan sanallaştırma çözümleri sayesinde donanıma yaptığınız yatırım tam anlamıyla verime dönüşür.

Altyapıya ve insan kaynağına değer katın

Donanım ve IT hizmetleri kiralamada İnnova, ihtiyacınız olan yeni altyapıyı sizin için hazır hale getirerek iş süreçlerinize odaklanmanıza katkı sağlar. Mevcut altyapının güçlendirilmesinde de devreye giren İnnova servisleri veritabanlarının modernizasyonunu bir servis olarak sunar ve kurumunuzun kaynaklarını daha verimli kullanmanıza imkân tanır.

Hizmet kalitesinde yükselme sağlayan bu yaklaşım, maliyetlerin azalmasının yanı sıra riskleri dağıtır ve BT'yi iş odaklı ve yaratıcı hale getirir. BT hizmetleri için de sunulan bu yöntem altyapıda sağlanan avantajları insan kaynaklarıyla da destekleyerek kurumunuzu çevik bir yapıya kavuşturur. Help desk hizmetleriyle desteklenen süreç, entegre olarak 7/24 izleme, bakım ve teknik destek sağlar. Böylece İnnova, müşterilerinin BT birimlerinde çalışanların da söz konusu yazılımlar üzerinde hakim olabilmesine yardımcı olur.

BT birimleri artık çok daha yaratıcı ve iş odaklı…

NE SUNUYORUZ?

  • Veri Merkezi Hizmetleri
  • Veri Merkezi Danışmanlığı
  • Bulut Hizmetleri
  • Veritabanı Bakım ve Destek
  • Veritabanı Yedekleme ve Kurtarma
  • Veritabanı Performans Yönetimi
  • Veritabanı Vendor Yönetimi
  • Yerel Ağ Yönetimi
  • Geniş Alan Ağ Yönetimi
  • Güvenlik Yönetimi
  • Active Directory Yönetimi
  • Exchange Yönetimi
  • Sunucu Yönetimi
  • Sunucu Yedekleme Yönetimi
  • Sunucu Kurtarma Yönetimi
  • Sunucu Performans Yönetimi
  • Sunucu Vendor Yönetimi
  • Güvenlik Yönetimi
  • Sanallaştırma Yönetimi
  • Depolama Yönetimi
  • BT Altyapı Optimizasyonu
  • Appliance Bazlı Hizmetler
  • Donanım Kiralama Hizmetleri
  • Yardım Masası (helpdesk)
  Standart Paket Altın Paket Platin Paket
Yönetilen Sistem Başına Aylık Ücret Fiyat alın Fiyat alın Fiyat alın
Paket İçeriği      
Acil durum cevap verme süresi 2 Saat 1 saat 1 saat
Uzmanın sahaya yönlendirilmesi 1-2 İş Günü Ertesi İş Günü Aynı Gün
7x24 Monitoring
- Temel port ve servisler (http, smtp, pop)
Online servis masası portalına erişim*
Günlük sistem durum raporları (e-posta ile)
Üç aylık değerlendirme ve planlama
Virus güncellemeleri x
Limitsiz uzaktan yama yükleme x
Limitsiz uzaktan yazılım güncellemesi x
7x24 Monitoring
- Temel port ve servisler (http, smtp, pop)
- CPU, Memory, Disk
- Normal dışı durumların bildirimi
- Günlük back-up durum takibi
- Günlük erişim durumu takibi
x x
Aylık değerlendirme ve planlama x x
Felaket durumunda sunucuyu yeniden yükleme x x
Yeni donanım ya da yazılım yükleme x x
Kullanıcı ekleme ve çıkarma x x
Virus temizleme x x
Ödünç Sunucu x x
Tedarikçi yönetimi x x
Yedek parça siparişi ve yönetimi x x
Masaüstü / Laptop bilgisayar desteği x x x
 
Ek Servisler
Telefon ve uzak Erişim ile Destek (15 dk)  Ekstra   Ekstra   Fiyata Dahil 
Teknik destek ücreti (saatlik)  Ekstra   Ekstra   Fiyata Dahil 
İlave projelerde danışmanlık hizmeti (saatlik)  Ekstra   Ekstra   Ekstra 
Acil durum hizmet bedeli**  Ekstra   Ekstra   Fiyata Dahil 
 
İnnova tarafından sunulan ek servislerin tam listesini görebilmek için tıklayın.
 
