İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

SunExpress Self Servis
Check-in Kiosku

SunExpress yolcuları, Kiosk İnnova çözümüyle üretilen check-in kioskları sayesinde, check-in işlemini sıra beklemeden yaparak biniş kartlarını kolayca bastırabiliyor.

SunExpress, her ikisi de dünyanın en önemli havayolu şirketlerinden olan Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın eşit ortaklığıyla, 1989 yılında Antalya'da kuruldu. SunExpress, havaalanında yolcuların uçuş öncesinde sıraya girmeden check-in işlemlerini kolayca gerçekleştirebileceği, uçuş kartlarını basabileceği ve gerektiğinde koltuk numaralarını kolayca değiştirebileceği bir çözüm arayışı içindeydi.

Firma İsmi SunExpress
Çözüm Başvuru Kiosk Çözümü
Sektör Üretim ve Hizmet

Kiosk İnnova tarafından SunExpress için özel olarak üretilen kiosklarda, check-in işlemi birçok farklı yoldan gerçekleştirilebiliyor. SunExpress'in yolcularına hızlı check-in imkanı sağlayan kiosklar, Antalya'dan sonra İstanbul Sabiha Gökçen havalimanında da kullanılmaya başlandı. SunExpress yolcuları, self servis mantığında çalışan bu kiosklar sayesinde, check-in işlemini sıra beklemeden yaparak biniş kartlarını kolayca bastırabiliyor.

Sun Express Self Servis Check-in Kiosku

SunExpress, her ikisi de dünyanın en önemli havayolu şirketlerinden olan Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın eşit ortaklığıyla, 1989 yılında Antalya'da kuruldu. İlk uçuşunu 1990'da yapan SunExpress, Antalya, İzmir ve İstanbul Sabiha Gökçen merkezli operasyonlarıyla, haftalık toplam 1000'den fazla uçuş gerçekleştiriyor. 600'ün üzerindeki çalışanıyla Antalya'nın en büyük işverenlerinden biri olan SunExpress'in bünyesinde, Türkiye ve Avrupa da dahil olmak üzere 1000'den fazla kişi çalışıyor.

SunExpress için özel olarak üretilen kiosklarda, check-in işlemi birçok farklı yoldan gerçekleştirilebiliyor. Yolcular, bilet satın alırken kullandıkları kredi kartlarını kioskun üzerinde bulunan kredi kartı okuyucusuna yerleştirdiklerinde, rezervasyon bilgileri ekrana geliyor ve onay işlemiyle biniş kartlarını saniyeler içerisinde bastırabiliyor.

Elektronik bilet üzerinde bulunan barkodun, cihazın barkod tarayıcısına okutulmasıyla da gerçekleştirilen bu işlem, dokunmatik ekranda açılan sanal klavyeye isim soyisim yazarak, ya da rezervasyon numaralarının manuel olarak girilmesiyle de gerçekleştirilebiliyor. Yolcular check-in işlemini havalimanına gelmeden internet üzerinden tamamlamışsa, yine bu kiosklar üzerinden, daha önce seçmiş oldukları koltukları değiştirme imkanına sahip olabiliyorlar.

Tamamen Kiosk İnnova tesislerinde tasarlanan ve üretilen SunExpress kioskları çift ekrana sahip. 17 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekran check-in işlemleri için kullanılırken, 19 inç büyüklüğündeki LCD ekran önemli duyurular ve reklam amaçlı videoların yayınlanması amacıyla kullanılıyor. Kiosk ayrıca, üzerindeki telefon sayesinde yolcuların çağrı merkeziyle iletişim kurabilmesini sağlıyor.

SunExpress'in yolcularına hızlı check-in imkanı sağlayan kiosklar, Antalya'dan sonra İstanbul Sabiha Gökçen havalimanında da kullanılmaya başlandı. SunExpress yolcuları, self servis mantığında çalışan bu kiosklar sayesinde, check-in işlemini sıra beklemeden yaparak biniş kartlarını kolayca bastırabiliyor.