İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

TTNET’in Raporlama Süreçleri Hız Kazandı

Gerçek zamanlı raporlama kabiliyetlerini HP’nin SHR ve XS ürünleriyle artıran TTNET,
BT stratejilerini doğru veriyle belirlemeye başladı.

‘Service Excellence’ programı dahilinde, HP IT Performance Suite (ITPS) ile tüm BT operasyonlarını tek çatı altında toplayan TTNET, HP’nin iki yeni ürünüyle hem BT operasyonlarına, hem de üst yönetim düzeyindeki stratejik karar alma süreçlerine destek olacak yeni bir raporlama projesi gerçekleştirdi.

BT operasyonları dahilindeki tüm yönetim araçlarını uçtan uca kapsayan ‘Analitik Operasyon Raporlama Projesi’ dahilinde, HP Service Health Reporter (SHR) ve HP Executive Scorecard (XS) ürünlerinin kurulumu uçtan uca gerçekleştirildi.

Firma TTNET
Çözüm HP SHR ve XS
Sektör Telekomünikasyon

Raporlama ihtiyacına yönelik arayışlarında, HP’nin Service Health Reporter (SHR) ve Executive Scorecard (XS) ürünleriyle tanıştıklarını dile getiren TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Direktörü Abdullah Kafalıer, “SHR daha çok operasyonel raporlama ihtiyacına yönelik bir ürün. XS ise daha üst yönetim seviyesinde, stratejik kararların alınmasına destek olan, gösterge paneli tarzı bir raporlama aracı. Geçen sene bu araçlarla ilerlemeye karar verdik” dedi.


TTNET bu projeyle konsolide ve gerçek zamanlı bir raporlama sistemine kavuştu

“Karar alma süreçlerini kısaltıyoruz”

Kafalıer, HP’nin Service Executive Scorecard (XS) ürününün, operasyon ekibinin, bilgileri en özet haliyle sunabilmelerini kolaylaştırdığını şu sözlerle vurguladı: “Bu raporlama çıktıları sayesinde üst yönetimimiz bir bakışta ihtiyacı kolayca belirleyebilecek ve yatırım kararlarını hızla alabilecek.”

Uçtan uca raporlama

TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Bölümü Servis Güvencesi Yöneticisi Okan Karadağ, “Bizim ortamımızda kurulu olan mevcut performans uygulamaları, kendi içlerinde ayrı ayrı raporlama yapan sistemlerdi. Ancak operasyonel yönetimini tam olarak sağlayabilmek için bunları uçtan uca izleyebilmeniz ve raporlayabilmeniz gerekiyor. Verinin de iyi bir şekilde tekilleştirilmesi gerekiyor. Bu ihtiyaca en hızlı yanıtı ise SHR ve XS ürünleriyle aldık” dedi.

Gerçek zamanlı raporlama sistemi

“İmplementasyon hızı ve servis yönetimi kabiliyetleri nedeniyle seçtiğimiz ürünlerden SHR ile bugüne kadar manuel olarak yapılan işlemler otomatikleşti. XS ile birlikte üst yönetime doğru uzayan uçtan uca raporlama sistemimiz ile her türlü verinin anlık olarak değerlendirebildiği bir yapıya sahibiz” diyen Karadağ’ın ardından TTNET BT Planlama & Vendor Yönetimi Departman Müdürü Veysel Özdemir de, çok fazla özelleştirme olmasına rağmen oldukça kısa bir sürede projeyi tamamladıklarını hatırlatarak, alt taraftaki pek çok uygulama sürecinin de paralel olarak ilerlediğini belirtti.

Soldan sağa: TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Bölümü Servis Güvencesi Yöneticisi Okan Karadağ, TTNET Bilgi Teknolojileri Operasyon Direktörü Abdullah Kafalıer, İnnova Çözüm Mimarı Cem Özkan ve TTNET BT Planlama & Vendor Yönetimi Departman Müdürü Veysel Özdemir

En kritik faktör: İnsan

Kafalıer, bu projelerle beraber şirket içerisinde bazı kullanıcı alışkanlıklarını ve süreçlerini de değiştirmiş olduklarını ifade ederken, insan faktörünün işe dahil olduğu noktaların en zorlu kısımlar olduğunu söyledi ve ekledi: “Bir diğer zorluk ise ürünlerin uygulama çalışmaları sırasında doğan versiyon farklarıydı. HP’nin doğrudan işe dahil olması ve verdiği destek ile bunları da kolayca aştık. Uçtan uca İnnova ve uçtan uca HP ile çalışmanın avantajlarını bu projede yaşadık. Bu projeden beklentimiz, bugün birkaç gün geriden takip edebildiğimiz tüm süreçleri günlük olarak takip edebilmek ve kararların zamanında alınabilmesini sağlayabilmek. Bu raporlama araçları bize daha proaktif bir yaklaşım getiriyor. Bu sayede servis hızımızı ve kalitemizi artırmayı hedefliyoruz.”