*sm.innova.com.tr'ye erişim ve ticket açma yoluyla
** Saatlik ücrete ilaveten alınır. En az 1 saat olarak, mesai saatleri dışında en az 2 saat üzerinden hesaplanır.
İnnova'nın, hizmet anlaşması (SLA) kapsamında öngördüğü hizmet sürelerini buradan inceleyebilirsiniz.
İndirimler İndirim Oranları
1 - 9 arası sistem 0%
10 - 29 arası sistem 10%
30 - 49 arası sistem 15%
50 ve üzeri sistem 20%
Kontratlı satışlar için İlave indirim
1 Yıllık Kontrat 4%
2 Yıllık Kontrat 7%

Veritabanı Yönetimi Hizmetleri

Veritabanı yönetiminde İnnova'nın en önemli katkısı, sertifikalı uzmanlarıyla veritabanı çözümleri arasındaki geçiş (migration) süreçlerinde etkin rol oynayabilmesidir. Bu sayede verileriniz eskisinden daha performanslı ve güvenli bir veritabanına kavuşur.

Veritabanı yedekleme ve kurtarma

On site/off site veri depolama ve ilişkili cihazlarla bağlantılı veritabanı yedeklerinin yönetilmesini sağlar. Veritabanı servisine ihtiyaç duyan BT uygulamalarına ait veritabanlarının tamamen ya da kısmen kurtarılmasını içerir. Veritabanı yedekleme donanım ve yazılımlarının yönetilmesi; günlük, haftalık, aylık ve senelik veritabanı yedekleme hizmetleri ile kısmi yada bütün olarak veritabanının geri yüklenmesi, verilen hizmetler arasındadır.

Veritabanı performans yönetimi

Veritabanı performans yönetimi hizmeti; veritabanı ortamlarının en iyi erişilebilirlik için hazır tutulmasını ve ihtiyaçları karşılayacak kapasitenin sağlanmasını içerir. Performans sürekli izlenir ve gerekli müdahale yapılır. Veritabanı performans eşik değerleri düzenlemesi, bunların otomatik olarak izlenmesi, veritabanı anomalilerinin otomatik raporlanması ve otomatik hizmet masası bildirimleri verilen hizmetleri oluşturur.

Veritabanı vendor yönetimi

Veritabanı ürünleriyle alakalı olarak ortaya çıkan sorunlarda üretici firmalarla olan ilişkilerin yönetilmesi bir hizmet olarak sunulur. Firma ile satıcı ilişkileri yönetiminin yapıldığı servis kapsamında, sözleşmeler ve bakım anlaşmalarını yenilenir, lisans uyumu yönetimi sağlanır ve satın alma siparişleri oluşturma ve fatura ödeme onay süreçleri yönetilir.

Veritabanı bakım ve destek

Müşteriye ait veritabanı ve ilgili veri bileşenlerinin bakımı ve desteğini içerir. Hazırlanan SLA kapsamında (SLA); yama ve güncelleme yönetimi hizmetleri ve veritabanıyla ilişkili olan varlıkların değişim yönetiminin yapılması sağlanır. Yedekleme ve kurtarma işlemleri, müşteri iş sürekliliği planlarına göre uyarlanır ve entegre edilir. Veritabanı tarafından kullanılan disklerin yönetimi gerçekleştirilir. Standart felaket kurtarma, yedekleme ve kurtarma hizmetlerini uygulanması da bu hizmet kapsamındadır.

VERİTABANI HİZMETLERİ

  • Veritabanı ve uygulama yamalarının uygulanması
  • Uygulama versiyon yükseltilmesi
  • Performansların izlenmesi ve sorunun çözülmesi
  • Yedekleme ve kurtarma senaryolarının planlanması, uygulanması ve denetimi
  • Güvenliğin sağlanması
  • Fiziksel disk büyümesinin kontrol edilmesi
  • Depolama kapasite planlaması
  • Donanım ihtiyaçlarının belirlenmesi
  • Klonlama işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • 7x24 destek

Donanım Kiralama Hizmeti

Kurumsal donanımların (sunucu, depolama, ağ, vb.) İnnova tarafından yönetilmesi ve desteğinin verilmesini içerir. Bu hizmetle; modernizasyon, hizmet kalitesinde yükselme sağlanır, maliyetler azalır, risk delegasyonu ve BT'nin iş odaklı ve yaratıcı hale getirilmesi mümkün hale gelir.

