İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi: Visittouch

‘Hoşgeldiniz’ demenin en etkileyici yolu İnnova’da... Visittouch (Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi) çözümüyle ziyaretçilerinize daha ilk adımda etkileyici bir karşılama hazırlayın.

Merve Akdoğan

Satış Destek Uzmanı, Self Servis ve Otomasyon Çözümleri

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 216 364 7373

İş merkezleri, plazalar, sanayi kompleksleri gibi yoğun ziyaretçi alan noktalarda kullanarak güvenlik sağlayıp ölçüm yapabileceğiniz Visittouch ziyaretçi kabul sistemi, çağdaş bir internet tabanlı uygulama olarak ziyaretçi kaydını çalışan kartlı geçiş sistemleriyle entegre biçimde kullanabiliyor. Teknolojiyi en iyi şekilde kullanan bir firma olduğunuz algısını güçlendiren Visittouch, ziyaretlerin raporlamaları ve kara listeler gibi konularda da size tam çözüm sunuyor.

ZİYARETÇİ KABUL VE KAYIT İŞLEMLERİNİ KOLAYLAŞTIRAN, KARŞILAMADA FARK YARATAN ÇÖZÜMLER İNNOVA'DA...

Yoğun ziyaretçi trafiğine sahip olan yerlerde elle tutulan kayıtlar kalıcılık, güvenilirlik ve raporlanabilirlik açısından ciddi risklere sahip... Bu riskleri tek kalemde gideren Visittouch (Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi), aynı zamanda özel misafirlerinizi kapıya geldiği gibi tanıyacağı için farklı ve ayrıcalıklı bir karşılama yapılabilmesini de mümkün hale getiriyor.

Firmanız ziyaretçi defterine veda ederken Visittouch sizi en son teknolojiyle tanıştırıyor. İnnova tarafından sunulan bulut tabanlı ziyaretçi kabul sistemi Visittouch sayesinde teknolojiyi mekânlarınızın en yoğun noktalarında konumlandırabilir, personel ve ziyaretçilerle ilgili tüm giriş çıkışları raporlayabilirsiniz.

  1. Mobil platformda görüntülenen arayüz tamamen özelleştirilebilir, arka plan, logo ve ilgili resimler tamamen web arayüzünden değiştirilebilir.

  2. Ziyaretçi bilgi formları, formdaki bilgiler özelleştirilerek daha fazla geri bildirim toplanacak şekilde yapılandırılabilir.

  3. Anlık ziyaretçi sayıları gibi verilere online olarak erişilebilir ve anında en güncel bilgiye ulaşılabilir.

  4. Kurumunuz için VIP/CIP, kara liste ve bunlar gibi özel listeler oluşturulabilir.

  5. Ayrıntılı raporlar oluşturularak ziyaret ve ziyaretçi profillemesi yapılabilir.

  6. Farklı kullanıcı grupları tanımlanarak rol tabanlı denetim ve görevlendirme gerçekleştirilebilir.

  7. Çoklu dil desteği ile misafirlere ayrıcalıklı karşılama imkânı sunulabilir.

Buluttan her noktaya...

İnnova'nın Visittouch (Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi) çözümü, tamamen bulut tabanlı yapısı sayesinde dedike paneller veya sistemler gerektirmeden çalışabiliyor. Bu sayede her an her yerden erişim sağlanabileceği gibi ziyaretçinin farklı birimlerde doğru şekilde karşılanması ve yönlendirilmesi mümkün hale geliyor.



Herkes için kolaylık

İnnova'nın Visittouch (Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi) çözümü, ziyaretçilerin ve ziyaret edilenlerin hayatlarını kolaylaştıracak birçok özellikle sunuluyor. Maliyetleri düşüren Visittouch karşılama bankoları sayesinde resepsiyonda görevli çalışanları daha kritik işlere atayabilir, iş gücünüzü en verimli şekilde yönetebilirsiniz.

AVANTAJLAR

  • Resepsiyon, ziyaretçi ve ziyaret edilen kişi arasında kesintisiz bir köprü oluşturur.
  • Ziyaretçiye görüşeceği kişi, mekân ve görüşme zamanıyla ilgili bilgileri iletir.
  • Özel ziyaretçiler için özel karşılama kurguları yapıp uygun şekilde yönlendirilmelerini sağlar.
  • Kara listeler oluşturur ve önceden bu liste için tanımlanmış işlemleri yerine getirir.
  • T.C. kimlik numarası ve diğer bilgiler üzerinden raporlama yapmaya imkân verir
  • Şirket içi güvenlik kartlarıyla uyumlu çalışabilir, çipli güvenlik kartı seçeneği sunar.
  • Firmanıza özel badge basabilir.
  • Paylaşımlı ofis veya iş merkezi gibi çok şirket tek resepsiyon senaryolarına uygundur.
  • Firmanıza giriş yapan ancak çıkış yapmayan misafirlerinizi tespit edebilir, güvenlik biriminizi bir alarm yolu ile uyarabilir.
  • 6331 sayılı iş sağlığı kanunu gereğince ziyaretçilerinize bina içerisinde nasıl hareket edeceklerini anlatan videoyu mobil veya kiosk üzerinden izletebilir, ekran üzerinden onay almanıza olanak sağlar.
  • Ziyaret takvimini yöneterek yoğunlukların önüne geçilmesini sağlar.

Visittouch İLE ZİYARET SÜREÇLERİ NASIL İŞLİYOR?

Ziyaret öncesinde...

  • 1. Sistem üzerinden yapılan kayıtlar sayesinde ziyarete gelecek kişiye ulaşım bilgisi, toplantının yapılacağı yer, zaman bilgisi gibi ayrıntılar e-postayla ulaştırılır.
  • 2. Görüşmeden iki saat önce ziyaretçiye toplantıyı hatırlatıcı bir SMS gönderilir.
  • 3. Gerektiğinde ziyaretçiler sisteme toplu şekilde kaydedilebilirler ve yoğun katılımlı eğitim gibi etkinliklerde katılımcı listesi şeklinde raporlar alınabilir.

Ziyaret esnasında...

  • 1. Ziyaretçi kendi kaydını belirlenen güvenlik kıstasları çerçevesinde gerçekleştirebilir. Kendi fotoğrafını çekebilir, kendisine ziyaretçi kartı alabilir, ziyaret kuralları veya bilinmesi gereken diğer bilgilere ulaşabilir.

  • 2. Kaydın tamamlanmasıyla birlikte görüşeceği kişiye SMS bildirimi gönderilebilir.
  • 3. Resepsiyon görevlisi ziyaretçi kaydını gerçekleştirebilir, fotoğrafını çekebilir, davet listesinden ismini teyit edebilir, gerekli rezervasyonları yapabilir, özelleştirilmiş ziyaretçi kartını basabilir.
  • 4. Ziyaretçi zaten kayıtlıysa, ziyaretçi bilgilerine erişebilir, manyetik kart veriliyorsa bu kartla ziyaretçiyi eşleştirerek gerekli takipleri yapabilir ve görüşülecek kişiye SMS bildirimi gönderebilir.
  • 5. Resepsiyon görevlileri karşılarındaki ekrandan o gün için ayarlanmış olan tüm ziyaret randevularını görebilir, ziyaretçiler gelmeden kartları hazırlama imkânına sahip olabilir.