Veri Merkezi Hizmetleri

Sunucu kurulumundan, ağ ve güvenlik yönetimine, veritabanı yönetiminden yükseltme ve güncelleme taleplerine kadar tüm veri merkezi ihtiyaçlarına uçtan uca çözüm getiren İnnova Veri Merkezi (Data Center) Hizmetleri, farklı talepler için tüm hizmetleri paketler halinde sunuyor.

Standart, altın ve platin olmak üzere 3 paket halinde sunulan Veri Merkezi Hizmetleri hakkında daha detaylı bilgi almak ve hizmet yelpazesini görmek için tıklayın.

Veri Merkezi Danışmanlığı

İnnova, tüm müşterilerinin veri merkezi geliştirme, değiştirme, taşıma, güncelleme vb. operasyonlarına danışmanlık hizmetiyle yardımcı olur. Türkiye’nin ilk ve tek Tier3 sertifikalı veri merkezi olan Türk Telekom Veri Merkezi (TTVM) tarafından da tercih edilen İnnova Veri Merkezi Danışmanlığı, sektörde 10 yılı aşkın süredir bilgi ve tecrübesiyle kendini kanıtlamış uzmanlar tarafından sağlanır.

Bulut hizmetleri

BT'yi daha iş odaklı hale getirmeye yönelik Bulut Hizmetleri (Cloud Services), altyapıda sağlanan avantajları insan kaynaklarıyla destekleyerek kurumunuzu çevik bir yapıya kavuşturur. Yardım Masası (helpdesk) hizmetleriyle desteklenen süreç, entegre olarak 7/24 izleme, bakım ve teknik destek sağlar. Böylece İnnova, sistemlerin sorunsuz ve kesintisiz olarak çalışmaya devam edebilmelerini sağlamasının yanı sıra, çalışanların söz konusu yazılımlar üzerinde hakim olabilmesine de yardımcı olur.

Sunucu Destek ve Yönetim Hizmetleri

Kurumun güçlü hizmetlere sahip olması da en az yüksek performans ve verimlilik konusu kadar önemli. İnnova, hizmetlerinde özellikle uygulama kesintisizliği için yüksek erişilebilirlik, yedeklilik ve performans gibi özellikler ön plana çıkar.

Sunucu performans yönetimi

Performans yönetimi, IT hizmetinde süreklilik sağlanması amacıyla; tüm sunucuların sistem kaynakları ve servislerinin izlenmesi ve bu kapsamda bildirim yapılmasını içerir. Sunucu performans eşik değerleri düzenleme ve otomatik izleme, sunucu anomalilerin otomatik raporlama, Otomatik Hizmet Masası bildirimleri ve seviye 1/2/3 bildirimler yapılır.

Sunucu kurtarma yönetimi

Sunucu kurtarma yönetimi; off-site medya yönetimi, sistem yönetiminin ilişkili olduğu yedek depolama yazılımı ve ilişkili cihazları içerir. Genel yedekleme ve kurtarma süreçlerinin geliştirilmesi, uyarlanması; BT politikaları ve kuralları çerçevesinde yönetimi hizmet kapsamındadır. Sunucunun tüm yazılım ve donanım restore işlemlerinin yönetilmesi yine kurumlar adına yapılır. Sunucu imaj ve/veya dosya sistemin yeniden yapılanması/yüklenmesi kapsamında restore işlemleri sunulan diğer hizmetlerdir.

Sunucu yedekleme yönetimi

Bu hizmet, depolama yazılımı ve ilişkili cihazlarla bağlantılı sistem yönetimi dahil olmak üzere medya yönetimi içerir. Sunucu Yedekleme Yönetimi kapsamında, tüm sunucu donanım ve yazılım yedekleme yönetimi yapılır ve sunucu işletim sisteminin/dosya sisteminin günlük yedekleri alınır.

Sunucu vendor yönetimi

Burada, sunucu ürünleriyle alakalı olarak ortaya çıkan sorunlarda üretici firmalarla olan ilişkilerin yönetilmesi bir hizmet olarak sunulur. Firma ile satıcı ilişkileri yönetiminin yapıldığı servis kapsamında, sözleşmeler ve bakım anlaşmalarını yenilenir, lisans uyumu yönetimi sağlanır ve satın alma siparişleri oluşturma ve fatura ödeme onay süreçleri yönetilir.

Depolama Yönetimi Hizmetleri

Sistem yönetim hizmetleri dahilinde yer alan Depolama Yönetimi (Storage Management) hizmetleri, yeni uygulamalarla sürekli artan depolama ihtiyaçlarınızı en verimli şekilde karşılamanın ötesinde; yedekleme seçeneklerinin, risklerin, değişimlerin ve atıl kapasitelerin göz gönünde bulundurularak en iyi depolama (storage) yönetiminin zahmetsizce gerçekleştirilebilmesini sağlar. Bu hizmetle İnnova örneğin, performans gerektiren uygulamalar için hibrid ve solid state disklerden oluşan depolama çözümleri, arşivler içinse geleneksel mekanik disklerden oluşan depolama çözümleri planlayarak, depolama kaynaklarının etkin kullanımına yardımcı olur.

Kurumsal ağların birbirine kolayca bağlanması için en güvenli yol…

Sanallaştırma Hizmeti

Tek bir donanım üzerinde birden fazla uygulamanın birbirinden izole olarak koşmasını sağlayan sanallaştırma çözümleri sayesinde donanıma yapılan yatırımın tam anlamıyla verime dönüşmesi sağlanırken İnnova bu sürecin yönetimi ve desteğini de içeren bir hizmet paketi sunar. Bu hizmet, kuruma ait sanallaştırma sistemlerinin yönetilmesi ve desteğini içerir. Kurumların sanallaştırma süreçlerinin daha verimli olarak işlemesi için İnnova'nın uzman ekipleri 7/24 görev başındadır. Sanal olarak kurulan işletim sistemlerinin performans, güvenlik, yedekleme ve güncelleme gibi tüm işlemleri İnnova uzmanları tarafından sağlandığından, bu konularda süreklilik sağlanır.

Ağ Yönetimi Hizmetleri

En temel altyapı çalışması olarak, kurum içindeki bilgisayarların ve cihazların birbirine bağlanmasından kablosuz veri aktarım sisteminin hayata geçirilmesine kadar tüm aşamalar İnnova kontrolündedir. Ayrıca "Ağ Giriş Kontrolü" sayesinde sunucuların belirlenmiş kriterlere uygunluğu incelenerek, ağa güvenli ve kontrollü bir şekilde dahil olmaları sağlanır. Böylece şirket ağına şüpheli kişilerin bağlanması engellenir, risk azalır. VPN (Virtual Private Network) sayesinde şirket kaynaklarına internet üzerinden güvenli bir şekilde bağlantı sağlanır. Mobil ofis uygulamaları ile kazanılan zamanı güvenli bir bağlantıyla desteklemek buradaki ana amaç olarak nitelendirilebilir.

Yerel ağ yönetimi

Yerel ağ (LAN) yönetimi hizmetleri, İnnova tarafından sunulan tasarım ve uygulama aşamalarının ardından gelen; destek, günlük idare ve genel yönetim hizmetlerinden oluşur. Müşteri sorununun analiz edilmesi ve çözüm sunulması, iyileştirme ve geliştirmeleri destekleyen sözleşmelerde danışmanlık, konfigürasyonlar ve yedeklerinin alınması gibi önemli operasyonların tamamı İnnova ekipleri tarafından gerçekleştirilir. Yerel ağ üzerinde çalışmakta olan load balancer (yük dengeleyici), router (yönlendirici), switch (ağ anahtarı) ve diğer aktif cihazların yönetimi yapılır.

Geniş alan ağ yönetimi

Geniş Alan Ağı (WAN) tarafında ise ağ omurgası kurulum ve konfigürasyon yönetimi de dahil olmak üzere; üretici firma ile çözüm yönetimi ve eskalasyon, ağ (network) operasyon merkezinin destek hizmetleri, iyileştirme ve geliştirmeleri destekleyen sözleşmeler, konfigürasyon yedeklerinin alınması İnnova sorumluluğundadır. Ağ üzerinde çalışmakta olan load balancer (yük dengeleyici), router (yönlendirici), switch (ağ anahtarı) ve diğer aktif cihazların yönetimi yapılır.

Güvenlik Yönetimi

Hizmet verilen kuruma ait güvenlik duvarı cihazlarının destek, günlük idaresi ve yönetimi sağlanır. Hizmet kapsamında, donanım yada yazılım tabanlı güvenlik duvarı kurumun IT taleplerine göre düzenlenir. Günlük ağ ihtiyaçlarına göre yeni kurallar eklenir ya da mevcut kurallar düzenlenir. Güvenlik tehdidi oluşturan yetkisiz erişim denemelerinin raporlanarak önlem alınması için gerekli çalışmalar yapılır. Konfigürasyon yedeklerinin alınması, hizmet kapsamındaki önemli işlerden biridir. Bu sayede güvenlik sisteminde yapılacak köklü değişikliklerin ardından eski konfigürasyonun hızlı bir şekilde hayata geçirilmesi sağlanabildiğinden kesintisiz hizmetten söz etmek mümkündür.

Hesap Yönetimi Hizmetleri

İşletmelerin büyümesiyle beraber kullanıcı hesaplarının kontrolden çıkması, kimlik yönetimini daha önemli hale getirir. Kimlik yönetimi, yetkilerin belirlenmesi, kullanıcıya göre sınırlamaların getirilmesi, kullanıcıların doğrulanması ve yetkilerinin denetlenmesi gibi işlemlerin tümünü içerir. Active Directory, LDAP ve Oracle Internet Directory, hizmetleri kurumlar adına gerçekleştirilir.

Yardım Masası 7/24

İnnova’nın yardım masası (helpdesk) hizmeti, kurumların BT operasyonlarında ihtiyaç duyabilecekleri her türlü yardımın en kısa sürede verilebilmesini sağlar. BT hizmet kalitesi artarken güvenilir düzeyde süreklilik sağlanmış olur. Anlaşma kapsamında, İnnova uzmanları, sizden gelecek soruları yanıtlamak, sorunlarınıza en uygun çözümleri getirmek için 7/24 görev yapar. Yardım masası (helpdesk) ile İnnova uzmanları her zaman bir tık uzağınızda...

Telefon ve e-posta

Müşteriye ya da İnnova’ya ait telefon numarası veya e-posta adresi üzerinden destek hizmetlerinin verilmesini içerir. Dönemsel ya da sistem yönetimi kapsamında verilecek farklı seviyelerde destek (helpdesk) hizmetlerinde, iletişim numarası üzerinden telefonla/e-posta yöntemiyle destek verilmesi ya da yönlendirme yapılması mümkündür. Bu sayede kurum, anlaşmayla belirlenen zaman dilimi/gün içerisinde destek alabileceği bir yetkiliye ulaşabilmenin güvenini duyar. E-posta yöntemi, sorunun veya talebin detaylı biçimde aktarılabilmesini ve gerektiğinde söz konusu konuma personel gönderilmesini kolaylaştırır.

    Müdahale Süresi
Önem Seviyesi Tanım Gümüş Altın Platin
Kritik Problem ya da kesinti büyük çapta kullanıcı/müşteriyi, kritik iş fonksiyonlarını yada başlıca kritik servisleri etkiler. Sistemin yada kritik servislerin ulaşılamaz olduğu durumlardır. 2 Saat 1 Saat 1 Saat
Yüksek Problem sistemi farklı derecelerde etkiler. Önemli servis ya da uygulamaların çalışmasına engel olan ve uygulanan geçici çözümün yeterli olmadığı durumlardır. 6 Saat 4 Saat 2 Saat
Normal Bir kullanıcı ya da grubun bir işlemi gerçekleştirilmesine engel olan, geçici çözüm uygulanabilecek durumlardır. 24 Saat 12 Saat 8 Saat
Planlı Çalışma Planlı çalışma kapsamında yapılacak işlemleri kapsar. Planlı çalışma başlangıç saati
ID SERVICE GROUP SUB SERVICE
SI-01-01 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Kurulumları
SI-01-02 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Bakım ve Desteği
SI-01-03 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Yedekleme Yönetimi
SI-01-04 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Migration Çözümleri
SI-01-05 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Servisleri Kurulum Çözümleri
SI-01-06 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Servisleri Migration Çözümleri
SI-01-07 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Cluster Çözümleri
SI-01-08 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Performans İyileştirme
SI-01-09 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu FKM Kurulumları
SI-01-10 Sunucu Yonetimi ve Destek Sunucu Vendor Yonetimi
 
SI-02-01 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Kurulumları
SI-02-02 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Bakım ve Desteği
SI-02-03 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Yedekleme Yönetimi
SI-02-04 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Migration Çözümleri
SI-02-05 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Servisleri Kurulum Çözümleri
SI-02-06 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Servisleri Migration Çözümleri
SI-02-07 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Cluster Çözümleri
SI-02-08 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Performans İyileştirme
SI-02-09 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama FKM Kurulumları
SI-02-10 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Vendor Yonetimi
 
SI-03-01 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Çözüm Mimarlığı (Database Architect)
SI-03-02 Veritabanı Yönetimi ve Destek Single Node Veritabanı Kurulumu ve Konfigurasyonu
SI-03-03 Veritabanı Yönetimi ve Destek Cluster Veritabanı Kurulumu ve Konfigurasyonu
SI-03-04 Veritabanı Yönetimi ve Destek Standby Veritabanı Kurulumu ve Konfigurasyonu
SI-03-05 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Yedekleme (Backup ve Recovery) Çözümleri
SI-03-06 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Performans İyileştirme
SI-03-07 Veritabanı Yönetimi ve Destek Varitabanı Geridönüş (Restore) Testleri
SI-03-08 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Yük Testleri
SI-03-09 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Güvenlik (Security) çözümleri
SI-03-10 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veri Modelleme (Data Modeling)
SI-03-11 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Felaket Sistemi Kurulumu
SI-03-12 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Felaket Sistemi Testleri
SI-03-13 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Migration Çözümleri
SI-03-14 Veritabanı Yönetimi ve Destek Coğrafi Veritabanı (Spatial Database) Kurulum ve Konfigurasyon
SI-03-15 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Kapasite Planlama
SI-03-16 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabani Vendor Yonetimi
SI-03-17 Veritabanı Yönetimi ve Destek Veritabanı Yönetim ve Destek
 
SI-04-01 Storage Yönetimi ve Destek Storage Konfigürasyonu
SI-04-02 Storage Yönetimi ve Destek Network Attached Storage Yapılandırma
SI-04-03 Storage Yönetimi ve Destek Storage Replikasyon Hizmeti
SI-04-04 Storage Yönetimi ve Destek SAN Director Yönetim Hizmeti
SI-04-05 Storage Yönetimi ve Destek Storage Yonetim ve Destek
SI-04-05 Storage Yönetimi ve Destek Storage Vendor Yonetimi
 
SI-05-01 Backup Yönetimi ve Destek Tape Library Konfigürasyonu
SI-05-02 Backup Yönetimi ve Destek Virtual Tape Library (VTL) Konfigürasyonu
SI-05-03 Backup Yönetimi ve Destek Backup Yazılım Yonetim ve Destek
SI-05-04 Backup Yönetimi ve Destek Backup Vendor Yonetimi
 
SI-06-01 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Cloud Çözüm Mimarlığı
SI-06-02 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Sanal Platform Kurulumu
SI-06-03 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Sanallaştırma Sistem Yonetimi
SI-06-04 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Sanallaştırma Migration Hizmetleri
SI-06-05 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Public/Private Cloud Kurulumu 
SI-06-06 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Public Cloud Reseller
SI-06-07 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Cloud Migration Hizmetleri
SI-06-08 SanallaştırmaYönetimi ve Destek Cloud Vendor Yonetimi
 
SI-07-01 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Kurulumları
SI-07-02 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Bakım ve Desteği
SI-07-03 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Yedekleme Yönetimi
SI-07-04 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Migration Çözümleri
SI-07-05 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Servisleri Kurulum Çözümleri
SI-07-06 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Servisleri Migration Çözümleri
SI-07-07 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Cluster Çözümleri
SI-07-08 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Performans İyileştirme
SI-07-09 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama FKM Kurulumları
SI-07-10 Uygulama Yonetimi ve Destek Uygulama Vendor Yonetimi
 
SI-08-01 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Kurulumları
SI-08-02 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Bakım ve Desteği
SI-08-03 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Yedekleme Yönetimi
SI-08-04 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Migration Çözümleri
SI-08-05 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Servisleri Kurulum Çözümleri
SI-08-06 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Servisleri Migration Çözümleri
SI-08-07 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Cluster Çözümleri
SI-08-08 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Performans İyileştirme
SI-08-09 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama FKM Kurulumları
SI-08-10 Guvenlik Yonetımi  ve Destek Uygulama Vendor Yonetimi
 
SI-09-01 Yardım Masası  
  Monitoring-Notificatoins Monitoring-Notificatoins (Görüntüleme-Bildirimler)